Gerçekten tebrikler zor bir işe kalkışmışsınız ufak tefek ayarlarda takılmanız biraz can sıkıcı bu kadar yapıpta ince ayarlar uğrastırıyor insanı güle güle kullanınn.Aracın size maliyeti ne kadar oldu son işlemlerde
Gerçekten tebrikler zor bir işe kalkışmışsınız ufak tefek ayarlarda takılmanız biraz can sıkıcı bu kadar yapıpta ince ayarlar uğrastırıyor insanı güle güle kullanınn.Aracın size maliyeti ne kadar oldu son işlemlerde
!!!!!!!!!FARKIMIZ TARZIMIZDIR!!!!!!!!!!!!
motoru 2.8 yapmak için tamamen orjinal parçalar kullandık.motora 7500 tl sonraki doldurma işlerine ise işçilik vermediğimiz halde 12000 tlyi buldu. ama diyebilirimki araç gerçekten verilen emeğin karşılığını veriyor.
ebay vebzeri sitelerde m50 m52 için ayarlı kasnaklar var kullanabilrisiniz ayrıca volan işini yabana atma cok farkedecek =)
2.8den öteye gidilmeyen bi modifyesi oldugu için trde işiniz zor ama zevkli ins cok dha guzel oolur
m3 gaz kelebekleri ve emme manifoltu kullanablirseniz guzel olur araya flans yapıp kullanalıbiliyor m3 veya 540 akısmetre ile
BOZBEY
Bu kadar emek verdikten sonra siz o ince ayrıntıları çözersiniz.Kolay gelsin
Coğrafya kaderdir
hocam araç çok sıkı olmuş maş. kesici sesi adamı orgazm ederyanlız benim takıldığım nokta 2.8 motor için 51 lik borular ? orj. 2.8 oem egzoz çapı bile 51 dir sanırım yada daha büyük. bmw araçlar back pressure ilemi yürür yoksa bi ep3 bi rs gibi bol flow lamı ?
demek istediğim bir ep3 2lt motor 70 lik dümdüz çekip sona 76 koyuyor
siz 2.8 hacime 51 boru . umarım anlatabilmişimdir
ustam egzoz sistemi konusunda birçok denememiz oldu.Aracımız atmosferik olduğu için sıkıştırmada yürüyeceğini baz alırsak, emme tarafımız multi throttle girişleri 51'lik olduğu için egzoz borusuda 51'likten büyük olan çalışmalar hoşumuza gitmedi. Biz sadece m3 headersten sonra orta susturucu kullanmadan çift 51'lik boru ve sonuna 60mm çift giriş 70mm çift çıkış egzoz takarak işi bitirdik.
sizinkinin dolu olduğunu düşünürsek ve en iyi bundan verim aldık diyorsunuz. stock e46 2.8 de bu sistem yararlı olurmu ?
M52 motorun orjinal kasnakları zaten ayarlı kasnak oluyor.Bizim aklımızdan vanos eksantrik timing ayarlaması geçti.fakat colombo barianinin sitesinde timing şablonu olmadığı yada bulamadığımız için riske girmek istemedik.Malumdurki timing ayarı yapılan ve düzen tutmayan çok araç biliyoruz.
maşallah aracaa..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)