atmosferik cvc cport

Thread: atmosferik cvc cport

  1. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:

    atmosferik cvc cport sayfa 4

    aracı alalı yaklaşık 7 ay kadar oldu ve benzinciden başka biryere gitmedim.bir önceki aracım 106 gti dı onun motoruyla baya uğraşmıştım..merak ettiğim şey şu..cvc sport için atmosferik neler yapılabilir...bu seneyi atmosferik olarak geçirmek istiyorum..kısmetse seneye turbo..

    tam vverim almam için sırasıyla yapılması gerekenleri yazarsanız çok sevinirim...teşekkürler
     
  2. atmosferik cvc cport

    ReFiK said:
    Bence:
    header
    Düz boru egsoz(kat.iptali orta sus.iptali)
    filtre kiti
    SAFC
    chip
    bunlar sanırım şimdilik seni idare eder ama daha fazlası var yani
     
  3. atmosferik cvc cport

    sülüman said:
    abi bence atmosferik hiç uraşama zaten yapılmışı var sitede turbo hzır kitide satılıyo bence en mantıklısı 106 dan atmosferigin tadını cıkardııgın yeter bence ama karar senin
     
  4. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:
    sence bunlarla ortalama kaç hp alınır..elimde safc ve eksoz var. diğerleride temin edilir.ama arkadaşlar atmosferikte bu arabadan bişi alınmayacağını söylüyorlar...rolling yaptık ve chipli 206 quıck beni ayırdı
     
  5. atmosferik cvc cport

    ReFiK said:
    Bizim abide atmosferik kullandı turbolamadan önce iyidi yane
     
  6. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:
    Quote Originally Posted by sülüman View Post
    abi bence atmosferik hiç uraşama zaten yapılmışı var sitede turbo hzır kitide satılıyo bence en mantıklısı 106 dan atmosferigin tadını cıkardııgın yeter bence ama karar senin

    yok kardeşim bu sene ya böyle standart yada atmosferik yüklü olacak..turbo birdahaki yazdan önce olmaz
     
  7. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:
    Quote Originally Posted by ReFiK View Post
    Bizim abide atmosferik kullandı turbolamadan önce iyidi yane

    anladımda o iyidinin açılımı yokmu??
     
  8. atmosferik cvc cport

    sülüman said:
    bence ozaman paranı hhiç atmosferige dökme ozaman simdilik ekzos filtre devam et ileide motorun içine kadar girersin piston kol ıvır zıvır
     
  9. atmosferik cvc cport

    ReFiK said:
    Quote Originally Posted by piscocuk View Post
    anladımda o iyidinin açılımı yokmu??
    güç hakkında tam bir bilgim yok ama fena olmadığını söylüyordu yalan atmış olmayayım 130-140 hp civarındaydı sanırım...
     
  10. atmosferik cvc cport

    ReFiK said:
    saydıklarımdan birde chip yoktu sanırım...
     
  11. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:
    tmm arkadaşlar saolun birde teknik olarak arkadaşlarda bilgi verirlerse çok daha faydalı olacağına inanıyorum..
     
  12. senna's Avatar

    senna said:
    Quote Originally Posted by piscocuk View Post
    tmm arkadaşlar saolun birde teknik olarak arkadaşlarda bilgi verirlerse çok daha faydalı olacağına inanıyorum..

    ne gibi bi bilgi? açarsan yardımcı olmaya çalışırım
    körler sağırlar
     
  13. atmosferik cvc cport

    sülüman said:
    bence sormak istedig ne gibi ürünler vede kalite niteligi bide verbilecegi ortalama güç
     
  14. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:
    Quote Originally Posted by senna View Post
    ne gibi bi bilgi? açarsan yardımcı olmaya çalışırım


    mesela yazılım yaparsak nekadar güç elde ederiz..yada yazılım değilde işte hondata beyin takabilirsin ...4-2-1 yada 4-1-1 headrs daha ii olur yani buna benzer teknik şeyler demek istedim şu marka şu model şu özellikte şeyler kullanmalısın gibi tavsiyelerinizi bekliyorum.sadece filtre tak yada filtre kiti tak şu kit iidir gibi bilgiler istiyorum..ön tampondan delik açarak takarsan şu yararı olur bu zararı olur gibi..yani ben hiç bişi bilmeyen boş biri olarak görüp tane tane anlatmanızı istiyorum...106 nın moturuna yapılacak herşeyi yaptım ama sırası yanlıştı.piston egzantirik kapak taşlama vs vs yaptım..hondaad biraz daha profosyenel çalışmak istiyorum...


    birde en önemli konu araba 106 gibi değil kendini inanılmaz salıyor en ufak bi harekette... yol tutuşunu nasıl arttırabilirim...ben böyle bişi görmedim
     
  15. cem's Avatar

    cem said:
    Quote Originally Posted by piscocuk View Post
    bu seneyi atmosferik olarak geçirmek istiyorum..kısmetse seneye turbo..
    Herşeyden önce bu sene atmosferik seneye turbo dersen tamamen mantıksız bir
    iş yapmış olursun.Neden diyeceksen atmosferik olarak alcagın parcaların hiçbiri
    işine yaramayacak Turbo'da.Gereksizce para harcamanın manası olmayacagını
    düşünüyorum.Ayrıca d16v1 motorda kolay kolay atmosferikte güc alamazsın.
    Mantıklı yapabilecegin şey turbodur.Turbo hakkında sormak istediklerin varsa
    yardımcı olabilirim.

