User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
54 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: pug 205 1.9 gti

  1. #1
    Ayaz_renat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    81
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    pug 205 1.9 gti

    selam arkadaslar 205 1.9 gtı yı az cok herkez bılır aracıma eklentıler olarak bırseyler eklemek ıstıyorum ama alt devır ust devır de ne olur ney nedır ne degıldır bır cok sey soyluyorlar sızın yorumunuz nedır bu konu hakkında asırı besleme olarak neler yapabılırım sımdıden tesekkurler saoglun
    Lanet Olası Federallerrr



    81 Ds 534 70 S
    81 Bc 810 1,9 Gti
    55 Gs 534 Si
    34 Ts 0770 >> 81 Bk 898 Carbon King Si
    81 Es 677 Ex

  2. #2
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerçekten koyduğun tüm ekipmanlardan max verim almak istiyorsan üstündeki mevcut jetronik sistemin düzenli çalıştığından emin olman gerek...Buda debimetre ve diğer ısı müşürünün ohm değerlerini fabrikasyon seviyede sağlıyor olması gerekir... Bununla birliklikte enjeksiyon diagramına ihtiyacın varki tesisat bozulupta akıllı bir elektikçi 20 yıl içinde abuk sabuk işler yapmışmı yapmamış öğrenmek için (Tavsiyem o sistemden kurtulup Ms gibi bir sisteme geçmen...)

    Üstündeki blok ve 8 subap kapakta yapılacaklar aslında sınırlı... Altlar kuvvetli olsun diyorsan 2,2 stroker kit 4,06 yada 4,18 difransiyel takıp keyifli binmek
    Yada devir çevireyim dersen bir egz ile mi16 4,42 difransiyel bulma ihtimalin çok az Group A dog box 4,78 takıp kullanmaktır...
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o lanet olası flap type maf sensöründen kurtulmanı öneririm öncelikle imkanın varsa standalone yap
    RACE WERKS

  4. #4
    The_Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gerçekten koyduğun tüm ekipmanlardan max verim almak istiyorsan üstündeki mevcut jetronik sistemin düzenli çalıştığından emin olman gerek...Buda debimetre ve diğer ısı müşürünün ohm değerlerini fabrikasyon seviyede sağlıyor olması gerekir... Bununla birliklikte enjeksiyon diagramına ihtiyacın varki tesisat bozulupta akıllı bir elektikçi 20 yıl içinde abuk sabuk işler yapmışmı yapmamış öğrenmek için (Tavsiyem o sistemden kurtulup Ms gibi bir sisteme geçmen...)

    Üstündeki blok ve 8 subap kapakta yapılacaklar aslında sınırlı... Altlar kuvvetli olsun diyorsan 2,2 stroker kit 4,06 yada 4,18 difransiyel takıp keyifli binmek
    Yada devir çevireyim dersen bir egz ile mi16 4,42 difransiyel bulma ihtimalin çok az Group A dog box 4,78 takıp kullanmaktır...
    Slm. burağın arabayı biliyosun arkadaşsınız sanırım.
    Ben Egz kasnak fln takmıştım.
    Şimdi de Itb Portpolish Ve Ms yapıyorum.
    1 hafta içinde biticek inş sonuçlarını çok merak ediyorum.
    Sence ne olur
    Egz Itb port polish Ms falan. bunların yanında ayarlı regi , warblo bnzın pompası wideband fln da aldım. bunlardan snra son sonucu çok merak ediyorum.
    Bi çok arkadaş dedi mi16 yap diye ama böyle devam edip yüklüyorum.

    Sence sıradaki yapmam gerekn ne olabilir daha yüksek güç elde etmek için ?
    Burak Karagöz

    ' BE ' 106 GTİ

  5. #5
    Ayaz_renat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    81
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gerçekten koyduğun tüm ekipmanlardan max verim almak istiyorsan üstündeki mevcut jetronik sistemin düzenli çalıştığından emin olman gerek...Buda debimetre ve diğer ısı müşürünün ohm değerlerini fabrikasyon seviyede sağlıyor olması gerekir... Bununla birliklikte enjeksiyon diagramına ihtiyacın varki tesisat bozulupta akıllı bir elektikçi 20 yıl içinde abuk sabuk işler yapmışmı yapmamış öğrenmek için (Tavsiyem o sistemden kurtulup Ms gibi bir sisteme geçmen...)

    Üstündeki blok ve 8 subap kapakta yapılacaklar aslında sınırlı... Altlar kuvvetli olsun diyorsan 2,2 stroker kit 4,06 yada 4,18 difransiyel takıp keyifli binmek
    Yada devir çevireyim dersen bir egz ile mi16 4,42 difransiyel bulma ihtimalin çok az Group A dog box 4,78 takıp kullanmaktır...
    wayy en eskı pug culardan bırı gelmıs nasılsın hocam ısın acıkcası senın le yuz yuze tanısmayı cok ısterım senı modıfıyem ve 205 teem den cok duydum yorumlarını okudum saygılar
    Lanet Olası Federallerrr



    81 Ds 534 70 S
    81 Bc 810 1,9 Gti
    55 Gs 534 Si
    34 Ts 0770 >> 81 Bk 898 Carbon King Si
    81 Es 677 Ex

  6. #6
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı The_Doctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Slm. burağın arabayı biliyosun arkadaşsınız sanırım.
    Ben Egz kasnak fln takmıştım.
    Şimdi de Itb Portpolish Ve Ms yapıyorum.
    1 hafta içinde biticek inş sonuçlarını çok merak ediyorum.
    Sence ne olur
    Egz Itb port polish Ms falan. bunların yanında ayarlı regi , warblo bnzın pompası wideband fln da aldım. bunlardan snra son sonucu çok merak ediyorum.
    Bi çok arkadaş dedi mi16 yap diye ama böyle devam edip yüklüyorum.

    Sence sıradaki yapmam gerekn ne olabilir daha yüksek güç elde etmek için ?
    Evet burağın arkadaşıyım. Yapmış olduğun ms+dereceli+ITB kombinasyonu bir birini tamamlıyan bir kombinasyon, verim alınır... Yeterki ITB kalibrasyonuda güzel ayarlansın rölantin de stabil olur ms ilede zaten ayar şansın mümkün... Ayarlı regülatöreihtiyaç duyacağını sanmıyorum...Std enjektörler 194cc olması lazım 3 barda yeterli gelicektir... Zaten en önemlisi sistemi değiştirmişsin 276 colombo +piston...Standart emme manifoldu timing kasnak vs...yapmadan jetronik sistem üstünde debimetre ile 90 kw gibi teker gücü çıkmıştı...ITB ve ms ile bu güçlerin üzerlerine çıkılır...

    Eğer GTI blok üstüne mi16 kapak düşündüyseniz mi16 yapmadığın iyi olmuş dayanım anlamında... Bunun daha yüksek gücü yüksek sıkıştırma ile daha yüksek dereceli egzantrik takabilirsin...Başka bir şey olmaz bence... Birde hacim girebilirsin tabikide ama üstündeki alüminyum blok boy mesafesi kısa olduğundan rod/stroke ratio oranın düşüyor ve alüminyum blok da gümleme riski artıyor
    Ama diyorsan ki döküm bloğa geçip hacim yaparım ozaman blok mesafesi uzuyor ve hacim girip stroke uzatmana rağmen orjinal GTI motorundaki rod storke ratio oranından fazlası da çıkıyor... 8 Subapta 2.2 + egz ITB karbüratör 40 weber biz beklediğimizi alamadık... Onun için 8 subapta 2 yol ayrımı var ya hacim yada devir çevirmek ikisi bir arada oluyor ama beklenen artış pek çıkmadı....

    Mesela 2.2 mi16 piper 282 ITB ile & 2.2 GTI piper 303 ITB aralarında uçurum var desem yeri...

    Sonuçları merak ediyorum senin arabanın paylaşır isen sevinirim
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  7. #7
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ayaz_renat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wayy en eskı pug culardan bırı gelmıs nasılsın hocam ısın acıkcası senın le yuz yuze tanısmayı cok ısterım senı modıfıyem ve 205 teem den cok duydum yorumlarını okudum saygılar
    Merhaba,iğiyim sağol internet ortamından biraz çekildim artık bağzen 205 konusu olunca dayanamayıp yazıyorum ufak kendi halimizde ilgileniyoruz hurdalar ile belki bir gün olur karşılaşırız..

    Umarım yapmak istediklerini, sonucunda karşılığını alırsın
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  8. #8
    Ayaz_renat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    81
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba,iğiyim sağol internet ortamından biraz çekildim artık bağzen 205 konusu olunca dayanamayıp yazıyorum ufak kendi halimizde ilgileniyoruz hurdalar ile belki bir gün olur karşılaşırız..

    Umarım yapmak istediklerini, sonucunda karşılığını alırsın
    ınsallah tanısırız gercekten tecrubelı bırısın su anda motor yapıyorum benım araca ıste ılerlıyen vakıtlerde bakıcaz saglıcakla kal
    Lanet Olası Federallerrr



    81 Ds 534 70 S
    81 Bc 810 1,9 Gti
    55 Gs 534 Si
    34 Ts 0770 >> 81 Bk 898 Carbon King Si
    81 Es 677 Ex

  9. #9
    The_Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet burağın arkadaşıyım. Yapmış olduğun ms+dereceli+ITB kombinasyonu bir birini tamamlıyan bir kombinasyon, verim alınır... Yeterki ITB kalibrasyonuda güzel ayarlansın rölantin de stabil olur ms ilede zaten ayar şansın mümkün... Ayarlı regülatöreihtiyaç duyacağını sanmıyorum...Std enjektörler 194cc olması lazım 3 barda yeterli gelicektir... Zaten en önemlisi sistemi değiştirmişsin 276 colombo +piston...Standart emme manifoldu timing kasnak vs...yapmadan jetronik sistem üstünde debimetre ile 90 kw gibi teker gücü çıkmıştı...ITB ve ms ile bu güçlerin üzerlerine çıkılır...

    Eğer GTI blok üstüne mi16 kapak düşündüyseniz mi16 yapmadığın iyi olmuş dayanım anlamında... Bunun daha yüksek gücü yüksek sıkıştırma ile daha yüksek dereceli egzantrik takabilirsin...Başka bir şey olmaz bence... Birde hacim girebilirsin tabikide ama üstündeki alüminyum blok boy mesafesi kısa olduğundan rod/stroke ratio oranın düşüyor ve alüminyum blok da gümleme riski artıyor
    Ama diyorsan ki döküm bloğa geçip hacim yaparım ozaman blok mesafesi uzuyor ve hacim girip stroke uzatmana rağmen orjinal GTI motorundaki rod storke ratio oranından fazlası da çıkıyor... 8 Subapta 2.2 + egz ITB karbüratör 40 weber biz beklediğimizi alamadık... Onun için 8 subapta 2 yol ayrımı var ya hacim yada devir çevirmek ikisi bir arada oluyor ama beklenen artış pek çıkmadı....

    Mesela 2.2 mi16 piper 282 ITB ile & 2.2 GTI piper 303 ITB aralarında uçurum var desem yeri...

    Sonuçları merak ediyorum senin arabanın paylaşır isen sevinirim
    Paylaşırım tabi.
    Sence bu kombinasyondan ne kadar verim alırım güç olarak ?
    Kaç hp lere çıkarız yere veren güç ne olur sence ?
    Burak Karagöz

    ' BE ' 106 GTİ

  10. #10
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    194 cc enjektör 1.9 itb artı dereceli olan bi arabaya bence yetmez 240 - 300 arası bişi lazım

  11. #11
    The_Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    194 cc enjektör 1.9 itb artı dereceli olan bi arabaya bence yetmez 240 - 300 arası bişi lazım
    Sanırım Bizde o civarda bişi alıcaz. daha bulamadık.
    Burak Karagöz

    ' BE ' 106 GTİ

  12. #12
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı The_Doctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Paylaşırım tabi.
    Sence bu kombinasyondan ne kadar verim alırım güç olarak ?
    Kaç hp lere çıkarız yere veren güç ne olur sence ?
    Öncelik ile 194 cc yeterli gelmez gibi geliyor insana ama bu birazda jetroniğin akıllandırılamadığından kaynaklı bir sıkıntı... Yani her devir alt üst çok ince eleyip sık dokuyan benzini tasarruf yaparak verimli kullanan bir sistem değil mekanik enjeksiyon...Bu gün 205 GTI lerin hepsine bin mutlaka benzin kokusu alırsın Emisyon çok dalgalı her anlık gazlamada değişen oynak bir emisyonun var bunuda zaten AFR den sende görüyorsundur... Örnek vermek gerekir ise mi16 larda motronic sistem ve bağzı kaynaklarda GTI ile aynı enjektörü bazılarında ise 200cc kullanıldığını yazar...Yani şuraya geleceğim aynı enjektör ile jetronik 8 subap makine besleniyor aynı enjektör ile motronic 16 subap makinede besleniyor...Bunlar fabrikasyon değerler hani sonradan deneme ile elde edilmiş değerler değil olay tamamen birinde sistem farkı...Bence Ms ile güzel bir ayar sonucu yeterli gelicek gibi geliyor çünkü taktığın egz ve ITB kelebeklerin büyükte olsa motor atmosferik içeride hava çekme potansiyeli nekadar ise okadarını çeker motor içeri...Hali ile 8 subap makinenin sizin aldığınız derecelide çok sanmıyorum ki Standart mi16 nın güç olarak üstüne çıkılsın... Standart mi16 lar ilede tekere 95-100 kw civarları alınıyor....Ufak ayar ve debimetre ayarları ile Ms ile tepkilerin hızlı olucaktır sana avantaj getiricektir bu kombinasyon...
    Eyer ki yetmezse gerekirse öğle alın enjektörü masraf olmasın diye dedim ekstradan
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  13. #13
    The_Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladim tesekkurler bilgilerin icin Ben Birsey daha merak ediyorum bnm suanki olan motor yaptiklarimizdan sonra yani itb polish ms dereceli vs bunlara extradan yarislarda kullanma amacli nosss sistmi baglayablrmym + lari - leri neler olur orjin pistonlar yataklar sekmanlar vs kaldirirmi sence ?
    Burak Karagöz

    ' BE ' 106 GTİ

  14. #14
    mhmtsrtp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelik ile 194 cc yeterli gelmez gibi geliyor insana ama bu birazda jetroniğin akıllandırılamadığından kaynaklı bir sıkıntı... Yani her devir alt üst çok ince eleyip sık dokuyan benzini tasarruf yaparak verimli kullanan bir sistem değil mekanik enjeksiyon...Bu gün 205 GTI lerin hepsine bin mutlaka benzin kokusu alırsın Emisyon çok dalgalı her anlık gazlamada değişen oynak bir emisyonun var bunuda zaten AFR den sende görüyorsundur... Örnek vermek gerekir ise mi16 larda motronic sistem ve bağzı kaynaklarda GTI ile aynı enjektörü bazılarında ise 200cc kullanıldığını yazar...Yani şuraya geleceğim aynı enjektör ile jetronik 8 subap makine besleniyor aynı enjektör ile motronic 16 subap makinede besleniyor...Bunlar fabrikasyon değerler hani sonradan deneme ile elde edilmiş değerler değil olay tamamen birinde sistem farkı...Bence Ms ile güzel bir ayar sonucu yeterli gelicek gibi geliyor çünkü taktığın egz ve ITB kelebeklerin büyükte olsa motor atmosferik içeride hava çekme potansiyeli nekadar ise okadarını çeker motor içeri...Hali ile 8 subap makinenin sizin aldığınız derecelide çok sanmıyorum ki Standart mi16 nın güç olarak üstüne çıkılsın... Standart mi16 lar ilede tekere 95-100 kw civarları alınıyor....Ufak ayar ve debimetre ayarları ile Ms ile tepkilerin hızlı olucaktır sana avantaj getiricektir bu kombinasyon...
    Eyer ki yetmezse gerekirse öğle alın enjektörü masraf olmasın diye dedim ekstradan
    maşallah maşallah yine döktürmüş prof sanal alemden uzaklaştığın belli erkut ama sakın 205 den uzaklaşma çünkü 205 imi aldığımda sana çok ihtiyacım olucak
    ayrıca vır ne alemde

  15. #15
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelik ile 194 cc yeterli gelmez gibi geliyor insana ama bu birazda jetroniğin akıllandırılamadığından kaynaklı bir sıkıntı... Yani her devir alt üst çok ince eleyip sık dokuyan benzini tasarruf yaparak verimli kullanan bir sistem değil mekanik enjeksiyon...Bu gün 205 GTI lerin hepsine bin mutlaka benzin kokusu alırsın Emisyon çok dalgalı her anlık gazlamada değişen oynak bir emisyonun var bunuda zaten AFR den sende görüyorsundur... Örnek vermek gerekir ise mi16 larda motronic sistem ve bağzı kaynaklarda GTI ile aynı enjektörü bazılarında ise 200cc kullanıldığını yazar...Yani şuraya geleceğim aynı enjektör ile jetronik 8 subap makine besleniyor aynı enjektör ile motronic 16 subap makinede besleniyor...Bunlar fabrikasyon değerler hani sonradan deneme ile elde edilmiş değerler değil olay tamamen birinde sistem farkı...Bence Ms ile güzel bir ayar sonucu yeterli gelicek gibi geliyor çünkü taktığın egz ve ITB kelebeklerin büyükte olsa motor atmosferik içeride hava çekme potansiyeli nekadar ise okadarını çeker motor içeri...Hali ile 8 subap makinenin sizin aldığınız derecelide çok sanmıyorum ki Standart mi16 nın güç olarak üstüne çıkılsın... Standart mi16 lar ilede tekere 95-100 kw civarları alınıyor....Ufak ayar ve debimetre ayarları ile Ms ile tepkilerin hızlı olucaktır sana avantaj getiricektir bu kombinasyon...
    Eyer ki yetmezse gerekirse öğle alın enjektörü masraf olmasın diye dedim ekstradan
    dostum tamam jetronik konusunda haklı olabilirsin ama yanlış olduğun biyer war motor atmosferik ok bunda hemfikiriz ama hem 60 lik tek gaz kelebeği war hemde egzantriklerinin derecesi düşük yani havanın içeri gireceği deliğin çapı küçük doğal olarak motor nekadar zorlansada içeri hava çekebilecek yer bulamıyo

    buda volumetric efficiency i düşürüyo firmalar arabayı üretirken yakıt ekonomisi alt devir deki tork vs. bunlarıda düşünerek arabayı hazırlıyolar o yüzden 200cc enjektör yeterli gelebilir ama arkadaş hem dereceli hem portpolish hemde itb takıyo ki bunları yapmasının amacı zaten içeri daha fazla hava sokmak yoksa gücü nerden alıcaksın doğal olarak aynı motorda olsa bu işlemlerden sonra motor eski haline oranla çok daha fazla hava emicek doğal olarak motorun volumetric efficiency si artıcak neticedede gücü artmış olucak o yüzden ben 200 cc nin yeticeğini düşünmüyorum bmw enjektörü bulabilirsiniz yada escort turbo onlardada yanlış bilmiyosam 300 civarı bişi çıkıyo


    Alıntı The_Doctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladim tesekkurler bilgilerin icin Ben Birsey daha merak ediyorum bnm suanki olan motor yaptiklarimizdan sonra yani itb polish ms dereceli vs bunlara extradan yarislarda kullanma amacli nosss sistmi baglayablrmym + lari - leri neler olur orjin pistonlar yataklar sekmanlar vs kaldirirmi sence ?
    motorunun içini bilmiyorum ama itb de nos basıcaksan mutlaka herbirine ayrı fogger girmen gerekli yoksa hepsine eşit gitmiyo ve ***** son gerçekleşiyo

  16. #16
    The_Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm Anladim bunu ogrendgmz Ii oldu. Tesekkurler. Ya bu yaptiklarimiz guc vercek vercek AMA ne kdr verck onu cok merak ediyorum.
    Burak Karagöz

    ' BE ' 106 GTİ

  17. #17
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum tamam jetronik konusunda haklı olabilirsin ama yanlış olduğun biyer war motor atmosferik ok bunda hemfikiriz ama hem 60 lik tek gaz kelebeği war hemde egzantriklerinin derecesi düşük yani havanın içeri gireceği deliğin çapı küçük doğal olarak motor nekadar zorlansada içeri hava çekebilecek yer bulamıyo

    buda volumetric efficiency i düşürüyo firmalar arabayı üretirken yakıt ekonomisi alt devir deki tork vs. bunlarıda düşünerek arabayı hazırlıyolar o yüzden 200cc enjektör yeterli gelebilir ama arkadaş hem dereceli hem portpolish hemde itb takıyo ki bunları yapmasının amacı zaten içeri daha fazla hava sokmak yoksa gücü nerden alıcaksın doğal olarak aynı motorda olsa bu işlemlerden sonra motor eski haline oranla çok daha fazla hava emicek doğal olarak motorun volumetric efficiency si artıcak neticedede gücü artmış olucak o yüzden ben 200 cc nin yeticeğini düşünmüyorum bmw enjektörü bulabilirsiniz yada escort turbo onlardada yanlış bilmiyosam 300 civarı bişi çıkıyo
    Senin anlattıklarında doğru ve mantıklı bende senin gibi bir ama ekleyim bu duruma

    Örneğimi mi16 üzerinden gideyim çift gaz kelebeği 36mm *2 Toplamda 20 cm2 alan yapıyor...
    Bunu 45mm *2 büyüttük toplamda 32 cm2 alan yaptı buda % 60 oranı birbüyüme... Bununla birlikte manifoldu da giriş ve pistonlara dağılış noktalarında portpolish yapıldı... Standart mi16 makineye bağlandı afr ayarı yapıldı ve hissedilir 0 güç Belki dyno da 1-2 hp alınmıştır ama ayakta hissedilir güç yoktu... Şimdi bizde havanın içeri çekilmesini kolaylaştırdık alanı büyüttük motorun içine hava girme potansiyelini arttırdık ama içerde o potansiyeli doldurucak içeri havayı çekicek bir ekstra güç yokmuş hali ile daha zengin karışımıda ihtiyaç duyulmadı... Kelebeği büyütmenin std o motor için bir artısı yoktu...

    Dediğinde haklısın içeri havayı rahat sokucak arkadaşlar ITB ile fakat içerde ne kompresyon var ise hava ile benzin okadar yanıcak ona görede güç çıkıcak ortaya...Bildiğim kadarı ile takılan egz çok yüksek seviyelerde değil aracın sıkıştırmada arttırılmadı galiba... 300 ve üstü değerlerde kesin lazım olur derdim,şimdi genede bi denemek gerek diyorum
    Bilemiyorum belkide sen haklısın arkadaşlar bir denesinler nasıl sa birşey kaybetmezler
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  18. #18
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mhmtsrtp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah maşallah yine döktürmüş prof sanal alemden uzaklaştığın belli erkut ama sakın 205 den uzaklaşma çünkü 205 imi aldığımda sana çok ihtiyacım olucak
    ayrıca vır ne alemde
    Arabalar garajda mehmet trafikden hepsini çektik yapıp yapıp çıkıp deneyip geri garaja kapatıyoruz üstünde tekrar çalışmalara
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  19. #19
    The_Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    286 derece Egz Taktık.

    Yani benim bu açıklamalardan anlamam gereken şu ki ben yüksek güçler beklemiyim araçtan.

    MS ITB EGZ fln bna güzel güçler vermicek. tahmini ne alırım ben bu kombinasyondan ?
    Burak Karagöz

    ' BE ' 106 GTİ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •