User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: crx performans arttırmak ıcın yardım

  1. #1
    powerfuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    ist gop
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    crx performans arttırmak ıcın yardım

    stock crx ıcın performans attırmak ıcın neler yapabılırım arkadaslar yardım
    headers fıltre duz boru dıyorlar fıltre hangı marka duz boru kac mm olursa en ıyı performansı alırım bunlardan baska daha neler yapabılırım

  2. #2
    halilkarakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - esenyurt
    Mesaj
    2.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    airmass hedırs 51 lik düz boru filtre isimsiz 20 tl lik olandan birde civic si şanzuman ayna mahrtutisini taktınmı yeterli olur
    SENSİN.

  3. #3
    powerfuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    ist gop
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam tesekkur ederım ama bu si lere crx dıslısı tak dıyorlar crx lerede sı sanzıman tak dıyorlar cok ılgınc bır durum bırde stock vtı la yurumem ıcın bunlar yeterlı olurmu acaba

  4. #4
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    malesef olmaz

  5. #5
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı powerfuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam tesekkur ederım ama bu si lere crx dıslısı tak dıyorlar crx lerede sı sanzıman tak dıyorlar cok ılgınc bır durum bırde stock vtı la yurumem ıcın bunlar yeterlı olurmu acaba
    senin arabanın motoru iyiyse stock olarak zaten filtreli hıdırlı vti la çok rahat yürürsün stock olarak yürüyemiyorsan vti ile önce motorunu elden geçir daha sonra airmass hıdır (bisimoto çok pahalıya gelir) 51 düz boru 51mm son susturucu b.. ok borusu ucuna aem dryflow filtre şanzumanada civic si 4.25 final dişlisi tak yeterince tatmin eder ama motorunda sorun varsa önce motorunu yaptır bunlar sonrada yapılır

    şu rex lerin kaderi nedir arkadaş yıllardır öğretemedik millete;

    stock canı yerinde crx stock vti dan herzaman hızlıdır... yaklaşık bi yüzlerce kez denenmiştir
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  6. #6
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benm aracımda srp piston eagle kol kelebek emme kapak işli filtre headers eksoz volan kısa sansızman var anca yürüyorum vteclerle
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  7. #7
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benm aracımda srp piston eagle kol kelebek emme kapak işli filtre headers eksoz volan kısa sansızman var anca yürüyorum vteclerle
    bi bidon benzin al lazım olur sucuklar benden
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  8. #8
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla suan İstanbulda en iyi yuruyen crxlerden biriside bu bi kaç eksiğim kaldı onları bitirdikten sonra hodri meydan diyicem
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ömer böyle diyor aracı ortada.

    ama benim anlamadığım eg b16 ile yürüyen siyah crx'te vardı.

    rex'leri bu farklılıktan dolayı sevemedim hiç
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  10. #10
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla suan İstanbulda en iyi yuruyen crxlerden biriside bu bi kaç eksiğim kaldı onları bitirdikten sonra hodri meydan diyicem
    olur olur ben gırtlak stock olarak denemeye vti arıyordum kimse gelmiyordu rexin 4 ü candır yeterki sağlıklı olsun ama piyasada malesef rexlerin birçoğu yanlış usta yanlış ayar kurbanı şu egzantirik kasnakları vti gibi düz çizgi olsaydı rexler çok başka yerde olurdu coğu aracını iyi tanımayan rex kullanıcısıda vti geçmek için ne yaparım diye konu açmazdı
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  11. #11
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olur olur ben gırtlak stock olarak denemeye vti arıyordum kimse gelmiyordu rexin 4 ü candır yeterki sağlıklı olsun ama piyasada malesef rexlerin birçoğu yanlış usta yanlış ayar kurbanı şu egzantirik kasnakları vti gibi düz çizgi olsaydı rexler çok başka yerde olurdu coğu aracını iyi tanımayan rex kullanıcısıda vti geçmek için ne yaparım diye konu açmazdı
    müdür bende yüklü vti geçmek istiyom
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  12. #12
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla suan İstanbulda en iyi yuruyen crxlerden biriside bu bi kaç eksiğim kaldı onları bitirdikten sonra hodri meydan diyicem
    Ömer sen bence korhan ile bir görüş o araç değil stock dolu vti ile yürüyen araçtı. Korhan zamanında Type-R lara kafa tutuyorum diyordu.. Sanırım senin problem yazılımsal..

  13. #13
    powerfuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    ist gop
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar sanko fedaı ustaya teslım edıcem bırazdan aracı frenlerı yapıcak motor ıcın cok ıyı dedı daha aracı hıc denemedım ıst avrupa yakası denemek isteyen varsa bende aracımı gormus olurum caner 0554 590 97 03

  14. #14
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kime göre iyi neye göre iyi yukardan bakılınca güzel gözüküyor evet

    Parana göre yürütebilirsin ama harıcagın parayı koy kenara git b serisi al okan aganın bir zamanlar söylediği gibi d serisi yüklenmeye değmez gitti oda swap yaptı


    integra kelebek
    hafif volan
    si final
    güzel bir hıdır
    51 lik boru
    kücük tüplü bir son bknz.otto
    kaliteli lastik
    sağlam ön takım ve aktarma organları

    bunlar aracında oldugu zamana fhe bir vteği gecebilirsin diye tahmin ediyorum önemli olan motorunun suankı kondısyonu..

  15. #15
    turgay.ozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 motorlarda tüm diğer araçlarda olduğu gibi kondisyonda çok çok önemlidir herşeyden önce... sağlıklı bir crx aktarma organlarındada bir problem yoksa yere gücünü iyi iletiyor kondisyonu kompresyonu yerindeyse zaaten bayağı tatmin edici yürür. filtre headers egzoz da yaptınmı zır stock hatchback vtecleri geçer (sedandan bahsetmiyorum bile)... d16 ların canı kompresyonu ve tüm diğer ayarlarıdır avans ve sübap gibi. her usta onun sübap ayarını bilmez çok sıkarlar rahat çalışmaz d16 hafif boşluklu sübap ayarını sever dinlediğindede sübaplar şıkır şıkır ses yapar hafiften diğer honda motorlarına göre... bir sübap ayarı bile kaderini değiştirir... headers olarakta bende replika dc headers var mesela memnunum... airmass dahada iyidir bulabilirsen... 51lik potsuz boruylada devam ettirirsen sistemini ve harbiden soğuk hava çekebilecek bir filtre sistemi uygularsan marka modelinin önemi çok yok ciddi ciddi tatminkar yürür aracın...

  16. #16
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Simota twin charger filitre
    airmass,dc,ebay fark etmez 4-1 headers
    51'lik düz boru ve egzoz
    integra kelebek
    timing ayarı ve PR4 beyine yazılım.. bu bir miktar seni oyalayacaktır.. bundan ötesi zaten motor alt yapı çalışmaları piston kol gömlek gibi
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  17. #17
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi kere kapak açarsan cometic 0.27 owersize subap port polish vti gaz kelebeği 4.25 ya d 4.43 kısa F/H/E yeter ilerde de beyin vtia boy boy çıkarsın
    ECUTECH İstanbul

  18. #18
    powerfuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    ist gop
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yardımcı olan herkeze tesekkur ederım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •