User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Scırocco komple 70mm turbo back + remap sorunsalı

  1. #20
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettigin 1.4 tjet motorla fazlasıyla uğraşma imkanım oldu. hatta su an gt25 turbolu eksantirikli intercooelrlı bi araba hazırlyorum. onun dısıdna da gt1446 ve manifoldda baska bi araba için siparişte.. Yapılan yazılımda sıkıntı vardır mutlaka. su an 76 lık downpipe ve 70 lik eksozla kullanılan ve yazılımlı olan aynı motora sahip bravoda (150hp) orjinali arasında baya bir fark var.. Orjinal turboyla kullanacaksan eksoz sistemine hiç dokunmamalısın yada max 60mm downpipe kullanmalısın. üstü ufacık turbonun basıncını öldürüyor..

  2. #21
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cevabiniz icin tesekkurler, turboyu degistirmeyi dusunmuyorum bir ara kafamdan garrett gt28rs gecse de daha sonra pistonlari ve motor yapisini da guclendirmem gerektigini ogrenip bu isin astarinin yuzunden pahalli oldugunu farkettim. Orjinal egzoz sistemi ve turbo ile verim alabilecegim en dogru hareket yazilim sanirim.

  3. #22
    Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL/ATAŞEHİR - ADANA
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılım filtre kiti son susturucu iptali geyet güzel devir çeviriyoo çünkü turbolu arabada pek ferk etmiyoo ama sıkıştırma olması lazım diye düşünüyorum
    COP&AYF

    KARAMÜRSEL SEPETİ

  4. #23
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuya baştan aşağı göz attım. Polo gtı sahibiyim. Arabaya milltek turboback egsoz getirttiriyorum ama şu anda içimde bir tereddüt başladı. Acaba milltek sports firması 70 mm tercih ederken süpersprint bu araçlar için neden 60 mm tercih etti ? Süpersprint orta susturucu koyarken milltek neden sadece düz boru ve sona susturucu koydu. Ben boşuna mı masrafa girmiş olacağım konuya bir açıklık gelsin lütfen uzman arkadaşlar değerli yorumlarını esirgemesinler.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  5. #24
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal egsoz sistemi iyi.Egsozla çokta güç alınmıyor zaten,bikaç beygir anca..yapılan masrafa değmez yani. downpipe,yazılım,stock egsoz iyi bir kombinasyon.

  6. #25

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ekurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese merhaba,

    sciroccolara uzağım ancak, tartışması yapılan konuyla ilgili benim de kafamda bazı soru işaretleri var. 1.4 turbo benzinli mito kullanıyorum, üzerine konuşulan motor yapısı ve egzoz sistemine yakın olduğunu varsayabiliriz diye düşünüyorum. İlla ki bazı farklar vardır, herkese göre araçların farklı avantaj ve dezavantajları vardır.

    2009 çıkışlı 18inc jant ve 155hplik manuel mitoların birisinde downpipe+düz 70mm boru+ spor son susturucu var (custom) diğeri ise k&n hava filtresi dışında stock halde. bu iki araç arasında dynoda sadece 1 beygir fark çıktı. Yolda 3. ve 4. vites rollde kullanıma göre yarımşar boy fark görüldü. Egzoz sistemi bulunan araçta bir de yazılım(chip tunning) var. Bu işte bir yanlışlık var gibi geldi bize. Ya egzoz bahsedilen sirokkolardaki gibi bir etki yaratamıyor, ya yazılım hatalı atılmış, ya hiç atılmamış diye düşünüyoruz.

    komple egzoz sistemi yaptırma fikrinden uzaklaşsam da, downpipe ve cut out düşünüyordum şimdi bundan da kuşku duyuyorum, standart bir yazılımla 155hplik araç 180hp'ye çıkaracaklarını söylüyorlar. Sadece chip yaptırmak, mühendislerin yaptığı egzoz sistemine dokunmamak en iyisi mi acaba?

    ses açısından da sadece supersprint son susturucu biraz tuzlu olsa da tavsiye edilir mi?
    sonuçta custom downpipe ve cut out da aynı fiyata gelecek ama bir faydası olmayacaksa, supersprint üzerinde durmak daha mı mantıklı?

    eyvallah.
    egzozdan gerilese bile geçmesi gerekirdi,yazılımı hangi firma yaptı peki yazabilirmisiniz,insanlar memnun olduğunda her yere herseyi yazıyorlar fakat böyle birşey olunca gizli tutuluyor

  7. #26
    Oguzcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    34-22-77
    Mesaj
    173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    roccodada soket direksiyonun sol altında biyerlerde diye hatırlıyorum eğilip bakın derim emin olmak içi
    teşekkürler bir kontrol edelim.
    Köselerden

  8. #27
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettigin 1.4 tjet motorla fazlasıyla uğraşma imkanım oldu. hatta su an gt25 turbolu eksantirikli intercooelrlı bi araba hazırlyorum. onun dısıdna da gt1446 ve manifoldda baska bi araba için siparişte.. Yapılan yazılımda sıkıntı vardır mutlaka. su an 76 lık downpipe ve 70 lik eksozla kullanılan ve yazılımlı olan aynı motora sahip bravoda (150hp) orjinali arasında baya bir fark var.. Orjinal turboyla kullanacaksan eksoz sistemine hiç dokunmamalısın yada max 60mm downpipe kullanmalısın. üstü ufacık turbonun basıncını öldürüyor..
    GT25 hangi devirde doluyor peki erhan abi?

  9. #28
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzozdan gerilese bile geçmesi gerekirdi,yazılımı hangi firma yaptı peki yazabilirmisiniz,insanlar memnun olduğunda her yere herseyi yazıyorlar fakat böyle birşey olunca gizli tutuluyor
    araç benim aracım değil, o yüzden isim vermekten kaçındım, yazılımsal bir sorun var gibi de görünüyor, yakında yazılımın düzenlendiği yere başvurup sorunu gidermek üzerine konuşulabilir, eksik bilgiyle insanları zan altında bırakmak istemediğimden isim paylaşmadım. saygılar.

  10. #29
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende merak ettim ya. Stock daha iyi diyen var Miltek 70 mm yapmış supersprint 60 mm yapmış hangisi daha mantıklı seçim acaba?

  11. #30
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende merak ettim ya. Stock daha iyi diyen var Miltek 70 mm yapmış supersprint 60 mm yapmış hangisi daha mantıklı seçim acaba?
    bu polo gtı için geçerliymiş kusura bakmayın. Sciroccoda supersprint 60 mm, milltek 63,5 mm tercih etmiş. Sanırım scirocco için 70 lik biraz fazla olabilir.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  12. #31
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GT25 hangi devirde doluyor peki erhan abi?
    daha bitmedi bitince foruma project bölümüne acarım konuyu.. daha eksikleri var..

  13. #32
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hernekadar düşünmüyorum desende remap vwe turbobackten sonra mutlaka twincooler taman gerekecek, şişmesini gerçekten çok önlüyor.

  14. #33
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettiğimiz Mito'lardan yazılımlı olanın yazılımı durumu daha da geriye götürmüş, yazılım düzeltildi, beklenen verim alındı. 70mm'lik downpipe+düz boru ve son susturucu da üzerinde şuanda. Aynı yazılıma sahip stock egzoz sistemine sahip olan diğer mito'da yarın egzozlanacak.

  15. #34
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ekurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğimiz Mito'lardan yazılımlı olanın yazılımı durumu daha da geriye götürmüş, yazılım düzeltildi, beklenen verim alındı. 70mm'lik downpipe+düz boru ve son susturucu da üzerinde şuanda. Aynı yazılıma sahip stock egzoz sistemine sahip olan diğer mito'da yarın egzozlanacak.
    Sadece yazılımlı mitoyla egsozlu,yazılımlı mito arasında bariz fark var mı deneme şansınız oldu mu? Yada iki aracı dynoya çıkarma şansınız?
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  16. #35
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuya baştan aşağı göz attım. Polo gtı sahibiyim. Arabaya milltek turboback egsoz getirttiriyorum ama şu anda içimde bir tereddüt başladı. Acaba milltek sports firması 70 mm tercih ederken süpersprint bu araçlar için neden 60 mm tercih etti ? Süpersprint orta susturucu koyarken milltek neden sadece düz boru ve sona susturucu koydu. Ben boşuna mı masrafa girmiş olacağım konuya bir açıklık gelsin lütfen uzman arkadaşlar değerli yorumlarını esirgemesinler.
    bence miltek daha agresif performans için eksoz geliştiriyor,ben de olsam miltek alırdım iyibir tercih.ayrıca süpersprint bütün araba markaları için eksoz yaparken.miltek daha çok vag grubuna eksoz çalışması yapıyor.

  17. #36

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cut Out ile kullansak ses amaçlı peki araç kendini safe moda çekermi yazıl yok. iki susturucu öncesine takmak istiyorum.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  18. #37
    MTZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    378
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Milltek Downpipe in cıkısı 63.5mm sahsen 1.4 TSI icin 70mm nin biraz fazla olacagını dusunuyorum. 63.5 komple egzosun iyi sonuclar verdigini biliyorum bir kac tanıdıgım arkadasım 63.5 kullanıyor.

  19. #38
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar miltek catback aldim 70likmis girisi orta duzborusunu 60lik yapsam problem olurmu 70fazla geldi bana. Artisi eksisi ne olur arac yazilimli ve bmc filtreli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •