işte mükemmel bir yorum geldi, tebrik ediyorum.
Printable View
işte mükemmel bir yorum geldi, tebrik ediyorum.
dc headers
ss egsoz
aem dryflow ile 172,6 hp
-------------
je 82mm piston
eagle krank
crower stg3 egzantrik
crower yay,şapka
skunk2 kasnak
ferrea guide
neptun beyin
4,40 kısa
b18,c headers
password jdm karbon filtre kit
oem emme,oem ateşleme,oem kelebek kapakta taşlama yok
9500 çeviriyodu
206 hp dyno
sonuç 10 bin tl net gitti. bidaha yaparmıyım hayır.
burdan çıkan sonuç f-h-e yapıp üstüne emme kapak kelebek polish.üstüne kısa şanzıman + hafif volan bence en maliyetsizi ve en sağlıklısı . bi dünya yükleyip 206 ps almış ve pişman çünkü emeğinin karşılığı yok. o paralara stock turbo bassa zaten çok daha giderli olurdu sanırım ?
ya stock sc yada turbo yada fazla kurcalamadan zevk alma durumu en mantıklısı tarkan abi
Yeri mi bilmiyorum ama bende bir soru sormak istiyorum;
Benim arabada B18c4 blok var 169 hp bunun kapağı B18c integra kapağıyla değiştirirsem güç almak için kapağın içini yine B18c parçalarıyla mı doldurmak gerek? Subaplar yaylar egzantrikler filan vs.
bence hacim arttırmadan Okan'ın cvc vtec'e yaptığı setup ile type-r s2000 gibi hacimli araçları kovalamak yada geçmek sana daha büyük haz verir...
B16B Nippon 81.5 piston
Cometic ince conta
Crower Stage2 egzantrik
Crower yay+şapka
Crower ayarlı kasnak
Ferrea Subap
4.785 final drive
Fidanza hafif volant
Simota Carbon tube
Hytech 4-2-2-1 rep. hıdır
60lık podsuz düz boru
Neptune ile yazılım
(bu setupa bide polishli edelbrock performX emme ekle tadından yenmez yaptım biliyorum :D )
stroker yaparsan araç zaten stroker geçmesi normal derler...
okan seninle bu hp leri konuşmustuk zaten elinize sağlık güzeş değerler. :)
3-4 bin lira'ya stock motora turbo yapılır 5 psi'da basılır. 210-220 hp civarlarında olur, çiçek gibi olur.
örnek isterseniz pm yollayın, atmosferik dartonlu iyi yürüyen vti ve mıncıklanmış s2000 ile videosunu pm ile yollayım.
Ne turbo ne N/A honda dedin mi jackson supercharger. o superchargerın sesi yeter hondaya.
Kapak acmiyorsak eğer ;
Skunk emme manifoldu
Hytec headers
Aem v2
60 lik komple egzoz + zevke göre susturucu
Skunk2 stage1 veya b16b egzantrik (yay-şapka yok)
Beyin
Bu sistemin maliyeti nispeten düşük olacaktır ama gidişi tatmin edecektir bence
saglam bir logistik ayarlayin ben size komple bunu alip yolluyum herseyi beraberinde.
Honda B20B supercharger kompressor motor B16a motorumbau | eBay
egzantirik vs fiyatlar bilginiz olsun urunler almanya hollanda bulunuyor ama genel olarak almanya
Crane Cams Nockenwellen Stage2 Honda Civic CRX ITR B16 B18 | eBay
SKUNK2 70mm Ansaugkrümmer + 70mm Drosselklappe Honda Civic CRX ITR B16 B18 | eBay
AEBS Proffesional Products Drosselklappe 65 mm B16 Honda CRX del Sol Civic | eBay
3 bın lıraya turbo nasıl yapıyosunuz turbo zaten butcenın yarısı cooler cooler boruları manifoldu downpipe işçiligi filan :) wastegate blow saatler zaten 1 tutar :)
Stock b16a2 headers falan komple oem
crower stage 2 egzantrik (yay şapka yok)
Ayarlı kasnak ile timing ayarı
neptune ile yazılım
185hp dyno
Bana en mantıklısı ve maliyet acısından en düsük bu geldi değilmi arkadaslar?
bnde stoc inceden 0.5 üflet diyenlerdenim :D
Tarkan,
-B16B Nippon 81.25mm piston(orjinal gömlekler 0.25mm honlanır başka da blok masrafın olmaz işçilik dışında) 550-650TL arası pistonlardı galiba
-B16B Emme Egzantriği(egzoza gerek yok) - Ben satıyorum sıfır mesela 550TL ya da Stage 1 kit alırsın bir tane ikinci el Crower, Skunk2 Tuner Stage 1,...vs Stage 1 olduğundan ve fazla devir dönmeyeceğinden yay-şapkaya gerek yok.
-2" Header(DC olur, Megan Racing olur, Hytech replika olur, bütçene göre artık) - 500-750tl arası değişiyor sıfır-2. el
-Aem Dryflow filtre alır ona kendin boru yaparsın - unuttum valla X<100TL diyelim
-51mm düz araboru çekersin - krom gerekli değil, 100-150TL'ye güzel bir boru çekilir.
-Neptune RTP + Tune(Benzin pompası ve Enjektörler yetecektir AMA yetmez ise B&M marka(uygun fiyata) benzin regülatörü alırsın o problem de kolayca çözülür.) ECU, piyasada 1100-1350TL arasına bulunabiliyor.
-İşçilik olarak(mekanik, kapak açma-kapatma, rektefiye, kapakçı, oem conta(ince contaya gerek yok)...vs) 800-1000TL arası tutar.
185-195hp arası çıkar aracının sağlığına göre ama 2000-2500tl'ler HER NE UYGULAMA YAPARSAN YAP(NOS hariç) yalan. Ve F/P patates oluyor.
Debriyajın bitince Exedy Stage 1 ya da XTD Stage 3 alırsın. Hatta XTD Stage 3'ün Volan'lı kiti var, volanı 50% daha hafif, benimki duruyor bagajımda.
SS Magnum 51mm VTI için birebir bulucan 2. el ya da replika yaptırıcan ki bende bir tane orjinal mi orjinal, temiz mi temiz var bir tane. :D Başka da birşeye ihtiyaç yok.
Bu setuptan azı ya da fazlası olursa F/P oranı sapıtıyor Tarkan. Takıldığın yer olursa sor. :)
....
edit yanlıs yazdım silinebilir
gırtlak yükledim strokersiz
13bine yakın para gitti 240hp civarı güç aldık
zevkli mi zevkli :D
ama bi daha yapacak olsam stok motora turbo derim 0.5bassan tatmin eder hemde az maliyet :D