gelicem zaten bugün yarın yanına
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
acil güncel..
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
şöle bir şey yaparsak
carillo alimunyum kollar
Arias tan light weight piston 14.8 cr 85,5 mm(custom bu herifler yapıo)
Eagle light weight krank
uste killer cams rocker arm lar falan ustu traşlanmış
headers kesinlikle hitech olucak soldan cıkan cinsinden
TVM thorottle bodies
özgün ünb dedigi gibi distrubutorden kurtulmak lazım
300 + diyoruım bende
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ne içtiniz siz derim
blogu elimize almayalım sonra yada 5000km. lik bir arac mı?
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
5000 mi ahahahhahhahahhaahahaaa
her yarış kollar degişicek![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ee ne anladım ben bu .....den![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
yarışmıcan mı olm yolda mı kulancan ?
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
her ikiside desem..![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
b serisi:
altarnatör
motor kulakları
akslar
şanzıman
vtec selenoid
map sensörü
Q2 sensörü
shift linkage (şanzıman cubugu)
direksiyon power ı
yataklar conta tk.
yag başınç saati
ecu
main girdle kit
buji ve kablosu
oil cooler
tb sensörü
camber kit
conversion harness
rear bracket
coilover
koyo yada ıtr radyatör
bide linkdeki komple seti almayı düşünüyorum http://www.inlinefour.com/98inredibr.html
aklıma gelen minumun alacagım parçalar bunlar
elimdeki parçalarda bunlar:
Jun Type 3 Egzantrik Kiti
Jun Valve Springs
Jun Retainer
JUN Ayarlı Kasnaklar
Spoon Valve Kit (kısaca Spoon subaplar)
Jun Valve Guide
B16A2 silindir kapağı(Port Polish By Paşaoğlu)
Golden Eagle üst kapak yağlayıcı
TODA Triger Kayışı
B20B3 Blok
B20B3 Krank (orjinal krankı)
Eagle Hafif Kol
Wiseco 84.5mm 11.5cr Pistons
Wiseco Segman
370cc RC Enjektörler
ITR yağ pompası
Mugen Termostat müşürü
Buddyclub Fan müşürü
DC 2.5" 4-1 Headers
eskigim varmı acep?? yada fazlam şıkıştırmayı 11,5 olarak bırakmak istiyorum üst kapak işli zatii. 12,5 cr alsam bloga zararı olurmu?![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
yoksa ben ölmüşmüyüm![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
güncelleyelim..
conversion harness illa gereklimi?
http://www.hasport.com/products/mount_kits/egb1.htm
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
nasıl anlayamadım altak derken elektrik tesisatı almamamı gerek kalmıyor(yoksa conversionu alınca direk bunla giriş mi yapabiliyoruz) bu arada elektrik tesisatı aldım motor içi..
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
benim de sorum şu si iç tesisatından vtec selenoidine hat mı çekilecek o2 iptal olsa ne olur bi de o2 yerine wideband sensoru taksak ne olur ve de vtec basınç müşürüne de mi hat çekilmesi gerekiyo benim de sıkıntılarım bunlar şu an
hatta daha net yazıyım aracım eg kasa d16y4 block d15b jdm kapak distribitör
d15bnin motor içi tesisatı var beyne giden kısım ise si ait beyinde p08 jdm obd1 vazladan gördüklerim vtec selenoid basınç müşürü o2 sensoru bunlara beyinden hat çekmeyi düşünüyorum ve de o2 iptal etmeyi düşünüyorum ya da yerine wideband müşürü taksam iki işe birden yarar mı diye kafamda soru işaretleri var ve de internal westegate var headersdaki extermal yerine egt bağlasam nasıl our turbodan önce öneriler olduğunu duymuştum uygun bi yer mi yoksa headersı birleşme kısmından mı delmeliyim ya da turboyla ara flanş yaptırıyorum ona mı delik açtırıyım
bir de apexi turbo timerım var o da O2 den değer alıyo a/f gösteriyo acaba widebanddan okutma şansım var mı 0-5 aralığında yani bu O2 yerine daha hayırlı bişeyler kullanma şansımız var mı
yardımcı olursanız sevinirim
bu tablodaki gibi mi hat çekmeliyim beyinde knock yok bu arada
![]()
ECUTECH İstanbul
evt bu Q2 yle beninde aram iyi deilaynı soruyu bende soracaktım Q2 yerine wideband sensörü olurmu?
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
bir de elimde şöyle bi tablo var pinoutlarla ilgili
Yup P28 = P08....means they have the same pinouts as well. P08 is on the JDM D15B. Only difference is the O2 sensor,
KEY:
(voltage values measured in DC Volts unless otherwise specified)
V = Volts
Wht = White
Blk = Black
Grn = Green
Yel = Yellow
Brn = Brown
Blu = Blue
Org = Orange
KOEO = Key On Engine Off
KOER = Key On Engine Running
A, B, D= Slot. Numbers are read up and down from left to right, not straight across (see diagram at end).
A1-INJ1 INJECTOR#1 Brown, Battery Voltage with KOEO
A2-INJ4 INJECTOR#4 Yellow, Battery Voltage with KOEO
A3-INJ2 INJECTOR#2 Red, Battery Voltage with KOEO
A4-VTS VTEC solenoid GRN/YEL, n/a
A5-INJ3 INJECTOR#3 Blue, Battery Voltage with KOEO
A6-PO2SHTC O2 sensor heating element Org/Wht, Battery Voltage with KOEO
A7-FLR1 fuel pump Grn/BLK, Battery Voltage with KOEO
A8-empty A7 and A8 have the same circurt, so they can be the same
A9-IACV IAC valve Blk/Blu, About 10v KOEO on Warm engine
A10-empty
A11-EGR Control Solenoid Valve (if the ECU has it) Red, n/a
A12-FANC engine coolant temp switch Blu/red, n/a
A13-MIL MIL (check engine light) Blu/wht, n/a
A14-empty
A15-ACC (a/c compressor clutch) Red/Blu, n/a
A16-ALT C alternator Wht/Grn, n/a
A17-IAB IAB Solenoid Pink, n/a
A18-Org/Red, Transmission Control Module (A/T), n/a
A19-White, Intake control solenoid, Battery Voltage with KOEO
A20-PCS EVAP purge control solenoid Red/Grn, n/a
A21-ICM Yel/Grn, Ignition Control Module output signal, About 10V KOEO
A22-Igniter, same as A21
A23-PG1 ground Black, Power ground, less than 1V
A24-PG2 ground same as A23
A25-IGP2 to main relay and to ground Yel/blk, Battery positive from Main relay, Battery Voltage with KOEO
A26-LG1 gound Blk/red, less than 1V
B1-IGP2 to pin A25 Yel/Blk, Battery positive from Main relay, Battery Voltage with KOEO
B2-LG2 ground to shields for CYP & TDC Brown/Blk, <1V
B3-Orange, upshift/downshift comparative input, n/a
B4-Pink, upshift/downshift comparative input, n/a
B5-ACS a/c switch Blu/Blk, a/c input, ~5V with KOEO & A/C off; <1V KOER with A/C & blower on
B6-empty
B7-Light green, Park/Neutral switch (A/T), <1V in Park or Neutral with KOEO; 5V in Park or neutral with KOER; Battery voltage in all other positions
B8-PSPSW PSP switch Red/Green, Power steering oil pressure switch, 0V KOEO; Battery Voltage KOER While slowly turning steering wheel
B9-STARTER SIGNAL starter signal Blue/red, Battery Voltage in the START position (clutch depressed on M/T models)
B10-VSS vehicle speed sensor Orange, Pulses 0-12V while turning the left front wheel
B11-CYP P CYP(#1 piston position) -P Orange, CYP sensor input, n/a
B12-CYP M CYP -M White, CYP sensor signal, n/a
B13-TDC P TDC(top dead ceter) -P Org/Blue, TDC sensor input, n/a
B14-TDC M TDC -M Wht/Blue, TDC sensor signal, n/a
B15-CKP P CKP(crank position) -P Blu/Green, CKP Sensor input, n/a
B16-CKP M CKP -M Blu/yel, CKP Sensor signal, n/a
D1-VBU Back Up Power Wht/Yel, Battery positive From battery through Fuse Box, Battery Voltage at ALL times
D2-BKSW brake switch Grn/wht, Battery voltage at all times
D3-KS Knock Sensor Red/Blue, n/a
D4-SCS service check connector Brown/Wht, ~5V (M/T); ~11V (A/T)
D5-empty
D6-VTM VTEC pressure switch Light Blue, n/a
D7-TXD/RXD (data link connector) Light Green/Red, n/a
D8-empty
D9-ALT F alternator Wht/Red, Alternator Charging Signal, ~4.5V KOEO; Decreases under Electrical load (Headlights & rear defogger on) At warm idle
D10-ELD electric load detector input Grn/Blk, n/a
D11-TPS (throttle position sensor) Signal Red/Blk, ~0.5V KOEO with throttle fully closed; ~4.5V KOEO with throttle fully open
D12-Wht/Blk, EGR Valve Lift sensor, ~1.2V KOEO
D13-ECT (engine coolant temp) sensor input Yel/Blu, ~5V KOEO (varies with temperature)
D14-PHO2S O2 sensor White, heated 02 sensor Signal, 0.4-0.5V when ignition is turned on; drops to less than 0.1V within 2 minutes
D15-IAT Intake Air Temperature sensor signal Red/Yel, .05-4.5V KOEO(Varies with temperature)
D16-VREF (no info)
D17-MAP Map Signal Wht/Blu, ~3V KOEO (Varies with Temperature)
D18-Light Green/Blk, Transmission Control Module (A/T Only), n/a
D19-Red/Wht, Reference Voltage, ~5V KOEO
D20-Yel/Wht, Reference Voltage, ~5V KOEO
D21-Blue/Wht, Sensor ground, <1V
D22-Green/Wht, Sensor ground, <1V
ECUTECH İstanbul
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)