User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: supercharged vtr

  1. #20
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm ozaman turbo ile alakalı altyapı çalışmasın başlayayım ozaman hem manifoldun yeri açısından da turbo çok daha kolayca uygulanabilir gibi görünüyor bizde yer bol ***** araba 2 lt makina için yapılmış makina 1.6 olunca

  2. #21
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konunun dısında olcak bıraz ama merak ettım pt 51 den sonra ne gıbı degısıklıkler oldu aracta. olumlu -olumsuzpaylasabılırmısın

    bende 206 1.6 16V var. motorlarımız aynı sanırım.
    makinalar aynı evet şöyle diyeyim pt 51 için aracındaki standart egzantrikler 230 derece 106 gti orijinal egzantriği 240, pt 51 ise 256 derece ya da 265 olsa gerek şimdi tam emin değilim

    bırak pt 51 i orijinal 106 gti egzantriği bile kullansan bayağı farkediyor. ama ben senin yerinde olsam önce bi 106 gti egzoz manifoldu alıp takarım 10 hp civarında güç getiriyor bayağı da ciddi fark ediyorsun gidişini sonrasında egzantrik ve yazılımla devam edersin.

    ben tercihimi pt 51 den yana kullandım olumsuz bi yanını görmedim timing güzel yapılır ise eğer rölantide çok ufak bi bozukluk oluyor işten anlayan biri olmazsa farkı hissedemez çalışmada. bide 51 in en büyük özelliği makinada tadilat gerektirmeden direkt olarak takabileceğin en iyi egzantrik takımı.

    performansında ciddi fark var özellikle büyük viteslerde. bunun nedenide benim aracımın hantal olması 1 ve 2. vitesi çok zayıf bu nedenle sc olayını sormuştum. 3. vitesten itibaren ben çok ciddi fark hissettim bi örnek vereyim 5. vites 80 le giderken gaza bastığınızda araba vites küçültme ihtiyacı duymadan süratlenebiliyor daha evvel bu derece esnek değildi.

  3. #22
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eaton + Cooler +5 psi la zevkli olur sanırım yanılmıuyotsam vts in kolları direk oluyor onları yaparsan biraz daha sağlam olur denizciğim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #23
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eaton + Cooler +5 psi la zevkli olur sanırım yanılmıuyotsam vts in kolları direk oluyor onları yaparsan biraz daha sağlam olur denizciğim
    saolasın kardeşim ) ya bu arada ogün soramadım sana bu olayı başın çok yoğundu peki benim beyin ile sağlıklı yürütmek mümkünmü ??

  5. #24
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dzkul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    makinalar aynı evet şöyle diyeyim pt 51 için aracındaki standart egzantrikler 230 derece 106 gti orijinal egzantriği 240, pt 51 ise 256 derece ya da 265 olsa gerek şimdi tam emin değilim

    bırak pt 51 i orijinal 106 gti egzantriği bile kullansan bayağı farkediyor. ama ben senin yerinde olsam önce bi 106 gti egzoz manifoldu alıp takarım 10 hp civarında güç getiriyor bayağı da ciddi fark ediyorsun gidişini sonrasında egzantrik ve yazılımla devam edersin.

    ben tercihimi pt 51 den yana kullandım olumsuz bi yanını görmedim timing güzel yapılır ise eğer rölantide çok ufak bi bozukluk oluyor işten anlayan biri olmazsa farkı hissedemez çalışmada. bide 51 in en büyük özelliği makinada tadilat gerektirmeden direkt olarak takabileceğin en iyi egzantrik takımı.

    performansında ciddi fark var özellikle büyük viteslerde. bunun nedenide benim aracımın hantal olması 1 ve 2. vitesi çok zayıf bu nedenle sc olayını sormuştum. 3. vitesten itibaren ben çok ciddi fark hissettim bi örnek vereyim 5. vites 80 le giderken gaza bastığınızda araba vites küçültme ihtiyacı duymadan süratlenebiliyor daha evvel bu derece esnek değildi.

    tesekkurler cvp ıcın. bende kararsızım motorum cok sıhhatlı.yag eksıltme su eksıltme gıbı bısey yok. o yuzden cesaret edıp gıremıyorum motor modıfıysıne.duzenını bozmak ıstemıyorum

    arabamda hangı egzantrık oldugunu nasıl ogrenebılırım. egzantrık ustunde yzıyor mu.
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  6. #25
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bildiğim kadarıyla üzerinde yazmıyor olsa gerek ama kumpas ile farkı anlamak mümkün valla ben bu işlemleri yaptığımda arabam 48.000 de idi (şu an 50.000 de) bence km ile alakası yok bu işin açma kapama olayında

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •