User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: ALS anti lag system hakında bılgı

  1. #20
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnm arkadaşmın yarıştığı evo7 de çift als var bunun çifti tekide var demekki. tam ne işe yaradığını tam olarak anlayamadım makaleyi okudum gerçi ama bunu işin ehli birinin anlatması gerekecek bana...

  2. #21
    STN
    Misafir
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    autronic standalone bir beyin

    als ile sewişmişliğim epeydir ama sewimli bişiy etkileyici bişi fakat turbonuzuda direk öldürüyor haberiniz olsun tehlikeli bişiy DRAGta kalkarken yapılabilir
    bende tam bu olay turbonun ömrünü kısaltırmı dicektim gerekli cevap gelmiş

  3. #22
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka yaklaşık 14 litre gibi olması lazım...
    bugun bi ufak 10 lt buLdum onu denıycez...onu denedıkten sora eğer sonurum çözülürse özgunLe konuştum kendı intercoLumu ufaltırcam KALE radyatör kesip ufaltıyomuş..
    Turbon daha çabuk spool yapması lazım , eh IC ihtiyacından biraz büyük .. Kaçakta yok diyorsun . Umarım IC ufalınca sorun çözülür ..

  4. #23
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka ufalttık sorun gene aynı ap pıpenın altı 64 Luk turboya yakın oLan yeride 54 Luk boru anladın mı sankı ap pıpe geniş olduğundan gelen egzoz pervayene güçsüz vuruyo buda turbonun lag yapmasını gec dolmasını sağlıyo sanki ben o kanıdayım

  5. #24
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I$letim olarak ne kullanıyorsun ? I$letimin lag üzerinde büyük etkisi var..
    Downpipe ın geni$ olmaması lag i bu denli arttırmamalı .

  6. #25
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyın yok sadece 1 bar actım evc den afc neo var..dan pıpe deil ap pıpe sorun sanırım..

  7. #26
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo araçta geni$ çıkı$ her zmn avantajdır. Hatta bir söz vardır turbo araçlar için en iyi egzoz sistemi, egzozun hiç olmayı$ıdır . Ingilizceden çevirince böyle saçma oluyor ama i$in özü ne kdr geni$ çapta borun varsa o kadar kazançtasın hem lag olarak hem back-pressure etkisi azalması adına..

    Emin olmamakla beraber sorun sanırım i$letim. Yeni turbonun spool u stock turboya oranla zaten biraz daha geç olacaktır ama mapte avans haritasının ve afrlerin biraz daha düzeltilmesi $art gibi duruyor. Bu yüzden lag olması doğal ama çok abartılı ise ba$ka bir$eyde olabilir tabi..

    Amerikadaki subaru forumlarında genelde önerilen stage1 setup :
    düzgün bir map + uppipe + downpipe ve cat-back egzoz ..

  8. #27
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    there is no replacement for displacement bro
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  9. #28
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    there is no replacement for displacement bro
    tam hatırlamamakla beraber

    for turbo's , the best exhaust is no exhaust

  10. #29
    Grs91
    Misafir
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo araçta geni$ çıkı$ her zmn avantajdır. Hatta bir söz vardır turbo araçlar için en iyi egzoz sistemi, egzozun hiç olmayı$ıdır . Ingilizceden çevirince böyle saçma oluyor ama i$in özü ne kdr geni$ çapta borun varsa o kadar kazançtasın hem lag olarak hem back-pressure etkisi azalması adına..

    Emin olmamakla beraber sorun sanırım i$letim. Yeni turbonun spool u stock turboya oranla zaten biraz daha geç olacaktır ama mapte avans haritasının ve afrlerin biraz daha düzeltilmesi $art gibi duruyor. Bu yüzden lag olması doğal ama çok abartılı ise ba$ka bir$eyde olabilir tabi..

    Amerikadaki subaru forumlarında genelde önerilen stage1 setup :
    düzgün bir map + uppipe + downpipe ve cat-back egzoz ..
    100 lük egzoz lazım herkese

  11. #30
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende dp dahıl orta ve son 76 var suan ama tam yukte dolu bagırmıyor gıbı gelıyor bana .

  12. #31
    trequal
    Misafir
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam hatırlamamakla beraber

    for turbo's , the best exhaust is no exhaust
    for turbo engine's best muffler is no muffler (alıntı:maximum boost by CorkyBell )
    als sürekli kullanılabilecek birşey değil onun yerine harita düzeltilerek basıncın erken gelmesi sağlanabilir.bu konuyu gözardı etmemeli ciddi anlamda erken spool sağlanabiliyor...

  13. #32

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugun yuroyla garajda biraz corky takilirken nizami als nin semasina denk geldik paylasayim dedim.

    1- gaz kelebeginin oncesinden tek yonlu valfli bir basinc hatti cekiliyor.
    2- sonra egr valfi baglanip bir tarafi emme manifolduna bir tarafi egzoz manifolduna dogru tek yonlu valfli iki hat cekiliyor.
    3- emme manifoldu tarafina gidene selenoid baglanip ecuye baglantisi yapiliyor.
    4- egzoz manifolduna giden hattin egzoz manifolduna direk baglantisi yapiliyor.
    5- emme tarafina gidenin emme manifolduna baglantisi yapiliyor.
    6- ecuye ayaginizi gazdan cektiginiz anda selenoidi acip,enjektorlerin isemesine devam edip zengin calisacak sekilde ayar yapiliyor. bazi yaris arabalarinin emme manifolduna direk bir enjektor baglayarak bu isi yapabiliyorlar.

    bu ralli arabalarindaki als sistemi.
    kendi arabaninda denemeyin

  14. #33
    mancolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyın yok sadece 1 bar actım evc den afc neo var..dan pıpe deil ap pıpe sorun sanırım..
    ayni sikinti bende de var. senin sanzimanini bilmem ama 2004 lerde usdm versiyonu subarularda araba durmadan 1 e gecmiyor kodumun mereti dolayisiyla 2 de agir agir takilirken bi civic mivic geldi mi ben lag gecene adar bekliyorum anasini satim yada debriyaja bas gaz ver cart curt.. adam akilliguzel bir setup, alt devire azcik avans birde manifold sanirim etkili olur. bide tumbular valf dedikleri bir olay var her piston basina arada dandik bir kelebek konuyor guya alt devirlerde tork yaratsinda ekonomi saglasinda ... belki onun iptalide etkili olabilir. turbodan manifolda kadar yol cok kisa zaten.oralarla ilgili sikinti yasayacagini sanmam

  15. #34

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2004 usdm versiyonlarin durmadan 1 e gecmemesi gibi birsey soz konsu degil. subarunun sanzimanlari heryerde aynidir, sadece jdm ve usdm stilarin oranlarinda ufak bir farklilik vardir.
    sizin sorununuzun sebebi senkromecdir. senkromecli asindigi veya bozuldugu zaman islevini yerine getirip frenlemeyi yapamaz o zamanda vitesi geciremezsiniz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •