User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Scırocco komple 70mm turbo back + remap sorunsalı

  1. #39
    Cansın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul - Çekmeköy
    Mesaj
    475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

    dp yi orjinale döndük düzeldi
    Aynen bnm araçta bol dumanlı olarak yürümedi. Stok takılıyorum

  2. #40
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cansın sağlık olsun dostum,inşallah benim yüzüm güler ,tekrar teşekkür ediyorum sana,kısmetse yarın takılacak paylaşırım

  3. #41
    Cansın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul - Çekmeköy
    Mesaj
    475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rabbit33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cansın sağlık olsun dostum,inşallah benim yüzüm güler ,tekrar teşekkür ediyorum sana,kısmetse yarın takılacak paylaşırım
    Abi çok teşekkür ederim. Bir süre stock bineyim yavaş yavaş yapmaya başlarım bir gün. Güzel haberlerini bekliyorum

  4. #42
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Cansın;5932594]Aynen bnm araçta bol dumanlı olarak yürümedi. Stok takılıyorum [/QUOTE

    Ben dün Ecufastte idim. İskender downpipe ve ecufastte Alperin yaptığı stage 2 yazılım ile araç en az ilk yazılım yaptıgı guc kadar, farketti. Hatta rahatlıkla çok daha fazlası oldu diyebilirim.Duman sıfırdı ,hala sıfır. Yakıt tüketimi aynı. Ses mükemmel
    Alperim eline ve emeğine sağlık.
    inst. kozgaraj

  5. #43
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cansın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen bnm araçta bol dumanlı olarak yürümedi. Stok takılıyorum

    Ben dün Ecufastte idim. İskender downpipe ve ecufastte Alperin yaptığı stage 2 yazılım ile araç en az ilk yazılım yaptıgı guc kadar, farketti. Hatta rahatlıkla çok daha fazlası oldu diyebilirim.Duman sıfırdı ,hala sıfır. Yakıt tüketimi aynı. Ses mükemmel
    Alperim eline ve emeğine sağlık.
    inst. kozgaraj

  6. #44
    doktor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    best muffler is no muffler

  7. #45
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rabbit33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar miltek catback aldim 70likmis girisi orta duzborusunu 60lik yapsam problem olurmu 70fazla geldi bana. Artisi eksisi ne olur arac yazilimli ve bmc filtreli
    Roccoda kullandığım Jetex 76 mm catback sonucunu grafikten görebilirsin Kat. yeterince sıkıştırma yaptığı için alt devirlerde hiç sıkıntım olmadı.


  8. #46
    BlackEmperor
    Misafir
    beyler down pipe super siprint olsa ne olur miltek olsa ne olur. Kimiside aracı boğar felan demiş. Yaw hangi akıllı size 1,4 turbo max 250 bg alacağın bi motora 70 lık egsoz takın dedi? Bu 1,4-1,6 T araçlarda MAX 63lük boru gayet yeterli . 70 lık alırsan aşırı büyük geliyor. Bi arkdaş örnek vermişti Mangal üstüne koyulan boru sayesinde daha hızlı gaz tahliyesi olur mangal daha hızlı yanar, siz Boruyu ihityaçtan çok büyük tutarsanız o mangal istediğinz gibi hızlı yanmaz bilmem anlatabildim mi.

    gelelim dp+cat back olayına, Walla ebnim aracımda dp+cat back sonra remus varken 190 bg almıştım. gayette hızlanmış ve daha rahat devir ceviren bi araç olmuştu. Dp yapip yavaşlayan aracada rastlamadım. Yanlışa düştüğünüz tek nokta 70 lık boru almanız. aksi halde ideal boru capıyla egzoz daha hızlı tahliye olacak araç hem alt hem üst devirle daha dolu gidecek.

    iyi forumlar...

  9. #47
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler down pipe super siprint olsa ne olur miltek olsa ne olur. Kimiside aracı boğar felan demiş. Yaw hangi akıllı size 1,4 turbo max 250 bg alacağın bi motora 70 lık egsoz takın dedi? Bu 1,4-1,6 T araçlarda MAX 63lük boru gayet yeterli . 70 lık alırsan aşırı büyük geliyor. Bi arkdaş örnek vermişti Mangal üstüne koyulan boru sayesinde daha hızlı gaz tahliyesi olur mangal daha hızlı yanar, siz Boruyu ihityaçtan çok büyük tutarsanız o mangal istediğinz gibi hızlı yanmaz bilmem anlatabildim mi.

    gelelim dp+cat back olayına, Walla ebnim aracımda dp+cat back sonra remus varken 190 bg almıştım. gayette hızlanmış ve daha rahat devir ceviren bi araç olmuştu. Dp yapip yavaşlayan aracada rastlamadım. Yanlışa düştüğünüz tek nokta 70 lık boru almanız. aksi halde ideal boru capıyla egzoz daha hızlı tahliye olacak araç hem alt hem üst devirle daha dolu gidecek.

    iyi forumlar...
    Elinizde 63-70 mm catback ile yapılmış ve ölçülmüş tsi dynosu varsa rica edebilirim yada siteden yaptırmış arkadaşlarda vardır. Sadece catback yapılacaksa 76mm den fazlasıyla memnun kaldım. Ölçüm sonuçları 2 üst mesajda Tüm Roccoculara 76mm catback tavsiye eden akıllıda benim

    Dp+catback konusunda 63.5 mm'de hemfikiriz.

  10. #48
    Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL/ATAŞEHİR - ADANA
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence 70lik downpipe orta susturucu orjinal son susturucu 63 lük boru bu sistem hepsinden mantıklı ama komple miltek çok çok güzel
    COP&AYF

    KARAMÜRSEL SEPETİ

  11. #49
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinizde 63-70 mm catback ile yapılmış ve ölçülmüş tsi dynosu varsa rica edebilirim yada siteden yaptırmış arkadaşlarda vardır. Sadece catback yapılacaksa 76mm den fazlasıyla memnun kaldım. Ölçüm sonuçları 2 üst mesajda Tüm Roccoculara 76mm catback tavsiye eden akıllıda benim

    Dp+catback konusunda 63.5 mm'de hemfikiriz.
    76 mm lık cat back oda iyimiş. Elimde karşılaştırmalı dyno grafikleri yok keşke olsa ama mantık budur ihtiyaç fazlası boru döşeyince araba istediğiniz gibi daha hızlı gitmeyebilir sonra üzülmeyin herşey bir denge içerisinde olmalı bunları keşke süper imaknlarımız olsada her bi parçayı takp dynosunu ıvırını zıvırını yapıp belgelesek

    bu arada turbo cıkış boğazı k03 turboda 70 lık olması lazım bu durumda 70 lıkten aşağı dp zaten istesenizde yapamazsınız. ama 2. kat ve sorası için 63 gayet yeterli . Ben 76lık cat backla tatmin oluyorum derseniz siz bilirsiniz.

  12. #50
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    roccoya 76 az bile şöle 90 falan lazım daha rahat gazı tahliye eder

    neyse şaka bir yana bende 63 lük yeterli olacaktır diyenlerdenim

    en nihayetinde 1.4 hacime sahip bir motor

    yanlız merak ettiğim asıl nokta tsi motorlara sadece dp yapıldığı zaman daha iyi sonuç verdiği doğru mudur ?

    yani dp+orta susturucu iptal ve orjinal son susturucu bu sistem daha mı başarılı oluyor ?

  13. #51
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    76 mm lık cat back oda iyimiş. Elimde karşılaştırmalı dyno grafikleri yok keşke olsa ama mantık budur ihtiyaç fazlası boru döşeyince araba istediğiniz gibi daha hızlı gitmeyebilir sonra üzülmeyin herşey bir denge içerisinde olmalı bunları keşke süper imaknlarımız olsada her bi parçayı takp dynosunu ıvırını zıvırını yapıp belgelesek

    bu arada turbo cıkış boğazı k03 turboda 70 lık olması lazım bu durumda 70 lıkten aşağı dp zaten istesenizde yapamazsınız. ama 2. kat ve sorası için 63 gayet yeterli . Ben 76lık cat backla tatmin oluyorum derseniz siz bilirsiniz.
    76mm catbacktan sonra turbo devir bandını istediğim gibi çevirmeye başladım, Kendimi tatmin etmekten ziyade arabam hem yol hem dyno testlerinde aldığım verimi gösterdi

  14. #52
    BlackEmperor
    Misafir
    muhahhak iyileşme olur orj sistemi ne kadar rahatlatırsan güç alırsın, anlatmak istediğim altlar öldü üstler zıpladı, ortalar coştu altlar koptu ,üstler bitti ortlar kendidnen geçti gibi alakasız hissiyatlar olabilir.

  15. #53

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    duhan abinin arabanın gideri bilinir zaten polo gti ların arkasında kalsa da 230 gibi arkadan yetişen bi araç değilmiydi ?
    ben 122 tsi a 60 lık downpipe taktım.gaz tepkim gayet güzel oldu altlarda ona keza.ama yazılımsalmıdır nedir bilmem arabam uzunda geriye düştü.orjinal ara borularla
    sadece 60 dp
    60 dp orta susturucu orjinal sonra araca özel remus susturucu
    60 dp orta iptal remus tarzı denedim.hep aynı sonuç
    su an 60 mm catback kullanıyorum dp gibi basınca zıpkın gibi atlamasada uzunda nefesi kesilmiyor.baska yazılımla deneme fırsatım olamadı su saatten sonra da ugrasasım gelmiyor yok muayenede sök tak vs bu sekilde takılıyorum.
    downpipe ı söküp katı taktığımda araç çok hantal gelmişti dokununca giden araba gaz yemiyor gibiydi ama uzunda kesmiyor.

  16. #54
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracım da 160 lık DSG , 70 lik DP ve orta susturucu ve orjinal son susturucu var.
    Yazılım olarak ecufast var , gayet güzel gidiyorum.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  17. #55
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler down pipe super siprint olsa ne olur miltek olsa ne olur. Kimiside aracı boğar felan demiş. Yaw hangi akıllı size 1,4 turbo max 250 bg alacağın bi motora 70 lık egsoz takın dedi? Bu 1,4-1,6 T araçlarda MAX 63lük boru gayet yeterli . 70 lık alırsan aşırı büyük geliyor. Bi arkdaş örnek vermişti Mangal üstüne koyulan boru sayesinde daha hızlı gaz tahliyesi olur mangal daha hızlı yanar, siz Boruyu ihityaçtan çok büyük tutarsanız o mangal istediğinz gibi hızlı yanmaz bilmem anlatabildim mi.

    gelelim dp+cat back olayına, Walla ebnim aracımda dp+cat back sonra remus varken 190 bg almıştım. gayette hızlanmış ve daha rahat devir ceviren bi araç olmuştu. Dp yapip yavaşlayan aracada rastlamadım. Yanlışa düştüğünüz tek nokta 70 lık boru almanız. aksi halde ideal boru capıyla egzoz daha hızlı tahliye olacak araç hem alt hem üst devirle daha dolu gidecek.

    iyi forumlar...
    Arkadaşım milltek 1.4 tsiler için (122 hpler hariç)70lik cat back kullaniyo .bu benim yada kullananlarin ozellikle yaptirdigi bisey değil mecburen böyle, downpipe a gelince onuda 70lik yapmişlar mutlaka bildigi bisey var ki 70lik kullaniyo banada cok geldi ama ama sonucta isin ehli bir firma milltek her araca farkli çapta sistem yapmis, ben catback taktim orta yok zaten kendi borusu da 70lik ,downpipe ini da alsam oda 70lik stage 2ile nasil olur orasi tartisilir ,fakat ZAFA nin stage2 cuprasi komple 70lik milltek tbe eksoz var ve deli şekilde yürüyor

  18. #56
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanotal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim aracım da 160 lık DSG , 70 lik DP ve orta susturucu ve orjinal son susturucu var.
    Yazılım olarak ecufast var , gayet güzel gidiyorum.

    Saniyorumki 1.4 tsi de en uygun recete bu.Nereden fikir yuruttun derseniz ecufaste gelen bir ibiza cupra ile yapilan calismalardan gozlemledim.

  19. #57
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende o sekilde dusunuyorum stg2 yazilimla 70 lik downpipe,catbackim 70 lik çünkü.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •