User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: egzantirik sorunsali

  1. #1
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    egzantirik sorunsali

    piston ,yay ,şapkalari ve subabları degistirmeden stage 2 egzantırık taksam bana ne gıbı saglıksız tarafı olur yada saglıklımı olurr + nos 50 hp dusunuyorumm ve ıslak mı kurumu kullanmalıyım getirileri ve götürüleri ne olur ? olmaz derseniz turboya geçiş yapıcam beni seven durdursun beni ...
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  2. #2
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nos pos yerine turbo işine girsen daha iyi olur bence minimini bi turbodan üflesen tamamdır işte

  3. #3
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nos pos yerine turbo işine girsen daha iyi olur bence minimini bi turbodan üflesen tamamdır işte
    kanka kit gettirecemm bi analşmazlık olmassa ya turbo olcak yada işte egzantırık ayarlı kasnak nos olarak .. siteye bi soruyum dedimm
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  4. #4

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE/KOCAELİ
    Mesaj
    487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dırek kırarsın bı tarafları + sadece egzantrıkle hıc bırsey alamassın.bıde nos dıosun; kesın kırılır bence
    "FF VTI"TURBO
    "RR Type R"
    "JP egK20"

    "DD TypeR" TURBO
    "RED KA Turbo TypeR"

  5. #5
    ErmanArseven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    1.699
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pek bir getirisi olmaz piston takmadan
    Songür GARAGE | USPeformance by UtkuSelamoğlu

    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

  6. #6
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor kompressiyonun düzgün kondisyonu yerinde ise 50 shot ıslak nostan hiçbirşey olmaz. Sadece EGT ve yağ basınç saatin olsun. Birde wideband'ın. D16 makinanın yağlama sorunu bilinen bir gerçek. Takip etmek gerekir.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #7
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16 nin yağmama sorunu falan yok 7200 destekli egz 11.5 piston gayet ömürlü olur
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •