User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: C2 VTS uygulamaları hakkında.

  1. #1
    Aranel Ciryatan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/Bostancı
    Mesaj
    1.878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    C2 VTS uygulamaları hakkında.

    Merhaba arkadaşlar;

    bildiğiniz gibi 1 hafta önce kadar C2 VTS aldım. şimdi ufaktan modifiyeye başlamış bulunuyorum. ilk iş olarak filtre kitini hallettik cumartesi günü fotoğraflarını daha sonra bu konuda paylaşacağım.

    1.Hava Filtresi : filtre kiti olarak simota carbon kullandık şuanda kış modunda kullanıyorum filtre kutusu motorun hemen yan tarafında ucu öne bakıcak şekilde duruyor. bahar gibi tamponun sol tarafını delip filtre kutusundan oraya kadar boru çekmeyi düşünüyorum.

    Şimdi bildiğim kadarıyla bu şekilde kullanmak en iyi yöntem. motor ile filtre arasında kısa bağlantı +hp olarak etki ediyor. bu boru uzarsa +tork / -hp olarak denge değişiyor. o yüzden filtreyi tampon'a kadar uzatmak yerine tamponun oradan filtreye boru getirmeyi planlıyorum. gerçi boru falan evde hazır sadece tampona delik açıp oraya port takmak için bekliyor.

    Filtre konusunda yorumlarınızı bekliyorum. Birde bu portlardan nereden temin edebilirim? Subwooferların hava çıkışı için kullanılan parçalara benziyor gerçi onu kullanabilirim sanırım

    2. Yay ve Amortisor : Koni Sarı + Eibach Sportline düşünüyorum. büyük ihtimalle önümüzdeki ay aracıma takmayı planlıyorum.
    bu konuda + ve - yorumlarınızı yada farklı önerileriniz varsa bekliyorum. arabanın jant ebatında değişiklik yapmayı düşünmüyorum.

    3. Egzoz : şimdi gelelim en janjanlı ve en zorlu konuya. Son susturucu şuanda belli çift çıkışlı Varex kullanacağım. Fakat düz boru? orta susturucu? Header? gibi sorular kafamda dolaşıyor. Şimdi header yaptığımızda sensör için yanıltıcı gerekecekmiş onu öğrendim.

    header olarak 4-2-1 düşünüyorum sanırım en uygun bu olacak bu konuda yorumunuzu bekliyorum.
    orta susturucuyu sökmeyi düşünmüyorum yada söküp spor bir orta susturucumu kullanmalıyım bu konuda da yorumlarınızı bekliyorum. (206'da orta susturucu yokken alt devirler çok ölü durumdaydı o yüzden sökmeyi düşünmüyorum dedim)

    4. Chip Tuning ve egzantrik: açıkcası chip işini portpolish gibi işlemler tamamlandıktan sonra düşünüyorum. arabayı çok koşturan birisi değilim fakat zevk için hobi olarak araba ile uğraşıyorum. tamamlayınca arada bir tabi ki denicez artık

    Chip Tuning'i en son adım olarak düşünüyorum herşey tamamlandıktan sonra chip uygulamasının en mantıklı olacağını düşünüyorum. bu noktada kafamı kurcalayan tek bişi var dereceli egzantrik.

    Egzantrik uygulamasını arabama yapmalımıyım yapmamalımıyım. kızgın rölanti dışınta bana ne eksileri olacak sonuçta arabayı dolaşmak içinde kullanıyorum. Bu konuda deneyimi olan arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum. Egzantrik sonrasında yakın tüketimimde çok fark olacakmıdır merak ediyorum doğrusu.

    Tahminimce araç tamamlandığında bi 145-150 hp arasında olacağını planlıyorum ki C2 VTS için gayet yeterli bir değer olacaktır bu.

    Yazımı sonuna kadar okuyan arkadaşlara teşekkür ediyorum ve cevaplarınızı şimdiden okumak için sabırsızlanıyorum
    SimRacersTR.Net
    Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası

  2. #2
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100shot nos devam
    *
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
    *simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
    *a..... o zmnlar yoktu oyle
    *bi cay iciriodun
    *bisinema
    *finishim

  3. #3
    Aranel Ciryatan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/Bostancı
    Mesaj
    1.878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100shot nos devam
    yok nos mos
    SimRacersTR.Net
    Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası

  4. #4
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik olarak asla düşük derece takmamalısın benim görüşüm.limitleri yükselttikçe rölantide saçmalar alt devirlerinde saçmalar.stabil kullanım istiyorsan eğer egzantrik daha soft tercih edilir ama parana yazık.

    lift değerin ve derecen yükseldikçe egzantrikte subap yakalama ihtimalin artacak.piston şart olacak.pistonolarakta tercih seçenek durumu ihtiyaca göre belirlenir.


    yazılım en son.araç tamamlanır ona göre yazılır.
    headers olarak 4 2 1 supersprint alabilirsin.sensörleri takacağın yerler hazırda geliyor üzerinde.

    ya tam yapacaksın bu işi ya hiç bulaşmayacaksın benim gözümde.egz aldım piston almasammı piston aldım kol almasammı bana göre yapılmamalı.

  5. #5
    Aranel Ciryatan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/Bostancı
    Mesaj
    1.878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soft kullanim ve biraz performans diyorsam egzantrik isini askiya almam en mantiklisi olacak anlasilan.
    SimRacersTR.Net
    Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası

  6. #6
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslına bakarsan catcams 708 alabilirsin. hidrolik iticilerinle yay şapka koymadan kullanırsın.
    colombo 280 280 derler ben kataloğunda bile öyle derece görmedim ama diyorlar işte. pt51 kullanabilirsin. seni tatmin eder.

    ortalama fiyatları kargo ve gümrük hariç 330 sterlin civarı.

    11.5:1 piston alırsın 79mm. seni rahat rahat tatmin eder bence. yapan biri vardı forumda ama ne oldu aracı bilmiyorum.

  7. #7
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 GTI orjinal header'ı takabilirsin. Çıkmacılarda mevcut. Yağ filtresinin yerini değiştirmeye yarayan parça var. Onuda 106 GTI'dan çıkma alırsın. Ucuz yollu halletmiş olursun.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #8
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işi egzantrık boyutuna getirceksen komple gırtlak doldurmak en mantıklısı(gündelik kullanım zorlasır yakıt artar) ; ama diyorsanki hem gündelik hayatta kulanıyorum sıkıntı olması yakıtı çok artmasın..arada gazlıyım arada geziyim. f-e-h-ppr güzel bir chiple ayarlar yapılır yeterli olur diyorum.
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  9. #9
    Aranel Ciryatan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/Bostancı
    Mesaj
    1.878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Volkann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işi egzantrık boyutuna getirceksen komple gırtlak doldurmak en mantıklısı(gündelik kullanım zorlasır yakıt artar) ; ama diyorsanki hem gündelik hayatta kulanıyorum sıkıntı olması yakıtı çok artmasın..arada gazlıyım arada geziyim. f-e-h-ppr güzel bir chiple ayarlar yapılır yeterli olur diyorum.
    evet en mantikliksi en azindan benim kullanimima gore en mantiklisi f-e-h-ppr ve chip gozukuyor.
    SimRacersTR.Net
    Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •