orjinal egzos boru çapı yanlış hatırlamıyorsam 51 olması gerekli, eğer dediğiniz gibi orta susturucu olmadan devam etmek istiyorsanız orjinal çapında kalmanızı tavsiye ederim, nedeni ise orta susturucunun yapısında kaynaklanan geri basıncını kaybetmiş olmanızdan dolayı zaten şuandaki sistemin yapısından dolayı çapı çapını 60lık gibi düşünebilirsiniz. zaten egzosun patlatma sebebide bundan kanaklanmakta, egzos gazları çıkana kadar çok az bir engelle karşılaştığından dolayı patlama seslerini abzorbe edememekte. boru çapını büyüttünüz zaman alt devirlerde kayıp yaşıyacaksınız, şehir için veya günlük kullanılan bir araçta çok hoş bir durum değildir.





Alıntı
306 gti eksantirigi almana gerek yok ekzantirik kafalarinda ayar yerleri bulunmakta buradan ayar yapilabiliyor
) Arac eski oldugundan diag cihazina serviste baglat ve arizali sensorleri yenileri ile degistir.Emme manifoldunu sokup iyice temizlet polish yaptirabilirsin.Hava filitresi olarak K&N tercih etmeni oneririm.Tum bunlar yapilinca 155 160 hp olarak yuruyeceksin.Yazilim atmosferik araclarda turbolar gibi hissedebilecegin artislar olusturmaz.Son hizin 5 10 km artar.Alt devirleri azicik daha iyi toplar o kadar.Bu araci gercekten ayaga kaldirip eglenmek istersen uygun kisa oranli sanziman tedarik etmeni oneririm.O zaman bu araci coook seveceginden eminim 

