User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
55 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: gt3076 vs sc6262 hangisini almalıyım???

  1. #20
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben ikisini de kullandım, hedeflerin için ideali 2876
    sen 2.0L ile doldurabilirsin 30 u ama işte ben 1.6L ile


    2876 da ne kadar devir dönebiliyordun peki 2.0 da?

    egzantrik alcam zaten onun için. bendeki 52 leri satılığa çıkarayım o zaman.

    2876 da 20 psi da kaç 3076 da 20 psi da ne güç aldınız?

  2. #21

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahmet abiyle iletişime geçersen daha iyi olur
    RACE WERKS

  3. #22
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-400 metre için araba yapıcam diosun sanırım, bence ilk önce bu arabalardan anlayan yapan abilere - ustalara danış turbo en basit iş drag da kullancaksan zaten günlük gezebileceğin bi araba olmaz yani turbo seçiminin bi şekilde çözülür sen geri kalan şeyleri düşün, araştır , tanı , tartış , tecrübe et ondan sonra turbo kolay

  4. #23
    qency - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    adana
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oem kol ve egzantriklerle 7500 dönebilirsin.kol da olursa 8000 . ben öyle yaptım buda 2876 R lı hali gidişi hakkında fikir verebilir.bnce 106,saxo nun tam kalemi bu turbo bu arada 100-200 km hızlanma 6.76 sn dir.
    106 Turbo & Evo 9 ROLL @ adana on Vimeo
    hakan artuç

  5. #24
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-400 metre için araba yapıcam diosun bence ilk önce bu arabalardan anlayan yapan abilere - ustalara danış turbo en basit iş drag da kullancaksan zaten günlük gezebileceğin bi araba olmaz yani turbo seçiminin bi şekilde çözülür sen geri kalan şeyleri düşün, araştır , tanı , tartış , tecrübe et ondan sonra turbo kolay
    0-400 metre için arba yapmicam diyor. Yanlış anlamadıysam.
    K.

  6. #25
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 1600cc de hangisini tercih etmeliyim??
    karşılaştırma yapılmış olan bir konu yahut site varmıdır?

    amacım 400m rekor 1000m rekor değil.

    ben 100-200 hızlanma ve topspeed istiyorum.

    4000lerde doldurabilirmiyim vts ile??

    edit: unutmuşum belirtmeyi. 300 350 arası güçler istiyorum. bütçe sorun değil yavaş yavaş temin edeceğim için.
    bida oku istersen

  7. #26
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 1600cc de hangisini tercih etmeliyim??
    karşılaştırma yapılmış olan bir konu yahut site varmıdır?

    amacım 400m rekor 1000m rekor değil.

    ben 100-200 hızlanma ve topspeed istiyorum.

    4000lerde doldurabilirmiyim vts ile??

    edit: unutmuşum belirtmeyi. 300 350 arası güçler istiyorum. bütçe sorun değil yavaş yavaş temin edeceğim için.
    Sen bir de böyle oku bakalım. : ) ve sonra hemen alt cümlesini oku. : )
    K.

  8. #27
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edit. YAZAN ARKADAŞın yazısında cümle düşüklüğü olmuş pardon

  9. #28
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amacım ne 400 ne 1000 metre rekoru.anlatımda bıraz problem olmus kusura bakmayın.turbo yapmaktakı asıl amacım basınc acıp 100 200 hızlanma ve topspeed.normal zamanlardada gundelık kullanım.
    Ahmet abıyle ırtıbata gececegım en kısa zamanda.
    Vıdeoyu ızleyecegım eve gecınce.

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8CR napıcaksın berk. Çok aşırı düşük. Bence sen GT28 ile 9.5 sıkıştırma kullan derim.
    Tekrarlıyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı qency Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oem kol ve egzantriklerle 7500 dönebilirsin.kol da olursa 8000 . ben öyle yaptım buda 2876 R lı hali gidişi hakkında fikir verebilir.bnce 106,saxo nun tam kalemi bu turbo bu arada 100-200 km hızlanma 6.76 sn dir.
    106 Turbo & Evo 9 ROLL @ adana on Vimeo
    maşallah. burada kaç psi da yürüyorsunuz?devir bandınız nasıl.nerelerde full boost geliyor? araç içi video varmı? çok sordum

    sormak istediğim konu alt devirlerde ne kadar ölme oluyor.yani şehir içi kullanımı eziyet hale getirecek kadar gerileme varsa alt devirlerde turbonun 5000 5500 lerde dolması gerçekten çok can sıkar.
    binmiş olduğum quick turboyu ne yazıkki ben kullanmadığım için alt devirlerdeki kaybı bilemiyorum.gerçi kullansam bile turbosuz halini denemiş gözlemlemiş olmam lazım fikir edinebilmek için o bile olmadı.

    eğer dediğim gibiyse durum 2876 tercih edicem.

  12. #31
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle inş. allah kaza bela vermeden projeni bitirirsin

    ben daha önce tdo4 kullandım 2800 devirde 0.7 bar 3200 devirde 1 bar civarı basıyodu alt devirler gayet iyiydi ve arabamı hergün kullanıyodum bunun yanında egzos 60 lık dı ses azdı şanzıman orjinaldi debritaj ilk başta orj. daha sonra da ucuz bi bronz wardı gayet iyiydi 233hp 311nm almıştım 7250 dönüyodum

    daha sonra tdo5s16g taktım 3600 civarı gelmeye başlıyodu 4100 devirde 1.1 bar basıyodum 361 hp 390nm aldım ama alt devirlerim çok zevksizdi egzos 76 lıkdı aşırı gürültülüydü debriyajım çok sertti be4r şanzıman taktığım için dreksiyon power yoktu direksiyon beton gibiydi şerit değiştiriceğim yada ani gaza basıcağım zaman araba sarıyodu çatara patara vs. diğer şöförlerden küfür yiyodum hızlıydı ama günlük kullanırken çok zevk almadım

    350 hp lik günlük kullanımlık bi 106 saxo parça alternatifin çok olmadığından dolayı biraz sıkıntılı oluyo

    turbo olarak bence 3071 kullanabilirsin 350 hp ye kadar destekliyo die biliyorum 9 sıkıştırma ve egzantrikle gayet güzel olur

    bunun yanında emme manifolduna ihtiyacın olucak orjinal olan tdo4 ile 1 barda patlıyo buna alternatif olarak rover, c2vts, dp, yada custom bişiler alabilirsin

    şanzıman ve debriyajla ilgili sıkıntıların olucak normal cadde tipi lastik kullanırsan orjinal şanzıman lastikler sardığından dolayı bi şekilde dayanıyo ama slick yada semi-slick kullandığın yani yeri tuttuğun anda şanzıman sıkıntı çıkartmaya başlıyo ilk olarak difransiyel kovanında dönüyo daha sonra priz direk bilyası bozuluyo yada parçalanıyo yada klasik 2. yada 3. vitesi parçalıyo akis lalelerini bozuyo yada parçalıyo

    bunu önlemek için be4r şanzımana geçmen gerekiyo ama bu sefer direksiyon powerı sökmen gerekli power ı yurtdışındaki arkadaşlar şöför koltuğunun arkasına takıyolar yada direksiyon beton gibi kullanıyolar benim gibi

    debriyaj konusunda ya helix alıcaksın normal ya custom bronz yaptıracaksın yada twin plate kullanıcaksın twin plate en sert olanı ama gayet sağlam be4r şanzımanda debriyajı hidroliğe çevirebilirsin

    yakıt yolların dar gelicek bunun için kalın hat çekmen gerekicek hattın flow unu arttırdığın için bunu beslemen gerekicek ben çözümü surge tank ve harici pompa ile bulmuştum depoda benzin azken yakıt çalkalandığında araba kesiklik yapıyodu surge tank da yakıt sürekli dolu olduğundan kesiklik yapmıyo

    orjinal radyatör küçük gelicek aluminyumdan radyatör ve fan yaptırıcaksın intercooler borularını sığrırmak için sis farlarından feragat ediceksin belki tamponu kesip biçceksin

    ateşleme sistemini değiştirmen gerekicek iyi bi beyin enjektör olmazsa olmazlardan

    sormak istediğin herhangi ibşi olursa çekinmeden sorabilirsin

    tekrardan allah kazasız belasız projeni bitirmek nasip etsin

  13. #32
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence berk pt52 var nasıl olsa sende al bir piston devam et.yoksa turbo işi baya meşakkatli iş

  14. #33
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı feith Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence berk pt52 var nasıl olsa sende al bir piston devam et.yoksa turbo işi baya meşakkatli iş
    ya düşünüyorum o kadar uğraş et tamam atmosferiği zevki ayrı ama aldığın güce bakınca yuh diyo insan.az az o güçler gel ben sana satayım 52 leri

    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle inş. allah kaza bela vermeden projeni bitirirsin

    ben daha önce tdo4 kullandım 2800 devirde 0.7 bar 3200 devirde 1 bar civarı basıyodu alt devirler gayet iyiydi ve arabamı hergün kullanıyodum bunun yanında egzos 60 lık dı ses azdı şanzıman orjinaldi debritaj ilk başta orj. daha sonra da ucuz bi bronz wardı gayet iyiydi 233hp 311nm almıştım 7250 dönüyodum

    daha sonra tdo5s16g taktım 3600 civarı gelmeye başlıyodu 4100 devirde 1.1 bar basıyodum 361 hp 390nm aldım ama alt devirlerim çok zevksizdi egzos 76 lıkdı aşırı gürültülüydü debriyajım çok sertti be4r şanzıman taktığım için dreksiyon power yoktu direksiyon beton gibiydi şerit değiştiriceğim yada ani gaza basıcağım zaman araba sarıyodu çatara patara vs. diğer şöförlerden küfür yiyodum hızlıydı ama günlük kullanırken çok zevk almadım

    350 hp lik günlük kullanımlık bi 106 saxo parça alternatifin çok olmadığından dolayı biraz sıkıntılı oluyo

    turbo olarak bence 3071 kullanabilirsin 350 hp ye kadar destekliyo die biliyorum 9 sıkıştırma ve egzantrikle gayet güzel olur

    bunun yanında emme manifolduna ihtiyacın olucak orjinal olan tdo4 ile 1 barda patlıyo buna alternatif olarak rover, c2vts, dp, yada custom bişiler alabilirsin

    şanzıman ve debriyajla ilgili sıkıntıların olucak normal cadde tipi lastik kullanırsan orjinal şanzıman lastikler sardığından dolayı bi şekilde dayanıyo ama slick yada semi-slick kullandığın yani yeri tuttuğun anda şanzıman sıkıntı çıkartmaya başlıyo ilk olarak difransiyel kovanında dönüyo daha sonra priz direk bilyası bozuluyo yada parçalanıyo yada klasik 2. yada 3. vitesi parçalıyo akis lalelerini bozuyo yada parçalıyo

    bunu önlemek için be4r şanzımana geçmen gerekiyo ama bu sefer direksiyon powerı sökmen gerekli power ı yurtdışındaki arkadaşlar şöför koltuğunun arkasına takıyolar yada direksiyon beton gibi kullanıyolar benim gibi

    debriyaj konusunda ya helix alıcaksın normal ya custom bronz yaptıracaksın yada twin plate kullanıcaksın twin plate en sert olanı ama gayet sağlam be4r şanzımanda debriyajı hidroliğe çevirebilirsin

    yakıt yolların dar gelicek bunun için kalın hat çekmen gerekicek hattın flow unu arttırdığın için bunu beslemen gerekicek ben çözümü surge tank ve harici pompa ile bulmuştum depoda benzin azken yakıt çalkalandığında araba kesiklik yapıyodu surge tank da yakıt sürekli dolu olduğundan kesiklik yapmıyo

    orjinal radyatör küçük gelicek aluminyumdan radyatör ve fan yaptırıcaksın intercooler borularını sığrırmak için sis farlarından feragat ediceksin belki tamponu kesip biçceksin

    ateşleme sistemini değiştirmen gerekicek iyi bi beyin enjektör olmazsa olmazlardan

    sormak istediğin herhangi ibşi olursa çekinmeden sorabilirsin

    tekrardan allah kazasız belasız projeni bitirmek nasip etsin
    kardeşim parmakların dert görmesin.teşekkür ederim.neden 3076 değilde 3071 peki?
    debriyaj olarak hidroliğe çevirenleri görmüştüm yabancı forumlarda.
    power olmadan şehir içi ve normal yolda kullanabilirim ama park ederken 120kg bench bassamda 70kg barbell curl atabilsemde inan beni çok yorar ama napalım katlancaz.

    oem volanın yeterli oldumu 360hp lerdeyken peki?

    BE4r şanzımanda oranları kendimiz ayarlayabiliyorduk sanırım tek tek. değil mi? neden soruyorum; topspeed için.daha öncede belirttiğim gibi 0-400 0-1000 gibi isteklerim yok. ben düzlük buldummu sıkarım.yunanistanda yapılan bi gti da 3 te 220 da kadran bitiyor 4 te az daha devam edip devri bitirmeden (sanırım 250) 5 e atınca devir hala 4000 lerde duruyor.bu makinenin yapacağı topspeed i düşünemiyorum bile.cadde tipi lastik kullanmayı planlıyorum mk2 jantlarla ama o süratlere aksların dayanacağını pek sanmam ki o güçlerde bile bozduğunu söylüyorsun.

    sen 76mm takıncamı 607 son susturucuya geçmitin peki?ona rağmen mi gürültülüydü?

    tank ve pompa konusunda bende aynı şeyi düşünüyorum.plastik depoyu çıkarıp komple yerine mi kuruyosun peki depoyu? yoksa bagajamı?

    radyetörü dışarı aldığımızda cooler için mecbur tamponun içinden kesilcek napalım.enginin vts i bilirsin ondaki cooler devasaydı ama sisler mavcuttu hala hele oraya bi gelelim buluruz bi çare.

    beyin olarak omex 600 yahut vems düşünüyorum.

    hiç 30 35 derecelerde hararetini gözlemlerken 90+ su sıcaklığı yahut yüksek yağ sıcaklığı gördün mü?

    ayrıca oilcooler vs de eklediğinde yağ basıncında düşme oldu mu? yağ pompasıyla ilgili ne yaptın?

    manifolt olarak patlattığını biliyorum. custom yapılacak artık.

    hepsi zamana yayılmış olacak.pat diye giremiyorum malesef.yavaş olsun düzgün olsun diyelim.

    sorulacak o kadar çok şey var ki şu an aklımda yok. ilk turbomuzu alalım piston hakkındada çok baş ağrıtcam ben mesela 9cr neden? 8.5cr ye indirsek?

  15. #34
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sc6262 ile 3076 birbirinden farklı büyüklükteki turbolar, yerinde olsam gt2876r kullanırım 1.6 hacimde bahsettiğin turbolar bahsettiğin koşullar için büyük olabilir
    körler sağırlar

  16. #35
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    turbo olarak bence 3071 kullanabilirsin 350 hp ye kadar destekliyo die biliyorum 9 sıkıştırma ve egzantrikle gayet güzel olur


    3071 bastıktan sonra 350hpden daha fazla güç verir 350hp max güç için 3071 fazla
    körler sağırlar

  17. #36
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    30 ları sildim ok. çok geç dolacağı kanaatine vardım çok şükür yoğun baskılar ve anlatımlar sonucu

    2871 ve 2876 arasındayım şu an

  18. #37
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya düşünüyorum o kadar uğraş et tamam atmosferiği zevki ayrı ama aldığın güce bakınca yuh diyo insan.az az o güçler gel ben sana satayım 52 leri



    kardeşim parmakların dert görmesin.teşekkür ederim.neden 3076 değilde 3071 peki?

    debriyaj olarak hidroliğe çevirenleri görmüştüm yabancı forumlarda.
    power olmadan şehir içi ve normal yolda kullanabilirim ama park ederken 120kg bench bassamda 70kg barbell curl atabilsemde inan beni çok yorar ama napalım katlancaz.


    oem volanın yeterli oldumu 360hp lerdeyken peki?

    BE4r şanzımanda oranları kendimiz ayarlayabiliyorduk sanırım tek tek. değil mi? neden soruyorum; topspeed için.daha öncede belirttiğim gibi 0-400 0-1000 gibi isteklerim yok. ben düzlük buldummu sıkarım.yunanistanda yapılan bi gti da 3 te 220 da kadran bitiyor 4 te az daha devam edip devri bitirmeden (sanırım 250) 5 e atınca devir hala 4000 lerde duruyor.bu makinenin yapacağı topspeed i düşünemiyorum bile.cadde tipi lastik kullanmayı planlıyorum mk2 jantlarla ama o süratlere aksların dayanacağını pek sanmam ki o güçlerde bile bozduğunu söylüyorsun.

    sen 76mm takıncamı 607 son susturucuya geçmitin peki?ona rağmen mi gürültülüydü?

    tank ve pompa konusunda bende aynı şeyi düşünüyorum.plastik depoyu çıkarıp komple yerine mi kuruyosun peki depoyu? yoksa bagajamı?

    radyetörü dışarı aldığımızda cooler için mecbur tamponun içinden kesilcek napalım.enginin vts i bilirsin ondaki cooler devasaydı ama sisler mavcuttu hala hele oraya bi gelelim buluruz bi çare.

    beyin olarak omex 600 yahut vems düşünüyorum.

    hiç 30 35 derecelerde hararetini gözlemlerken 90+ su sıcaklığı yahut yüksek yağ sıcaklığı gördün mü?

    ayrıca oilcooler vs de eklediğinde yağ basıncında düşme oldu mu? yağ pompasıyla ilgili ne yaptın?

    manifolt olarak patlattığını biliyorum. custom yapılacak artık.

    hepsi zamana yayılmış olacak.pat diye giremiyorum malesef.yavaş olsun düzgün olsun diyelim.

    sorulacak o kadar çok şey var ki şu an aklımda yok. ilk turbomuzu alalım piston hakkındada çok baş ağrıtcam ben mesela 9cr neden? 8.5cr ye indirsek?
    daha çabuk spool olucağından ama 350 hp için 28 serisi işini fazlasıyla görür

    power olmadan direksiyon baya sert oluyo ya xsi direksiyon kutusu takıp karadüzene çevirmek lazım yada powerı biyere monte etmek gerekli yurtdışında bagaja bile takanlar war power ı

    volantdan yana sıkıntı olucağını sanmıyorum

    be4r ın oranları gayet esnek seçeneğin baya fazla ama 1 -2 için çok bi seçeneğin yok 3 4- 5 e ve ayna mahrutiye güzellik yapabilirsin 250 yada üstü basmak bence sıkıntı çıkartmaz ama bizim araçlarla o hızlara çıkmak nekadar sağlıklı bişi diemicem sıkıntı çıkarttığı yer aracın patinajda kalıp yeri tutmaya çalıştığı zaman en fazla zorlandığı kısım eğer kırılacak yada bozulacaksa bu arada mutlaka olur

    komple 76 lık egzost sonda da 60 lık free flow otto replica wardı bi gece eşim rahatsızlandı hamile iken acil gataya gittim gece 2 civarıydı baya bi sıkıntı oldu o yüzden söktüm sona orjinal susturucu takmıştım

    surge tankı bagaja koyucaksın çıkışınada inline pompa takman gerekli bir yada iki adet

    o cooler ı ben satmıştım walla nasıl sığdırdı ben hiç anlamadım

    bazen hararetin çıktığı oluyo ama fanlar çok önem taşıyo benimkiler çin malıydı çok memnun değildim ama düzgün bi fan ve radyatörle hararet sıkıntı olmaz

    ben daha yeni taktım oil cooler ı eğer yağ pompanda sıkıntı yoksa herhangi bi işlem yapmadan kullanabilirsin yurtdışında da herhangi bi işlem yaptıklarını görmedim sadece bi elemanın projesinde yağ pompasının yayını değiştirip basıncını arttırmışlardı

    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3071 bastıktan sonra 350hpden daha fazla güç verir 350hp max güç için 3071 fazla
    eğer 30 serisi olucaksa 71 olması spool açısından daha iyi olur ama tabiki hedef 350 hp se 28 serisi ideal olur

  19. #38
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    parmakların dert görmesin kanka tekrardan.

    220 üstüne bi çok kere çıktım.kadranımız gösterme özürlü olduğu için 220 den sonrasını 300 de görmüş olsa araç ben hala 220 ye bakıyo oluyorum 270 lerde ben kepçe kulak aynaların yerinde kalmayacağından adım gibi eminim.onun dışında stabilite olarak herhangi bir sorun olabileceğini düşünmüyorum.

    ayna mahrutilerimiz aynımı be4r ile? 1 de 80 lere 2 de 150 lere dayanan videolar izledim.3 te kadran bitiş.ama sanırım benim istediğim 20-25psi larda bu durumda 4ü belki bitirirsin ama 5 imkansız bence.
    direksiyonun turunu arttırmayı denedinmi hiç?hem power iptalinde hemde top speed için çok iyi olacağı kanısındayım.

    gt2876r da karar kıldım.
    fikirlerini benimle paylaşan herkese teşekkür ederim.
    aksi yönde fikri olan ekstradan bir takım şeyler açıklamak isteyen varsa seve seve okurum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •