User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
31 sonuçtan 20 ile 31 arası

Konu: Bmw 2.8 stroker nitro-methanol atmosferik

  1. #20
    Taha Fedai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Kayseri-Kıbrıs
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerçekten tebrikler zor bir işe kalkışmışsınız ufak tefek ayarlarda takılmanız biraz can sıkıcı bu kadar yapıpta ince ayarlar uğrastırıyor insanı güle güle kullanınn.Aracın size maliyeti ne kadar oldu son işlemlerde
    !!!!!!!!!FARKIMIZ TARZIMIZDIR!!!!!!!!!!!!

  2. #21
    bozkurt_5007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    konya
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motoru 2.8 yapmak için tamamen orjinal parçalar kullandık.motora 7500 tl sonraki doldurma işlerine ise işçilik vermediğimiz halde 12000 tlyi buldu. ama diyebilirimki araç gerçekten verilen emeğin karşılığını veriyor.

  3. #22
    cembozbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bozkurt_5007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustam kilitli defransiyel 3.45 oaranlı 28-11ayna mahruti kullandık.2.8 yapıp chipledikten sonra cidden iyiydi,ama ayar işinde tam tecrübemiz olmadığı için biraz daha uğraşacaz herhalde.arada patırdamalar var ve daha araç avanssız yürüyor.
    ebay vebzeri sitelerde m50 m52 için ayarlı kasnaklar var kullanabilrisiniz ayrıca volan işini yabana atma cok farkedecek =)

    2.8den öteye gidilmeyen bi modifyesi oldugu için trde işiniz zor ama zevkli ins cok dha guzel oolur

    m3 gaz kelebekleri ve emme manifoltu kullanablirseniz guzel olur araya flans yapıp kullanalıbiliyor m3 veya 540 akısmetre ile
    BOZBEY

  4. #23

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kadar emek verdikten sonra siz o ince ayrıntıları çözersiniz.Kolay gelsin
    Coğrafya kaderdir

  5. #24
    kaRRa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah araca

  6. #25
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam araç çok sıkı olmuş maş. kesici sesi adamı orgazm eder yanlız benim takıldığım nokta 2.8 motor için 51 lik borular ? orj. 2.8 oem egzoz çapı bile 51 dir sanırım yada daha büyük. bmw araçlar back pressure ilemi yürür yoksa bi ep3 bi rs gibi bol flow lamı ?

    demek istediğim bir ep3 2lt motor 70 lik dümdüz çekip sona 76 koyuyor
    siz 2.8 hacime 51 boru . umarım anlatabilmişimdir

  7. #26
    bozkurt_5007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    konya
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ustam egzoz sistemi konusunda birçok denememiz oldu.Aracımız atmosferik olduğu için sıkıştırmada yürüyeceğini baz alırsak, emme tarafımız multi throttle girişleri 51'lik olduğu için egzoz borusuda 51'likten büyük olan çalışmalar hoşumuza gitmedi. Biz sadece m3 headersten sonra orta susturucu kullanmadan çift 51'lik boru ve sonuna 60mm çift giriş 70mm çift çıkış egzoz takarak işi bitirdik.

  8. #27
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizinkinin dolu olduğunu düşünürsek ve en iyi bundan verim aldık diyorsunuz. stock e46 2.8 de bu sistem yararlı olurmu ?

  9. #28
    bozkurt_5007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    konya
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizinkinin dolu olduğunu düşünürsek ve en iyi bundan verim aldık diyorsunuz. stock e46 2.8 de bu sistem yararlı olurmu ?
    E 46 araçlara headers kat iptali ve performans egzoz takanları sıkça duyuyoruz.Ama chip yapmadan kullananlar ilk tepkimelerin düştüğünü söylüyorlar.

  10. #29
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saol hocam çok teşekkür ettim. iyi günlerde kazasız belasız kullan inş.

  11. #30
    bozkurt_5007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    konya
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cembozbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ebay vebzeri sitelerde m50 m52 için ayarlı kasnaklar var kullanabilrisiniz ayrıca volan işini yabana atma cok farkedecek =)

    2.8den öteye gidilmeyen bi modifyesi oldugu için trde işiniz zor ama zevkli ins cok dha guzel oolur

    m3 gaz kelebekleri ve emme manifoltu kullanablirseniz guzel olur araya flans yapıp kullanalıbiliyor m3 veya 540 akısmetre ile
    M52 motorun orjinal kasnakları zaten ayarlı kasnak oluyor.Bizim aklımızdan vanos eksantrik timing ayarlaması geçti.fakat colombo barianinin sitesinde timing şablonu olmadığı yada bulamadığımız için riske girmek istemedik.Malumdurki timing ayarı yapılan ve düzen tutmayan çok araç biliyoruz.

  12. #31
    AtmoSpheriC
    Misafir
    maşallah aracaa..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •