User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
95 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: madem türksün, Cufflat ürksün!

  1. #58
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum ne demek el yapımı sen bizdeki sistemleri gorsen dışarıya para akıtmamıza gerek yok bendeki makina 0.8 barda 200-1.5barda 290 bhp

    Maşallah dynoya çıktımı makina ?

  2. #59
    hakanTC
    Misafir
    dyno değil ankaralı ustalar söyledı(tahmini) 2001 stı ıle denedik grank uzun kollar kısa piston çapı 0.3 büyük emme eksoz geniş enjektörler büyük veee d.egzantirik vede chip

  3. #60
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum ne demek el yapımı sen bizdeki sistemleri gorsen dışarıya para akıtmamıza gerek yok bendeki makina 0.8 barda 200-1.5barda 290 bhp
    senin turbon ne?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #61
    hakanTC
    Misafir
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin turbon ne?
    dostum kkk26 ayarında ama markası başka egsoz orta emme büyük aracının motorunda farklılık yoksa bu turboyu çevirmez

  5. #62
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadasim sen ustalara pek guvenme,
    k26 ile 1.5 bar ceviremez senin motorun...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  6. #63
    hakanTC
    Misafir
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasim sen ustalara pek guvenme,
    k26 ile 1.5 bar ceviremez senin motorun...
    kardeş k26 değil zaten turbo eski halinde 1.5 bar basıyordu ama emmeyi büyülttük bunu daha denemedik

  7. #64
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    grankı nabtınız ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #65
    T-MIVEC
    Misafir
    Ooo süper ustalar, dynosuz hp ölçüyorlar...

  9. #66
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta dedigin G-tech gibi olmalı yeri geldiginde beygiride ölçmeli 0-100 ü de
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #67
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hedef 2.5 bar galiba

  11. #68
    hakanTC
    Misafir
    krangı ve kolları konyada yaptırdım ,kollar kısa devir için ,krank büyük hacim için ...ama kollar kısalırken pistondan ayarlaman gerekiyor senin makina nasıl miniks kardeş 2000lere turbo zorluyor sen nasıl?????

  12. #69
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2-2,5 Allah ne verdiyse....

  13. #70
    hakanTC
    Misafir
    dostum turbonun egsoz tarafı garrett m24 emme m26 enfazla 1.5bar üzeri sakat 1bara kadar rahat biniyorum 1.5barda bir hafta bindim sonra piston eritti...ama deli gibi......şimdi rodaş tamamlıyorum 0.5bar

  14. #71
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum turbonun egsoz tarafı garrett m24 emme m26 enfazla 1.5bar üzeri sakat 1bara kadar rahat biniyorum 1.5barda bir hafta bindim sonra piston eritti...ama deli gibi......şimdi rodaş tamamlıyorum 0.5bar
    artan benzin ihtiyacini sen nasil karsiliyorsun?
    tekrar ediyorum, senin ne kapagin uygun 1.5 bar icin nede 1.6 motor 1.5 bar doldurabilir, ha sen t2 falan taktiysan baska
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #72
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    krangı ve kolları konyada yaptırdım ,kollar kısa devir için ,krank büyük hacim için ...ama kollar kısalırken pistondan ayarlaman gerekiyor senin makina nasıl miniks kardeş 2000lere turbo zorluyor sen nasıl?????
    benim bildigim bir aracın devir evirebilmesi içinn kolların uzun olması gerekior bide ustamızdan örendigim kadarı ilede egzantrik liftinin neye izin verdigi de önemli

    benim arac güsel maşallah 1.6 corolla kadar olmasada idare eder
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #73
    T-MIVEC
    Misafir
    Hp ölçen usta, kısa kolla yüksek devir çevirmenin formülünü bulmuştur elbet.

  17. #74
    hakanTC
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bildigim bir aracın devir evirebilmesi içinn kolların uzun olması gerekior bide ustamızdan örendigim kadarı ilede egzantrik liftinin neye izin verdigi de önemli

    benim arac güsel maşallah 1.6 corolla kadar olmasada idare eder
    dostum kol kısaldıkça devir artar ,,TABİKİ egzantirigin açma kapaması uygun olacak DOSTUM sana kanım fena ısındı

  18. #75
    hakanTC
    Misafir
    Alıntı T-MIVEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hp ölçen usta, kısa kolla yüksek devir çevirmenin formülünü bulmuştur elbet.
    sen bu işten iyi anlıyon galiba 400M,DE 265HP LİK STİ YE KAPI BOYU FARK VEREN ARABA KAÇ HP OLUR ACABA????

  19. #76
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk 400 m 265lik stia ya kapı boyu fark atmak için 100 beygir 500 kg de olman yeterlidir

    sonuçta sti cok agır ama corolla da bir okadar hafif bir aractır

    herşey beygir degildir bu arada üstüne basarak sölüorum devir cevirmek için kolların uzun olması daha iidir senin motorun boxer motor degilki kolların kısa olsun
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •