aynı motor evet italyan çıkışlar oluyo onlarda aliminyum manifold fln oluyor yerli uretimde plastik oluyo plastikler lpg erime yapıyo ileride sorun cıkarıyo rolanti regületürü yerli üretimlerde sorun cıkarıyo gibi gibi
brezilyada turboları var orj den orada baya bi modluyorlar buranın vti'ı oranın brava turbosu veya marea turbosugene brezilyada 1.8 motorları ve 2.0 hgt leri bolca türkiyede pek yok galiba daha dogrusu daha hiç deng gelmedim 1.8 bravaya
favorimdir hep şu araç..
ForzaItalia testai: Fiat Brava 1.8 GT 16v - YouTube
turboya geçmek olmaz mı?
net maliyetleri hiç bir zaman hesaplamadım ama, egzantrik port polish vs yapılacak ciddi masraf yerine düşük basınç turbo, daha keyifli olur gibi
egzantrik ne kadar pahalıymış 2-3 daha koyup turbolanır![]()
...
Tabiki extra bir güc olmayacaktır ama sevdiginiz arabayla ilgili yaptıgınız en ufak ayrıntı size zevk verecektir,madden olmasada manen destekliyorum![]()
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
M_power motorlar aynı senin manualda o kod yazıyor palioda 178 li olanama aynıdır %90 parçası
http://i.imgur.com/B028D.jpg
samet jantlarınıda 15 hafif bişeye çevirirsen 10 numara olur![]()
her şeyi geçtim kendine has bi havası ruhu var ilk arabam bravaydı hala arıyorum370 hp ve o kiloyla süper dir
link varmıdr video?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)