User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 106 Gti Egzoz

  1. #1
    Emre Aktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye / BURSA
    Mesaj
    89
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 Gti Egzoz

    Arabamın Üstünde Komple 60 Lık Sonunda Sıkıştırma amaçlı 30 cm kadar 51 lıge düşürülmüş boru döşeli. Sonda Şu an orjinal susturucu takılı. Sorum şu 106 gti için sıkıştırma oranı en iyi olan egzoz biçimi nedir ?. Şu anki hali alt devirleri öldürür mü acaba ? Şimdiden Teşekkürler herkese

  2. #2
    Alper Açıkgöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    manisa
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olalım lütfen

  3. #3
    akif252
    Misafir
    orjinal susturucunun içini boşalttır biraz elyafları aldır yarısını komple 51 lik çektir en ideali budur kışın ses sevmiyorum böle kullanıyorum çokta memnunum vites değişiminde patlarken komik bi ses çıkarıyor pıt pıt diye çokda zevkli

  4. #4
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 ta 51 de bence cok.Genel olarak 51 ve 48 arası tavsiye edilir...

    Ben 48 düz ve sonda quicksilver egzozu kullanıyorum gayet memnunum alt devir sıkıştırmam gayet iyi üstlerdede cok cok ölme vs yok...
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  5. #5

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Yaşamkent | 06
    Mesaj
    462
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki hem alt devir hem üst devirleri koruyacak ve kayip yaptirmayacak.ayni zamanda yüksek performans sağlayacak sistem nasıl olmalıdır?sesin az yada çok olması birşey farkettirmez.bir cevap alabilirmiyim?

  6. #6
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 de altlar çok ölüyor 106 da...GTI ın o süper ötesi olan gaz yemesi ve gaz tepkisi kalmıyor...48 de hem o canlılık devam ediyor hem üstlerde daha iyi oluyor araç hem altlar canlı kalsın hem üstler canlansın isteniyorsa kesinlikle 48 derim...Ama alt önemli değil üstte yürüsün diyen olursa 51....
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    2.271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ynsemr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki hem alt devir hem üst devirleri koruyacak ve kayip yaptirmayacak.ayni zamanda yüksek performans sağlayacak sistem nasıl olmalıdır?sesin az yada çok olması birşey farkettirmez.bir cevap alabilirmiyim?
    Öyle bi tarz bulundu mu ki hem performans hem üst hem alt tam tutmuyor

  8. #8
    serkanokan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piston egzantrikli eski arabamda komple 51 duz boru vardi.
    Yurtdisinda atmosferik 210 beygire kadar olan arabalarda da 51 lik kullaniliyo.
    Motor dolu degilse 48 lik yeter.

  9. #9
    kutsal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    lüleburgaz /eskişehir
    Mesaj
    1.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 veya 48 yap sona ne koyarsan koy 106 da değişmez

  10. #10

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Yaşamkent | 06
    Mesaj
    462
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle bi tarz bulundu mu ki hem performans hem üst hem alt tam tutmuyor
    Bulunmuştur belki gardaş

  11. #11
    TolgaEsentepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkred Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    51 de altlar çok ölüyor 106 da...GTI ın o süper ötesi olan gaz yemesi ve gaz tepkisi kalmıyor...48 de hem o canlılık devam ediyor hem üstlerde daha iyi oluyor araç hem altlar canlı kalsın hem üstler canlansın isteniyorsa kesinlikle 48 derim...Ama alt önemli değil üstte yürüsün diyen olursa 51....
    baştan sona 51 çekmiştim ben hiç susturucu koymadan sona borla takmıştım alt deviri keşke bi binseydin lan hiç ölme falan yoktu yani
    .

  12. #12
    Emre Aktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye / BURSA
    Mesaj
    89
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48 Lik de üst devirler nasıl peki ?

  13. #13
    ulasoztas1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.546
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence en iyisi 51 lik sonuna orjinal susturucu

  14. #14
    Ö.öztüRk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    *TR Trabzon
    Mesaj
    2.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde kafadan komple 51'lik vardı , ses çok iyiydi alt devirlerde ufaktan patırtamalar oluyordu ama oda normal , takarsan 51 ideal
    Peugeot Sport

  15. #15
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre Aktaş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    48 Lik de üst devirler nasıl peki ?
    Valla sıkıntı yok bende gayet güezl dönüyor üstleride arabanın sıktığını hissetmedim...

    Bende boru yapacağım zaman bir ustayı aradık (yusuf usta istanbulda) araç yüklü değilse 48 cekin dedi 48 cektik ve cok memnun kaldım
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  16. #16
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burda asıl soru sana gelsin aracında ne var onu bi yazsan buraya daha ayrıntılı bilgi verilebilir...
    gariban 106 gti....

  17. #17
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracin ufak modlu yada stock ise 48lik yeterli piston yay sapka eksantrik vs var ise 51 lik uygun olur 48 lik icin ss magnum son susturucu iyidir aracin prof. yuklu degil ise 51liktede ssmagnum kullanabilirsin yada custom egzoz yaptirabilirsin
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  18. #18
    Emre Aktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye / BURSA
    Mesaj
    89
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracta Bişi Yok egzantrik yay şapka vs.

  19. #19
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    duz 48 sona oem susturucu en ıdealı ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •