Abi çok teşekkür ederim. Bir süre stock bineyim yavaş yavaş yapmaya başlarım bir gün. Güzel haberlerini bekliyorum :)
Printable View
[QUOTE=Cansın;5932594]Aynen bnm araçta bol dumanlı olarak yürümedi. Stok takılıyorum :)[/QUOTE
Ben dün Ecufastte idim. İskender downpipe ve ecufastte Alperin yaptığı stage 2 yazılım ile araç en az ilk yazılım yaptıgı guc kadar, farketti. Hatta rahatlıkla çok daha fazlası oldu diyebilirim.Duman sıfırdı ,hala sıfır. Yakıt tüketimi aynı. Ses mükemmel :) :icon_tup:
Alperim eline ve emeğine sağlık.
Ben dün Ecufastte idim. İskender downpipe ve ecufastte Alperin yaptığı stage 2 yazılım ile araç en az ilk yazılım yaptıgı guc kadar, farketti. Hatta rahatlıkla çok daha fazlası oldu diyebilirim.Duman sıfırdı ,hala sıfır. Yakıt tüketimi aynı. Ses mükemmel :) :icon_tup:
Alperim eline ve emeğine sağlık.
best muffler is no muffler:)
Roccoda kullandığım Jetex 76 mm catback sonucunu grafikten görebilirsin ;) Kat. yeterince sıkıştırma yaptığı için alt devirlerde hiç sıkıntım olmadı.
http://img7.ressim.net/out.php/i5780375_img-0183-jpg
beyler down pipe super siprint olsa ne olur miltek olsa ne olur. Kimiside aracı boğar felan demiş. Yaw hangi akıllı size 1,4 turbo max 250 bg alacağın bi motora 70 lık egsoz takın dedi? Bu 1,4-1,6 T araçlarda MAX 63lük boru gayet yeterli . 70 lık alırsan aşırı büyük geliyor. Bi arkdaş örnek vermişti Mangal üstüne koyulan boru sayesinde daha hızlı gaz tahliyesi olur mangal daha hızlı yanar, siz Boruyu ihityaçtan çok büyük tutarsanız o mangal istediğinz gibi hızlı yanmaz bilmem anlatabildim mi.
gelelim dp+cat back olayına, Walla ebnim aracımda dp+cat back sonra remus varken 190 bg almıştım. gayette hızlanmış ve daha rahat devir ceviren bi araç olmuştu. Dp yapip yavaşlayan aracada rastlamadım. Yanlışa düştüğünüz tek nokta 70 lık boru almanız. aksi halde ideal boru capıyla egzoz daha hızlı tahliye olacak araç hem alt hem üst devirle daha dolu gidecek.
iyi forumlar...
Elinizde 63-70 mm catback ile yapılmış ve ölçülmüş tsi dynosu varsa rica edebilirim yada siteden yaptırmış arkadaşlarda vardır. Sadece catback yapılacaksa 76mm den fazlasıyla memnun kaldım. Ölçüm sonuçları 2 üst mesajda ;) Tüm Roccoculara 76mm catback tavsiye eden akıllıda benim :D
Dp+catback konusunda 63.5 mm'de hemfikiriz.
bence 70lik downpipe orta susturucu orjinal son susturucu 63 lük boru bu sistem hepsinden mantıklı ama komple miltek çok çok güzel
76 mm lık cat back oda iyimiş. Elimde karşılaştırmalı dyno grafikleri yok keşke olsa ama mantık budur ihtiyaç fazlası boru döşeyince araba istediğiniz gibi daha hızlı gitmeyebilir sonra üzülmeyin :) herşey bir denge içerisinde olmalı bunları keşke süper imaknlarımız olsada her bi parçayı takp dynosunu ıvırını zıvırını yapıp belgelesek
bu arada turbo cıkış boğazı k03 turboda 70 lık olması lazım bu durumda 70 lıkten aşağı dp zaten istesenizde yapamazsınız. ama 2. kat ve sorası için 63 gayet yeterli . Ben 76lık cat backla tatmin oluyorum derseniz siz bilirsiniz.
roccoya 76 az bile şöle 90 falan lazım daha rahat gazı tahliye eder :)
neyse şaka bir yana bende 63 lük yeterli olacaktır diyenlerdenim
en nihayetinde 1.4 hacime sahip bir motor
yanlız merak ettiğim asıl nokta tsi motorlara sadece dp yapıldığı zaman daha iyi sonuç verdiği doğru mudur ?
yani dp+orta susturucu iptal ve orjinal son susturucu bu sistem daha mı başarılı oluyor ?
muhahhak iyileşme olur orj sistemi ne kadar rahatlatırsan güç alırsın, anlatmak istediğim altlar öldü üstler zıpladı, ortalar coştu altlar koptu ,üstler bitti ortlar kendidnen geçti gibi alakasız hissiyatlar olabilir. :)
duhan abinin arabanın gideri bilinir zaten :) polo gti ların arkasında kalsa da 230 gibi arkadan yetişen bi araç değilmiydi ?
ben 122 tsi a 60 lık downpipe taktım.gaz tepkim gayet güzel oldu altlarda ona keza.ama yazılımsalmıdır nedir bilmem arabam uzunda geriye düştü.orjinal ara borularla
sadece 60 dp
60 dp orta susturucu orjinal sonra araca özel remus susturucu
60 dp orta iptal remus tarzı denedim.hep aynı sonuç
su an 60 mm catback kullanıyorum dp gibi basınca zıpkın gibi atlamasada uzunda nefesi kesilmiyor.baska yazılımla deneme fırsatım olamadı su saatten sonra da ugrasasım gelmiyor yok muayenede sök tak vs bu sekilde takılıyorum.
downpipe ı söküp katı taktığımda araç çok hantal gelmişti dokununca giden araba gaz yemiyor gibiydi ama uzunda kesmiyor.
Benim aracım da 160 lık DSG , 70 lik DP ve orta susturucu ve orjinal son susturucu var.
Yazılım olarak ecufast var , gayet güzel gidiyorum.
Arkadaşım milltek 1.4 tsiler için (122 hpler hariç)70lik cat back kullaniyo .bu benim yada kullananlarin ozellikle yaptirdigi bisey değil mecburen böyle, downpipe a gelince onuda 70lik yapmişlar mutlaka bildigi bisey var ki 70lik kullaniyo banada cok geldi ama ama sonucta isin ehli bir firma milltek her araca farkli çapta sistem yapmis, ben catback taktim orta yok zaten kendi borusu da 70lik ,downpipe ini da alsam oda 70lik stage 2ile nasil olur orasi tartisilir ,fakat ZAFA nin stage2 cuprasi komple 70lik milltek tbe eksoz var ve deli şekilde yürüyor:)
Bende o sekilde dusunuyorum stg2 yazilimla 70 lik downpipe,catbackim 70 lik çünkü. :)
1.4 Tsi larda yanlıs anlasılmasın ama arabayı en cok sıkan sistem en başarısız reçete benim gözümde;
63lük DP Son orjinal (ortadan sonra 55lik) ve bol basınclı bir yazılım
Hem ses berbat hem kasma ve şişirme bakımından kötü hemde ilerde ölüyor
Benim aracimda turbo back milltek ecufast yazilim var milltek den once 208 hp milltek den sonra 211 hp cikti powershopta olculdu motora giren hava sicakligi 70 derece iken bu veriler bazi yerlerde 5hp ye kadar vark vardi sonuclarda
Valla supersprint catback kullaniyorum roccomda
63'luk yapmis SS firmasi.pek anlamam bu islerden suan icin :)
Ancak standart yani orjinal roccarla deneme firsati bulduk gecen gece
3. Vitesde 1 1.5 boy kadar onune cikiyorum.3. Ve 4. Viteslerim asiri iilesti gozlemledigim budur.
İlerisi icin custom dp ve ecufast yazilim dusunuyorum ozaman nasil olucak bakalim :)
122 likler hakkkında hiç bir fikrim yok sadece yüklemeye müsait olmayan intercoolersiz bir sistemi oldugunu biliyorum...
Egsozt olayınıda söyle acıklayabilirim. Catback sistemde son cıkıs yani aracı en cok kasan yer genişletiliyor ve motordan gelen gaz katte hafif backpressure olusturarak sondan rahatca cıkıyor.
Ama tersi sistemde yani DP ve son orjinal olan sistem ilk cıkısı rahatlatıyorsunuz DP ile Sonrasında Ortadan itibaren kasılma tekrardan baslıyor.
Mantık olarak rahat olan cıkısı sonda tekrar kasıyorsunuz 55lik boru ile isterseniz 90mm lik DP yapın son 55 oldugu sürece hiçbir işe yaramaz bence...
Baya bı kafam karıştı şimdi :) benim Polo gti da çustom 70 lik dp çustom sona kadar 70 lik düz boru son susturucuda 76 lik varex , ve sanki aracımın gidişini etkiliyor kötü yonde :) yarın orta düz boruyu 60 lik yapıcam yani son halı 70 dp 60 76 susturucu :) bakalım güzel sonuc verirse haber vericim size :)
Ben de 70 lik cat back var milltek marka , dp da 70lik yapmam mi gerekiyor ? Orjinali gibi..
bende rocco sahibiyim inanın konuyu okuduktan sonra kafam karıstı kararsızlıga büründüm resmen aklım da olan işlemler revo yazılım filtre ve egzoz du lakin konuda da okudugum üzere egzoz sistemin de bir tutarsızlık var dogru çözüm nedir ? cat back ve dp konusunda çelişkilerim oldu resmen aracı kasmadan randuman alabilecegimiz istem nasıl olmalı ? son olarakta revo yazılım dogru bir tercih midir yoksa öneride bulunabileceginiz bir yazılım var mıdır? teşekkürler
Tekrar rocco alarak konuyu hortlatayım dedim :) deneyimlerinize istinaden 160lık manuel roccoda en verimli reçete nedir?
hala çözülmedimi bu rocco larda en verimli setup hangisi.
Yaptırdığınız yazılımın karakterine göre setup değişiyor.
Mesela ben , DP , orjinal 55 lik borular ve custom son susturucu kullanıyorum gayet memnunum hem ses hem gidiş , hem egt .
Bizdede 160 lık manuel white edition rocco var. Yazılım yaptırmak istedik fakat white editionların yazılımı henüz yapılamıyormuş ? Ek olarak dumpw. ve komple egzoz yaptırmamız gerektiği + filtre kiti söylendi fakat üzerindeki dw'nin kaçıracağını düşünmüyoruz yorumlarınızı eksik etmezseniz seviniriz ne yapmalıyız ?
benım merak ettıgım konu şu ;
sadece son iptalinin ne gibi bi zararı olabılır , devir kaybı vs olarak.
Arkadaşıma stock 160lık dsg aldık henuz deneme fırsatımız olmadı ama, orjınal egzosla cok cok daha ıyı yuruyor gıbıme gelıyor bana oranla. yoksa psıkolojık mı
Konuyu tekrar hortlatayım 160hp rocco aracımda spor orta susturucu ve son iptali mevcut sesi patırdaması oldukca hoş fakat yeni ceza yedim polisler pek rahat vermiyor varex takamyı düşünüyorum amacım performans değil istdiğim zaman sesli istediğim zaman sessiz olması bildiğim kadarıyla en ufak varex 63 mm aracın alt devirleri öldürmeden - katalizörü ellemeden en gür sesi nasıl elde ederiz ?