User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: K24/20 Compression, High Degree Camshaft & Stroker

  1. #1
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Lightbulb K24/20 Compression, High Degree Camshaft & Stroker

    Kafamdaki soruların cevabını bulamayınca buraya konu açayım dedim.. ***** forumda yeterince bilgili kişi var, elbet konuyu aydınlatacaktır ..


    Nette dolanırken 15.3:1 gibi baya yüksek sıkıştırma oranları gördüm.. bu değerlerde araç yüklemenin + ları ve - leri nelerdir.. Cadde kullanımına ne kadar uygundur.. yada cadde için max. sıkıştırma ne olmalıdır..

    N/A racer larda rolantiler çok yüksek bunu nedeni yüksek dereceli egzantirikse bu rolantiyi normal seviyeye çekme imkanımız yokmu.. Yani Drag cartel stage 4 egzantirik aldık diyelim bu aracımın rolantisi yüksek çalışması anlamınamı gelir..

    Ve uzun stroke ölçüsünün ne gibi zararı olabilir.. Yada kaliteli ürünler kullanılırsa zararı olur 102mm stroke ve 89 - 90 mm bore ölçülerinin .. ??
    Anıl Atabey

  2. #2
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaşın 21 muhtemelen öğrencisin arabanda henüz yok

    Drag cartel stage 4 lü bir K24 / K20 yapmanın maliyeti de Türkiyede minimum 40.000 $

    Yani bunu yapıcak kişi olabilirsin ama senin sorularının cevanbı techturkeyde değil kardeşim

    K20A.org .:. The K Series Source . Honda / Acura K20a k24a Engine Forum

    giriyorsun sorunu soruyorsun derdinin dermanı oluyolar hemen

    artık google ceviricide var hiç zorlanmassın
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  3. #3
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Proje için açmadım konuyu merak ettiğim şeyleri sormak için açtım işin maliyetinin ciddi boyutlarda oldugunun bende farkındayım .. Forumdan yararlanmak adına sordum.. Bu forumda ciddi bilgili insanların oldugunu biliyorum buna sizde dahil .. çok detaylı bir cevap beklemiyorum genel yüzeysel sorularım ve ona göre cevap bekledim.. Link için teşekkürler.. Translate e gerek yok çok şükür
    Anıl Atabey

  4. #4
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basit bir cevap ...

    12:5 CR üzerini Pompadan tam anlamıyla destekleyecek yakıt yok TR de bildiğim kadarıyla.. Dolayısıyla yol kullanımı gunluk kullanım için uygun olmadığını gösteren ilk neden diyebilrim ..

  5. #5
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DC2-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    basit bir cevap ...

    12:5 CR üzerini Pompadan tam anlamıyla destekleyecek yakıt yok TR de bildiğim kadarıyla.. Dolayısıyla yol kullanımı gunluk kullanım için uygun olmadığını gösteren ilk neden diyebilrim ..
    Cevap için teşekküler, egzantirk seçimindeki (cadde için max. stage, marka vs..) ve stroker uzunluğundaki yorumunuz nedir ?
    Anıl Atabey

  6. #6
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim öyle bir yazmışsınki drag cartel stage 4 falan dedim All motor araba hazırlıcak heralde ihtimal vermedim ondan yazdım

    ayrıca K24 ile tr de çok az kişinin bilgisi var

    sadece 1 adet yapıldı NA ozamanda cok yanlış bilinmeyenlerle yapıldı ozamanın şartları diyelim

    Ben 13.5 cr B20 yapmıştım 272hp çok sıkıntılar çekmiştim 12.5 üzerini bırak 12 üzeri bile TR de gereksiz bence

    K24 zaten torklu olucagından 300 hp de çok kolay alınabiliyor zaten onun içinde 12cr hafif kol oem krank stage 2 egzantrikler işini görücektir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #7
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim öyle bir yazmışsınki drag cartel stage 4 falan dedim All motor araba hazırlıcak heralde ihtimal vermedim ondan yazdım

    ayrıca K24 ile tr de çok az kişinin bilgisi var

    sadece 1 adet yapıldı NA ozamanda cok yanlış bilinmeyenlerle yapıldı ozamanın şartları diyelim

    Ben 13.5 cr B20 yapmıştım 272hp çok sıkıntılar çekmiştim 12.5 üzerini bırak 12 üzeri bile TR de gereksiz bence

    K24 zaten torklu olucagından 300 hp de çok kolay alınabiliyor zaten onun içinde 12cr hafif kol oem krank stage 2 egzantrikler işini görücektir
    Tecrübe tüm hesaplamalardan üstündür .. Teşekkürler bilgiler için..

    Şanzuman araştırdım, yabancı forumlarda k24/20 setup larında tork için manuel 5 vites önerileri var fakat turbo araç içinmi N/A araç içinmi önerilmiş net bir bilgi öğrenemedim..

    Atmosferik K24/20 için hangi şanzuman kullanılmalı.. k24 ün kendi şanzumanımı yoksa k20 mi.. birde uygulamada sıkıntı yaratacak yerler olurmu.. uygunluk vs..
    Anıl Atabey

  8. #8
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapılan n/a k24 cml typer mıydı?

  9. #9
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    örnek gerekirse 12.2 sıkıştırma var kapakdaki hot spotları aldığım halde arabamda pompa benzini kullanamıyorum avans vuruyor araba orjinal map ile

  10. #10
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    izmirden tuncerin yaptığı vti 12.7 cr idi yanlış hatırlamıyorsam, günlük kullanımda sıkıntı yok diyordu.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  11. #11
    daredevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    11,5 cr iyi tr kullanımı için benzin değil başka birşey sanırım tr deki benzin
    SPECLERİNİ YERİM SENİN (SONUNU DÜŞÜNEN KAHRAMAN OLAMAZ )

  12. #12
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı siR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekküler, egzantirk seçimindeki (cadde için max. stage, marka vs..) ve stroker uzunluğundaki yorumunuz nedir ?

    2 kez k24 n/a projesi yaptik. OEM Krank seçiminiz olsun .. k24 de yolluk kullanımda custom stroke lara gerek yok ..

  13. #13
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı siR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tecrübe tüm hesaplamalardan üstündür .. Teşekkürler bilgiler için..

    Şanzuman araştırdım, yabancı forumlarda k24/20 setup larında tork için manuel 5 vites önerileri var fakat turbo araç içinmi N/A araç içinmi önerilmiş net bir bilgi öğrenemedim..

    Atmosferik K24/20 için hangi şanzuman kullanılmalı.. k24 ün kendi şanzumanımı yoksa k20 mi.. birde uygulamada sıkıntı yaratacak yerler olurmu.. uygunluk vs..
    Dayanıklılık olarak 5 ileri tabi ki daha iyidir, turbo setuplarda kullanılıyor daha çok.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •