daha tecrübeli arkadaşlar yazmış birşeyler ama, nos dediğin şey soğutucu, daha fazla yakıtın piston içine girmesini sağlıyor yani sürekli zorlarsa aracı basınç fazlalığından zarar verir illaki...
nos'u takıp needforspeed teki gibi basılı tutup gazlarsan motor değl 1 hafta 1dk içindede kırılır düzgün basılan düşük miktarda nos hiç bir zarar vermez düzgünden kastım kesinlikle kesiciye kalınmayacak alt devirde basılmicak ve kesiciden en az 500 devir önce bırakılcak. bunları uygulayıp 406 da 1,5luk matkapla jet i delip bastım 5 6 tüp bitirdim e30 da da o şekilde çok tüp bitirdim ve bir çok arabada da bastım m3 de dahil düzgün bastıktan sonra düşük dozaj hiç bir sıkıntı cıkarmıyo denedik tecrübe ile sabitt
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
kaç shot bastınız merak ettim ben 406 ya 1,5luk matkapla delip bastım KURU yine kıramadım bu honda motoru bide bence başka bir terslik var işin içinde
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Bence standalone bir beyin kullan derim hem ileriye dönük bişey olur. Afr ni , avansını ayarlarsın iki ayrı harita yaparsın nos bascağın zaman switch ile daha güvenli haritaya geçme imkanın olur. Direk al bas mantığı bana çok sicak gelmedi işin açıkcası.Eğer İmkan varsa bolt-on turbo öneririm.
Anlatamadıgım nokta şu.Her motor kondisyonu aynı degildir.Aynı marka aynı modelde dahi kullanıma vs diger faktörlere baglı motor verimliligi degisir.Bu da demek oluyor ki karadüzen bas bişey olmaz demek yanlıştır.50 shot nosun motora zarar verebilme ihtimali düşüktür , fakat milyonda bir ihtimal bile olsa her ihtimalin gerceklesme olasılıgı vardır.Bu ihtimal motorun saglıksızlıgı ile orantılı olarak artar.
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
yavrum kim duman atan motora nos basimmi der soran adamın motoru sağlıklıdırki bizde onu düşünerek cevap veririz sen olsan komp düşük üfleyen motor için NOS basimmi diye konu acarmısın tabiki acmazsın e erkanda cahil değil okadar tabiiki motoru sağlıklıdır 50shotta takribi 20hp falan yapıyo hissetmez bileo yüzden bence gereksiz bir konuyu uzatıyosun senin belirtmek istediğin konu zaten 100 kişiden 99 u sağlıksız motora basma der %1 de shekillidir anladın sen
![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Erkancım araban hayırlı olsun
Ben 106 gtida kullandım. 150.000km deydi yaklaşık.
Kuru ve 75'lik di sanırım selenoidi.
Arkadaşlarında dediği gibi 4000 devirden sonra ve shotlar 3-4 saniyeyi geçmeyecek şekilde basıp bırakarak kullandım. Gayet eğlenceliydi.
Taaki bir arkadaşım "abi ben allah ne verdiyse basıyorum, boşuna basıp bırakma" deyinceye kadar.
Hırs yapıp 4. vitesin 4000 devirinde 7200 e kadar aralıksız basınca poffff
"hızlı ve öfkeli "sahnesi yaşamış oldum . Yağ çubuğunun borusundan kaputa yağ atıp stop etti araba.
1 takım segman ve bir pistona mal oldu ...
motoru açtın kapadın kapakçı rektefiyeci, yeni motor yapmak gerekti kısaca
Diyeceğim şu ki bence fiyat performans olarak en faydalı işlem. Hırs yapmam insan gibi basarım diyorsan bence kullan. Ama kendine hakim olamazsan cebinde bir motor parası hazır bulunsun.Çünkü o 50'lik selenoid zamanla yetmeyip 75, 100lüğe kadar gidiyor
![]()
208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:36.177 - 07.05.2023
Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
Powered By : Piston Garage
Nazmi TOÇAK
GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)