User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: çıtır mod

  1. #1
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    çıtır mod

    arkadaşlar araç passat b5 1.8 N/A bu aralar araç çok isteksiz . ilginç olan alt devirlerde değil üstlerde daha ıyı gıdıyo. lpg dede benzınden ıyı gıdıyor. benzın pompası omrunu bıtırmıs. araca oem pompamı yoksa yuksek basınclı pompamı almak mantıklı olur ? not: genel de lpg de kullanılıyor

    aracın kat ve orta iptal edip, oem ara borularla devam edeyım dıyorum
    bıde vaglar da açık filtre kıtlerı maf problemı cıkarıyor . k.içi olarak ne onerırsınız ? kutu içinde pek ses alınmıyo ama alabileceğimiz bi filtre varmıdır ?
    şuan tamamen can sıkıntısından yaptırıcam kısa bi süre için idare etsin.
    uygun bütçeli çıtır mod vaglara daha ne yapabiliriz ?

  2. #2
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vw gurubunda kurum diğerlerine nazaran daha fazla ve bu kurum yağ süzgecini tıkıyo kısmi olarak basıncı düşürüyor km si yuksek ise ona baktırın daha sonra silindir kapağını bi açtırıp kontrol ettirin kurum ve lpg den oluşan pislikleri temizletin , orjınal benzin pompası kullanın , filtre olarak kutu içi k&n , green , simota takabilirsiniz son olarak eksozda aracınız 60.000 km yi geçmiş ise katalitik konvektoru iptal edin , çıtır olarak herşey yapılabilinir bütçe ve istediğiniz güç bandı ne ise ona uygun bişiler yapılır mesela sadece turbo ,regulator , eksoz intercooler ile motoru açmadan 0.5 barda tatminkar bişiler elde edilebilir

  3. #3
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim bende biliyorum direk stock turbo gir ortalık şenlensinde bu araçta gerek yok ya girceğim masrafa değmez şuan stabil gitmiyo araç baya bi hantallaştı. devir çevirmiyo şuan. ilk aldığımızda 4 te nerdeyse kesiciye giriyodu 195 ti hızım 200 de falan devir kesiyo sanırım.

    araç 108.000 de alındı şuan 129.000 de. daha önce kapak açıldımı bilmiyorum. şöyle diyimki daha 10.000 önce susturucu değişti ve fabrikasyon çıktı
    kapak açılmadıysa açmaya gerek yok değmez yani şuan benim istediğim gitmesi gerektiği kadar gitsin. 1400 kg araba 1.8 125 bg nereye kadar gidecek .araç makam spec

    amaç fazla para bayılmadan biraz gıdıklamak

    kat ve orta iptali. oem ara borular
    maftan korkmasam aem dry takıcam custom cai yapıp. olmassa kutu içi buluruz bişeylerde oda ses vermicek. ses alan varmı bılmıyorum ama sanmıyorumda .

    120.000 de 10.000 bakımı yapıldı butun fıltreler değişti . lpg filtresi dahil.
    tamırcı benzın pompası miadını doldurmus ama acelesı yok tamamen bıterse değiştirin dedi.
    yan sanayi kullanmıyorum hiç. kapak açmak istemiyorum fakat bi kompresyon test yaptırsammı acaba diyorum bazen fakat sanırım benım sorunum maftan kaynaklanıyo.
    benzınlı araçta kurum temizliği işe yarıyormu ? dizelde artısı çok büyük fakat benzinde pek etkılı değil diye duydum. son olarak katalatık olayı vizede baş ağrıtmaması lazım peder uğraşıyo o işle...

  4. #4
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    129 .000 olmuş o kilometreyi bundan önceki sahipleri nasıl kullandı hiç birimiz bilemeyiz sorunlarınızın göstergeleri bunlar kapak açılıp portlar temizlense iyi olur ama eğer orjınal eksozu duruyosa buyuk bi ihtimal katalitik dolmuştur artık eksozcularda katalitik görünümlü susturucular var onlardan taktır muayenede hiç bi sorun çıkmıyo zaten anlamıyolar bunu takarsan sorun giderse ne mutlu sana , akış metre , debriyaj bunlarda da sorun olabilir sana kısaca şöyle diyim hava filtresi eksozla lpg li ağır arabadan hiç bi verim alamazssın sorunlarını çözmek içinde en yakın zamanda ustanızla bi test sürüşü yaparsanız sorunlar nedir ortaya çıkar inş. Allah kolaylık versin

  5. #5

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8 düz eyvah derim ben. denk gelenler hep der gitmez ve çok yakar diye. gerçi lpg var. fazla mod yapmaya gerek duyma bence. egzoz filtre fln işte

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sana pm den gerekli cevabı verdim

  7. #7
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saolasın kardesım . sensorlere bı ara baktırıcam. 2.sahibi 100.000 de galerıden aldı ilk sahibinden.2.sahibindende biz aldık babamın arkadaşındaydı . ondayken bılıyorduk ama evveliyatı nedir bılmıyoruz. amac performans değil zaten bu araçtan performans beklemek yanlıs olur amac sadece birazdaha zevklı surus. egzoz ve filtre sesi falan flan. susturucu muhabeti iyi oldu kat olayını öle çözeriz . ben büyük ıhtımal boğaz ve maf a bağlıyorum. bıkacgune temızler farkı buraya yazarım saolsın elıne sağlık

  8. #8
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sana pm den gerekli cevabı verdim
    aynen gerekli cvp alınmıştır saolsın hocam . senınde ellerın dert gormesın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •