Greddy e-manage 'ı incelerken, motor seçeneklerinde debimetreyi toyota nissan vs vs seçenekleri arasından seçildigini gördüm.
Bu greddy e-manage mesela 1.8T de sorunsuz kurulup çalıştırılabilir mi ?
Greddy e-manage 'ı incelerken, motor seçeneklerinde debimetreyi toyota nissan vs vs seçenekleri arasından seçildigini gördüm.
Bu greddy e-manage mesela 1.8T de sorunsuz kurulup çalıştırılabilir mi ?
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
arıza ışığı yakmaz fakat zengin veya fakir karışıma düşer araç. remap veya standalone herhangi bir şekilde yakıt değerlerinin kalibre edilmesi şart.
RACE WERKS
skoda 1.8T de e-manage görmüştüm
cokta memnunlardı sahipleri.
Emanage deilde haltech urunlerini sorunsuz kullanan var sprint500 fiyatinna gore cok net is cikariyor anladigim kadariyla.var olan enjektore fazla basinc basip duty cycle I yuzde 90 uzeri sekilde kullanmanin verimli olmayacagi aksine isinma kilitlenme durumlari ile karsilasilabilinecegi soyleniyor,isi garantiye almak hakkiyla yapmak daha mantikli,oem turbo kullanilmayacaksa.. Aksi halde zaten 3 bar benzin rayi yeterli oluyor cogu mapper a
Arıza ışığı yakmaz derken orjin map ile 630cc enjektör takıldığında emisyon değerleri düzgün olacak mı? en başta emisyon hata vermesi gerekir diye düşünüyorum araç çalışabilirse
Standart yazılım, 630cc ler ile benzine boğuluyor araba tabiki. Ama herhangi bir arıza ışığı durumu yok. Arabayı kolay kolay hareket ettiremezsiniz.
Orjinal beyine remap , standart pompa ve regülatör ile, Erhan'ın dediği değerler yakalandı.
630cc %85duty cycle 400hp destekler setup ne ise one göre enjektör seçilmeli. gereksiz yere büyük nozzle enjektör kullanımı yazılım ile kontrol edilse dahi tepki süresini uzatacaktır.
RACE WERKS
peki bu 20v meselesinde normal enjektör patterniyle diğer enjektörlerin patterni farketmiyor mu? orjinal enjektörleri kaç nozzle lı? takılan enjektörlerle bu fark nelere sebep oluyor?konu hakkında bilgisi olan birisi aydınlatırsa sevinirim
![]()
20V oem enjektörler wide cone püskürtür
RACE WERKS
ama birçok farklı pattern var her subabın eteğini hedeflemesi için 3 nozzle lı bi enjektör ideal gibi geldi bana. deka falan hep 4 nozzle illaki çok ciddi bir fark olmayacaktır ama ne gibi farklar oluşuyor atomizasyon hesabı orjinalden farklı işleyince? yüksek basınçlı püskürtmelerde emişe ve turbo basıncına rağmen yinede yönlendirme tam verim çalışmayabilir.
![]()
birçok farklı pattern var evet ama birçok farklı emme manifoldu yapısı var ve herbiri farklı açılarla enjektör yuvalarına sahip. bu açı farkları genelde silindir kapak portlarına göre hesaplanmış durumda ve buna uygun püskürtmeye sahip enjektör tipini kullanmak zorunda ki doğru yakıt ve hava karışımını portlara basabilsin. nozzle ve pattern farkları cok ciddi tepkiler verebiliyor dip gaz esnasında. doğru enjektör doğru setup ile kullanılmalı bu sebepden ötürü.
imzanızdaki araca sahipseniz siz hangi enjektör ve işletim sistemi kullanıyorsunuz?
RACE WERKS
benim işletim sistemim orjinal bosch özel yazılımla ve bikaç diyot ve sensor hilesiyle kullanıyorum. enjektör de bosch 4 nozzle 600 cc.
benim 1.8t de aklıma takılan nokta benim kullandığım enjektörle aynı patterne sahip 4 nozzle lı deka lar bu araçlarda verimli oluyor mu? sadece merak yani pattern in ne değiştirdiği hakkında tecrübem olmadı hep yaygın olan silindir başı 4 valf araçlarla uğraştığımdan.
diyot sensör hileleriyle farklı basınç,vakum yük ve devire göre stabilize AFR tutturmak imkansızdır. tavsiyem o araca standalone ecu monte edip sağlıklı bir ayar çıkartmanız tahmin ediyorum şuan aldığınız gücün %40 fazlasını çok daha ekonomik yakıt sarfiyatı ile elde edersiniz..
1.8t ye gelince wide cone enjektör olduğu için bahsettiğiniz, sorun çıkartacağını sanmıyorum silindir başına 5 valf olan bir araçta
RACE WERKS
imkansız diye bişey yok. calibra turbo ecusu zaten bu. benim afr tamamen kusursuz wideband ve egt den takip ediyorum herşey optimumda şu an 1.8 continious basıyorum. elimde wolf v500ems standalone da var ama kullanmaya gerek duymuyorum emanage ultimate de var onada gerek duymadım şu an aracın herşeyi gayet stabil ve hakkıyla gidiyor. yakıt tüketimi de normal kullanım 35-40 kuruş civarında 35 bin km dir bu setupta kullanıyorum.daha önce 2 farklı turbo kullandım onlardada farklı yazılımlar kullandım ve hiçbir sorun yaşamadım. map sensoru vs değiştirirseniz aynı empedans ve voltaj bandında yüksek kpa kapasiteli ve doğru chipi kullanırsanız motronicle standalone arasında pek fark kalmaz. eski ecularda yüksek basınç arızasını silmek yazılımla mümkün olmadığından rötar sorununu kesmek için diyot kullandım sadece. standalone sadece her seferinde chip değiştirip masraf etmemek için ve direkt multicoil ateşleme için mantıklı ama ben uygun konfigürasyonu baştan toplamayı tercih ettim tavsiyen için teşekkürler. şu an setuptan gayet memnunum.
ben işin aslı 1.8t de yakıtın homojen dağılması ve atomizasyon dolayısıyla detonasyona varabilecek bir risk olduğunu düşünüyorum.
tek noktadan geniş püskürtme herhangi bir problem yaşanma ihtimalini ortadan kaldırır. birçok gt30 1.8T setup single pattern wide cone kullanıyor problem yaşayan yok bu konuda
RACE WERKS
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)