Ek civic egsoz problemi

Thread: Ek civic egsoz problemi

  1. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:

    Ek civic egsoz problemi

    Merhaba arkadaşlar aracım 1.6 ies.Egsoz sistemi komple orjinal sadece arkaya monza marka 60 lık son susturucu taktım ve aracın performansı inanılmaz bir şekilde düştü,ani gazlamalarda boşa devir çeviriyor ama araç gitmiyor şimdi sorunum orj. son susturucuyu takmadan bu şekilde sıkıştırmayı nasıl eski haline çevirebilirim yada sorun başka bişeydenmi yardımcı olursanız sevinirim.Sesi çok güzel çıkıyor ama sökücem galiba...

     
  2. sinanbaysal's Avatar

    sinanbaysal said:
    Baskı balata durumu nedır aracın ?
     
  3. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:
    Debriyaj balatası daha 2 aylık felanda sorun egsoz taktıktan sonra basladı.
     
  4. Ek civic egsoz problemi

    cookies said:
    Daha önce egzos takılı araç kullanmışmıydınız? Sese oranla daha çok gidecek hissi yaratıyor genellikle ve bu sık yaşanıyor.. Ya da slincer v.b bir engel var mı?
     
  5. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:
    Slincer takili olsada olmasada farketmiyor arac bosa devir ceviriyo sanki oldugu yerde sariyormus gibi
     
  6. erhann's Avatar

    erhann said:
    60 cok degilmi ona 51lik takmalisin
     
  7. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:
    Quote Originally Posted by erhann View Post
    60 cok degilmi ona 51lik takmalisin
    İşte aradığım cevap benimde aklima geldi ama almis bulundum egsozu bir kere, simdi bunu egsozu degistirmeden cozmenin bir yolu yokmudur?
     
  8. erhann's Avatar

    erhann said:
    typer son,ss magnum,vti son veya ses istiyorsaniz otto vb 51 lik son susturucu takmalisiniz
     
  9. Ek civic egsoz problemi

    VtecDream said:
    takas etmenin yollarını ara bence
     
  10. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:
    51 lik takaslı 60 lık egsoz diyelim o zamn
     
  11. suprolla's Avatar

    suprolla said:
    takastan önce orjinali bi geri takıp öle deneyin zaten takas için söktürmeniz lazım
    sadece sonu 60 yapmakla o kadar ölüp bitmemesi lazım
     
  12. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:
    60 liktan once herhangi bir sorun yoktu daha egsozcudan cikarken hissettim ya devir bosa donuyor bunun sebebi baska ne olabilirki
     
  13. suprolla's Avatar

    suprolla said:
    bazen alakasız şeyler olabiliyo...ben egozuzu söktüm bobin yandı...kaynak falanda yok flanştan söküp takıyorum kısmet o an sıfıra düştüyse nerden ne olcak belli olmuyo....zaten takas yapcaksan onu kestircen ordan şimdiden kestir bi süre orjinal devam edersin hemde boşa yakmamış olursun derim
     
  14. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:
    Haftasonuna kadar bu sekilde kullanicam zaten gazlamadikca bi sıkıntı olmuyo haftasonuda takarim orjinali artik
     
  15. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:
    Egsozun takildigi gun debriyaj ayari yaptirmistim yukarda kavriyo diye eleman yanlis ayarlamis sorun bundan kaynaklaniyomus bugun sorunu cozdum simdi sıkıntısız kullaniyorun.
     
  16. erhann's Avatar

    erhann said:
    Quote Originally Posted by logıcthıs View Post
    Egsozun takildigi gun debriyaj ayari yaptirmistim yukarda kavriyo diye eleman yanlis ayarlamis sorun bundan kaynaklaniyomus bugun sorunu cozdum simdi sıkıntısız kullaniyorun.
    genede 60lik eksoz isini gormez
     
  17. logıcthıs's Avatar

    logıcthıs said:

    Wink

    Quote Originally Posted by erhann View Post
    genede 60lik eksoz isini gormez
    Aynen degistiricem zatende ne eksisi olur mesela ses az cikiyor bunun gibimi ?
     
  18. suprolla's Avatar

    suprolla said:
    Sorunu bulman guzel gecmis olsun diyim sistem komple stock sadece son 60liksa bisi fark etmemesi lazim..
     
  19. Umut melek's Avatar

    Umut melek said:
    Sorunu buldun hayırlısı olsun kardeşim bende 51 ilk öneririm sana ve izmir işi magnum ss .. 60 lık Abi'mizin dediği gibi sıkıntı çıkartabilme olasılığı yüksek .. Genelde 2.0 üstü araçlara 60 + lar uygun kılınır