    Sana şuanlık önerebilecegim güzel bir CAi+ komple eksoz sistemi+safc ile ufak tefek ayarları yapabilirsin.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
     
  16. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:
    Quote Originally Posted by cem View Post
    Herşeyden önce bu sene atmosferik seneye turbo dersen tamamen mantıksız bir
    iş yapmış olursun.Neden diyeceksen atmosferik olarak alcagın parcaların hiçbiri
    işine yaramayacak Turbo'da.Gereksizce para harcamanın manası olmayacagını
    düşünüyorum.Ayrıca d16v1 motorda kolay kolay atmosferikte güc alamazsın.
    Mantıklı yapabilecegin şey turbodur.Turbo hakkında sormak istediklerin varsa
    yardımcı olabilirim.

    Sana şuanlık önerebilecegim güzel bir CAi+ komple eksoz sistemi+safc ile ufak tefek ayarları yapabilirsin.


    yardımın için saol.ama aklımdaki düşünce bu..yani standart zaten 35000 km de bi araç..atmosferikte neydi turboda ne olacak bunlarınhepsini yaşamak istiyorum o sebeptende kendime böyle bi şart koştum.hepsinin farkını yaşayarak görmemin en iyisi olacağı kanaatindeyim.. işime yaramayacak parçalar ne olabilirki şimdi onu düşünüyorum atmosferikten turboya geçerken..onlarda çok sorun değil arkamdan gelen birilerine hediye ederim..zaten yaptığım birşey herzaman birde CAİ nin açılımı nedir
     
  17. senna's Avatar

    senna said:
    Quote Originally Posted by piscocuk View Post
    yardımın için saol.ama aklımdaki düşünce bu..yani standart zaten 35000 km de bi araç..atmosferikte neydi turboda ne olacak bunlarınhepsini yaşamak istiyorum o sebeptende kendime böyle bi şart koştum.hepsinin farkını yaşayarak görmemin en iyisi olacağı kanaatindeyim.. işime yaramayacak parçalar ne olabilirki şimdi onu düşünüyorum atmosferikten turboya geçerken..onlarda çok sorun değil arkamdan gelen birilerine hediye ederim..zaten yaptığım birşey herzaman birde CAİ nin açılımı nedir
    cai : cold air intake

    mesela headers alsan onu kullanamıcaksın turboda ek bi maliyet en basitinden cai yi kullanamıcaksın bunun gibi bi kaç eleman var
    körler sağırlar
     
  18. cem's Avatar

    cem said:
    CAİ cold air intake oluyor açılımı. O sordugun deligin amacı ise önden gelen direk soguk
    havayı filtreye iletmek.

    o deligin ucuna bu tip bir boru monte edilir ,havanın filtreye ulaştırılması saglanır.
    ne kadar soguk hava gelirse o kadar iyi.




    Sana atmosferik le turbo farkını şöyle anlatabilirim,
    Atmosferik güc almak istiyorsan sıkıştırmayı arttırmalısın , turboda ise bu tamamen tersidir.
    Piston alcaksın , motoru yapıcaksın bunlar hep yuksek sıkıştırmaya uygun olucak ama
    turboya cevirecegn zaman tamamen bunları atmak zorundasın.O kadarda ucuza olmaz sana yani.Ucuza güç alıyım sonrada turbo ya gecip onda güç alayım dersen sana bi honda civic parası rahat karsına cıkar.Ayrıca atmosferiktedede o harcamalarına ragmen pek bi
    güc alamazsın.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
     
  19. atmosferik cvc cport

    piscocuk said:
    Quote Originally Posted by senna View Post
    cai : cold air intake

    mesela headers alsan onu kullanamıcaksın turboda ek bi maliyet en basitinden cai yi kullanamıcaksın bunun gibi bi kaç eleman var

    anlıyorum bilgiler için saol.dediğim gibi kuzenler falandaalmayı düşünüyor turboya geçersem bu parçaları onlara bırakırım..zaten turbodada araca çok yüklenmeyi düşünmüyorum...0,5 veya 0,6

    ozaman yapılacak şey beyne yazılım + CAi+komple eksoz