User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: S2000 atmosferik modifikasyon

  1. #1
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    S2000 atmosferik modifikasyon

    Arkadaşlar aracımıza ufaktan birşeyler yapmak istiyoruz.
    İnce conta kullanmalımıyız?
    Kapağa port polish işlemi yapmamızın getirisi varmıdır?
    Atmosferik olarak günlük kullanımda çok sorun yaratmıcak sıkıştırmada piston hangisidir

    Ve gerekli malzemeleri nerden temin edebileceğimiz ve fiyatları hakkında bilgi verebilirmisiniz?

    Şimdiden teşekkürler..

  2. #2
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ufaktan bişeyler demişsin sıkıştıma piston sormuşsun
    hafiften girişiceksen eğer kapak işlemenin çok çok getirisi olur onun üzerine ince conta emme kelebekte işlenir portpolish headers güzelt bi filtre egzost stage 2 debriyaj bide flashpro en sonra bi ayar yapıldımıydı tadından yenmez s2000

  3. #3
    F.Esen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa - Komotini
    Mesaj
    1.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ufaktan bişeyler demişsin sıkıştıma piston sormuşsun
    hafiften girişiceksen eğer kapak işlemenin çok çok getirisi olur onun üzerine ince conta emme kelebekte işlenir portpolish headers güzelt bi filtre egzost stage 2 debriyaj bide flashpro en sonra bi ayar yapıldımıydı tadından yenmez s2000
    emre zaten sölemiş söyleneceği bide meth bağlarsınız olur biter...
    imza...

  4. #4
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000e atmosferık cok degmıyor yaptıkların en guzelı fıltre egzos bınmek bence.araba zaten lımıtlerde guc almak baya bı zor

    typer olsaydı baya bı lıste döşenirdi

  5. #5
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor yapmaya karar verdik hazır açılmışken bir üst setupa geçmek daha mantıklı geldi açıkçası..

  6. #6
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor yapılacaqksa bunlara ilave olarak düşük sıkıştırmalı piston + girişmişken enzantrik vs temin edip gerçekten kuvvetli bi araba yapmak gereekli bence kaç model araba

  7. #7
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filtre headers egzoz gerisi yalan,bi dünya para harcıyosun arpa boyu gidiyosun he bunlara ek olarak 4.77 yaparsan çok zevkli hale gelir

  8. #8
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2004 model aracımız limit birşey yapmak istemiyoruz sadece günlük kullanımda sıkıntı yaratmıcak şekilde soft bişiler olsun diye düşüncemiz.

  9. #9
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman pistona falan girip yeni motor yapmaya gerek yok bence

  10. #10
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Abarth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2004 model aracımız limit birşey yapmak istemiyoruz sadece günlük kullanımda sıkıntı yaratmıcak şekilde soft bişiler olsun diye düşüncemiz.
    o zaman sadece kapaga emme manıfolduna gaz kelebegıne port polsıh yapılabılır.headers fıltre egzos devam en guzelı.vafc takan var baya bı demekkı verım alıyorlarkı kullanıyorlar ondan takabılırsınız.
    +ıbo nun dedıgı gıbı kısa son dıslı baya bı fark ettırır

  11. #11
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman pistona falan girip yeni motor yapmaya gerek yok bence
    Motorda bi çıtır yağ yakma olayı var motor açılmak zorunda kuvvetle muhtemel pistonlarda değişicek sekmanla kurtaramazsak

  12. #12
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi anladım eğer sekmanla kurtaramaz isenizki pek sanmıyorum devir dönen arabalarda sekman tutmuyor düşük sıkıştırmalı pistona geçiş yapıp ona göre ufak tefek şeylerle eskisinden çok daha keyifli hale gelir 4.77 de tuz biber olur
    baya para harcamanız gerekicek bu durumda egzantrik tamamen isteğe bağlı olucaktır ama olursa ilklerden olur

  13. #13
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi anladım eğer sekmanla kurtaramaz isenizki pek sanmıyorum devir dönen arabalarda sekman tutmuyor düşük sıkıştırmalı pistona geçiş yapıp ona göre ufak tefek şeylerle eskisinden çok daha keyifli hale gelir 4.77 de tuz biber olur
    baya para harcamanız gerekicek bu durumda egzantrik tamamen isteğe bağlı olucaktır ama olursa ilklerden olur
    Parça temini konusunda önerebileceğin bir adres var mı peki?

  14. #14
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman sadece kapaga emme manıfolduna gaz kelebegıne port polsıh yapılabılır.headers fıltre egzos devam en guzelı.vafc takan var baya bı demekkı verım alıyorlarkı kullanıyorlar ondan takabılırsınız.
    +ıbo nun dedıgı gıbı kısa son dıslı baya bı fark ettırır
    Kaan'a kapak yaptırmayı düşünüyorum zaten açıldığında direk orda alıcam soluğu.

  15. #15
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Abarth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Parça temini konusunda önerebileceğin bir adres var mı peki?
    parça ve setup için b.aktepe ile görüşürsen yardımcı olacağını düşünüyorum honda master

  16. #16
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    parça ve setup için b.aktepe ile görüşürsen yardımcı olacağını düşünüyorum honda master
    aynn yaa valla uzun zamandır girmeyince foruma bilgiler soğumuş teşekkür ederim )

  17. #17
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    servise gidiyosun f22 sandık içi dolu yarım blok alıyosun 7-8lira

    2200cc,egzoz,cai,headers, flashpro 270-280hp olur.

    s2000nin gömlekleri aftermarket pistonu sevmiyor diye biliyorum...çıkan bloguda satarsınız 4-5 liraya faturalı , mis gibi hem motoru sıfırlamıs olursun 2.el degeri yükselir rektefiye masrafı usta masrafı vs ile ugrasmazsın satarkende degerinde gider HONDA co. garantili motorun olur

  18. #18
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sandik motor candir eger gunluk isteniyosa motor icine girmek gereksiz olur

  19. #19
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi anladım eğer sekmanla kurtaramaz isenizki pek sanmıyorum devir dönen arabalarda sekman tutmuyor düşük sıkıştırmalı pistona geçiş yapıp ona göre ufak tefek şeylerle eskisinden çok daha keyifli hale gelir 4.77 de tuz biber olur
    baya para harcamanız gerekicek bu durumda egzantrik tamamen isteğe bağlı olucaktır ama olursa ilklerden olur
    Sikistirmayi neden dusursun ki turbo yapmiyorlar?
    00' Civic 1.6IES

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •