piston tepesinden almanı önermiyeceğim. insan hazır forget piston alırken bile aracaba gramajları tammı. krankta balans boşluğu yaparmı diye düşünürken alelade göz kararı hadi daha prof (!) diyelim kumpas felan ile ölçerek piston kafasından alırsan üst devirlerde ufacık gram farkları bile 6000 devirde 1500 kere hareket eden bir pistonun motorunu deforme etmesine sebep olur. bence kalın conta kullanarak yüksek olan sıkıştırma değerini düşürebilirsin. he bunun için amerikayıda baştan keşfetmeye yada orjinal bi contayı frezecide inceltip takmaya gerek yok. hazırı var onu al. turbo peugeot ve citron işinde internette gördüğüm en büyük firma (profesyonnellikeri konusunu bilemem) hollanda daki dp-engineering. tüm kiti almasan bile contasını alabilirsin burada contaları ve fiyatları mevcut. tüm motorlar için var. ayrıca her motor için 2 farklı contaları var. çok boost basıcam dersen en çok düşüreni alırsın. tabi alt devirlerinde ölür. he ama kapağına güvenmiyorsan çıkmacılarda pert bi sürü gti var. bir kapak alırsın. ama en güzeli C2 VTS üst kapağı ve kapak içi takımı kullanmam iticileri vs.v.s gibi.
linki unutmuşum buda
http://www.dp-engineering.nl/EN/prod...sion/index.php