dyno değil ankaralı ustalar söyledı(tahmini) 2001 stı ıle denedik grank uzun kollar kısa piston çapı 0.3 büyük emme eksoz geniş enjektörler büyük veee d.egzantirik vede chip
arkadasim sen ustalara pek guvenme,
k26 ile 1.5 bar ceviremez senin motorun...
Experience is what you get when you don't get what you want.
grankı nabtınız ?
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Ooo süper ustalar, dynosuz hp ölçüyorlar...
usta dedigin G-tech gibi olmalı yeri geldiginde beygiride ölçmeli 0-100 ü de
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
krangı ve kolları konyada yaptırdım ,kollar kısa devir için ,krank büyük hacim için ...ama kollar kısalırken pistondan ayarlaman gerekiyor senin makina nasıl miniks kardeş 2000lere turbo zorluyor sen nasıl?????
dostum turbonun egsoz tarafı garrett m24 emme m26 enfazla 1.5bar üzeri sakat 1bara kadar rahat biniyorum 1.5barda bir hafta bindim sonra piston eritti...ama deli gibi......şimdi rodaş tamamlıyorum 0.5bar
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Hp ölçen usta, kısa kolla yüksek devir çevirmenin formülünü bulmuştur elbet.
moruk 400 m 265lik stia ya kapı boyu fark atmak için 100 beygir 500 kg de olman yeterlidir
sonuçta sti cok agır ama corolla da bir okadar hafif bir aractır
herşey beygir degildir bu arada üstüne basarak sölüorum devir cevirmek için kolların uzun olması daha iidir senin motorun boxer motor degilki kolların kısa olsun
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)