User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
42 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Vti da nos.

  1. #20
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JayVTEC! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0 Accord da Bastık 50-Zex Kuru 1Hafta İçerisinde Motor Kırdı
    ole motor kondisyonunu bilmeden, her motor birmiş gibi , "bas kardeşim bas bişey olmaz" diyenler için ders verici bi ornek olmuş
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  2. #21
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ole motor kondisyonunu bilmeden, her motor birmiş gibi , "bas kardeşim bas bişey olmaz" diyenler için ders verici bi ornek olmuş
    ben hala iddia ediyorum düzgün kullanılan bir nos motora hiç bir zarar vermez aksine krumları temizler faydası var
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  3. #22
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha tecrübeli arkadaşlar yazmış birşeyler ama, nos dediğin şey soğutucu, daha fazla yakıtın piston içine girmesini sağlıyor yani sürekli zorlarsa aracı basınç fazlalığından zarar verir illaki...

  4. #23

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Braunschweig / DE
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangı accord bu e manage baglı olan bı arabamı?
    Hayır 2.4 vardı bi onunla karıştırmış olabilirsiniz greddy yoktu aracta

  5. #24
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nos'u takıp needforspeed teki gibi basılı tutup gazlarsan motor değl 1 hafta 1dk içindede kırılır düzgün basılan düşük miktarda nos hiç bir zarar vermez düzgünden kastım kesinlikle kesiciye kalınmayacak alt devirde basılmicak ve kesiciden en az 500 devir önce bırakılcak. bunları uygulayıp 406 da 1,5luk matkapla jet i delip bastım 5 6 tüp bitirdim e30 da da o şekilde çok tüp bitirdim ve bir çok arabada da bastım m3 de dahil düzgün bastıktan sonra düşük dozaj hiç bir sıkıntı cıkarmıyo denedik tecrübe ile sabitt
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #25
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    duzgun kullanıldıktan sonra ozellikle ıslak kitte sorun yasamazsın

  7. #26

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Braunschweig / DE
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ole motor kondisyonunu bilmeden, her motor birmiş gibi , "bas kardeşim bas bişey olmaz" diyenler için ders verici bi ornek olmuş
    olabilicekleri düşünerek takıldı araca zaten faydası var riskli bi durumda olabilir diyerek oldu ama beklenmedik bi anda şişenin dibi görüldü

  8. #27

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Braunschweig / DE
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nos'u takıp needforspeed teki gibi basılı tutup gazlarsan motor değl 1 hafta 1dk içindede kırılır düzgün basılan düşük miktarda nos hiç bir zarar vermez düzgünden kastım kesinlikle kesiciye kalınmayacak alt devirde basılmicak ve kesiciden en az 500 devir önce bırakılcak. bunları uygulayıp 406 da 1,5luk matkapla jet i delip bastım 5 6 tüp bitirdim e30 da da o şekilde çok tüp bitirdim ve bir çok arabada da bastım m3 de dahil düzgün bastıktan sonra düşük dozaj hiç bir sıkıntı cıkarmıyo denedik tecrübe ile sabitt
    Abi zaten çalıştırdıgımız andan itibaren switchi açıp kesicide tutup gazlanmadı araçta yada 1ci vitesten kaldırıp 2de kesici 3te kesici havai fişek gösterisi olurdu ozaman

  9. #28
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaç shot bastınız merak ettim ben 406 ya 1,5luk matkapla delip bastım KURU yine kıramadım bu honda motoru bide bence başka bir terslik var işin içinde
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  10. #29

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence standalone bir beyin kullan derim hem ileriye dönük bişey olur. Afr ni , avansını ayarlarsın iki ayrı harita yaparsın nos bascağın zaman switch ile daha güvenli haritaya geçme imkanın olur. Direk al bas mantığı bana çok sicak gelmedi işin açıkcası.Eğer İmkan varsa bolt-on turbo öneririm.

  11. #30
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hala iddia ediyorum düzgün kullanılan bir nos motora hiç bir zarar vermez aksine krumları temizler faydası var
    Anlatamadıgım nokta şu.Her motor kondisyonu aynı degildir.Aynı marka aynı modelde dahi kullanıma vs diger faktörlere baglı motor verimliligi degisir.Bu da demek oluyor ki karadüzen bas bişey olmaz demek yanlıştır.50 shot nosun motora zarar verebilme ihtimali düşüktür , fakat milyonda bir ihtimal bile olsa her ihtimalin gerceklesme olasılıgı vardır.Bu ihtimal motorun saglıksızlıgı ile orantılı olarak artar.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  12. #31
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlatamadıgım nokta şu.Her motor kondisyonu aynı degildir.Aynı marka aynı modelde dahi kullanıma vs diger faktörlere baglı motor verimliligi degisir.Bu da demek oluyor ki karadüzen bas bişey olmaz demek yanlıştır.50 shot nosun motora zarar verebilme ihtimali düşüktür , fakat milyonda bir ihtimal bile olsa her ihtimalin gerceklesme olasılıgı vardır.Bu ihtimal motorun saglıksızlıgı ile orantılı olarak artar.
    yavrum kim duman atan motora nos basimmi der soran adamın motoru sağlıklıdırki bizde onu düşünerek cevap veririz sen olsan komp düşük üfleyen motor için NOS basimmi diye konu acarmısın tabiki acmazsın e erkanda cahil değil okadar tabiiki motoru sağlıklıdır 50shotta takribi 20hp falan yapıyo hissetmez bile o yüzden bence gereksiz bir konuyu uzatıyosun senin belirtmek istediğin konu zaten 100 kişiden 99 u sağlıksız motora basma der %1 de shekillidir anladın sen
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  13. #32

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Braunschweig / DE
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlatamadıgım nokta şu.Her motor kondisyonu aynı degildir.Aynı marka aynı modelde dahi kullanıma vs diger faktörlere baglı motor verimliligi degisir.Bu da demek oluyor ki karadüzen bas bişey olmaz demek yanlıştır.50 shot nosun motora zarar verebilme ihtimali düşüktür , fakat milyonda bir ihtimal bile olsa her ihtimalin gerceklesme olasılıgı vardır.Bu ihtimal motorun saglıksızlıgı ile orantılı olarak artar.
    bu işler kısmet işi abi biraz talihsiz bi araçtı garibim honda motor co. o aracı özellikle bozalım kıralım atalım diye göndermiş buraya bi kaç defada mekanik arıza yaşadık zaten

  14. #33
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zevklı olur valla nos

  15. #34
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JayVTEC! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır 2.4 vardı bi onunla karıştırmış olabilirsiniz greddy yoktu aracta
    yok bu dedıgım arkadas 2.0 nos bastı motoru kırdı ayarsız 100shot
    turbo yaptı sonra soktu*
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  16. #35

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Braunschweig / DE
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok bu dedıgım arkadas 2.0 nos bastı motoru kırdı ayarsız 100shot
    turbo yaptı sonra soktu*
    benim arkadaşım oda senin bahsettigin füme accord onda vardı işte e manage şimdi anlaştık ben başka araçtan söz ediyorum

  17. #36
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erkancım araban hayırlı olsun
    Ben 106 gtida kullandım. 150.000km deydi yaklaşık.
    Kuru ve 75'lik di sanırım selenoidi.
    Arkadaşlarında dediği gibi 4000 devirden sonra ve shotlar 3-4 saniyeyi geçmeyecek şekilde basıp bırakarak kullandım. Gayet eğlenceliydi.
    Taaki bir arkadaşım "abi ben allah ne verdiyse basıyorum, boşuna basıp bırakma" deyinceye kadar .
    Hırs yapıp 4. vitesin 4000 devirinde 7200 e kadar aralıksız basınca poffff
    "hızlı ve öfkeli "sahnesi yaşamış oldum . Yağ çubuğunun borusundan kaputa yağ atıp stop etti araba.
    1 takım segman ve bir pistona mal oldu ...
    motoru açtın kapadın kapakçı rektefiyeci, yeni motor yapmak gerekti kısaca
    Diyeceğim şu ki bence fiyat performans olarak en faydalı işlem. Hırs yapmam insan gibi basarım diyorsan bence kullan. Ama kendine hakim olamazsan cebinde bir motor parası hazır bulunsun .Çünkü o 50'lik selenoid zamanla yetmeyip 75, 100lüğe kadar gidiyor
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:36.177 - 07.05.2023
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  18. #37
    glockevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Newyork city
    Mesaj
    441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dry-wet kit kullan redlineda sokma hiç birşey olmaz.

  19. #38
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nos'u takıp needforspeed teki gibi basılı tutup gazlarsan motor değl 1 hafta 1dk içindede kırılır düzgün basılan düşük miktarda nos hiç bir zarar vermez düzgünden kastım kesinlikle kesiciye kalınmayacak alt devirde basılmicak ve kesiciden en az 500 devir önce bırakılcak. bunları uygulayıp 406 da 1,5luk matkapla jet i delip bastım 5 6 tüp bitirdim e30 da da o şekilde çok tüp bitirdim ve bir çok arabada da bastım m3 de dahil düzgün bastıktan sonra düşük dozaj hiç bir sıkıntı cıkarmıyo denedik tecrübe ile sabitt
    Konu ile alakasız ama 406 da nos basmadım diyordun sen,

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •