User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: e30 323i patirdama sorunu ?

  1. #1
    cnkuyar26
    Misafir

    e30 323i patirdama sorunu ?

    Arkdaslar arabam 323i 84 model araba sogukken patirdiyor...araba isininca ve arabanin devri 2500-3000 bulunca araba soguk olsa bile patirdama kesiliyor... buji ve buji kablolari yeni degisti...acaba sorun nerede olabilir..aracin ustundeki orjinal tevzi makarasi degil 2.0 granada tevzi makarasi var 5500 de deviri kesiyor acaba onunla bir alakasi varmidir.?

  2. #2
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    36 m52 3.20 de bendede birebir aynı şey var. Stop etme varmı peki ?
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  3. #3
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorununuz tevzi makarasından, komple distbiritörü değiştirme şansınız varsa daha sağlıklı olur
    +30 ŞEYTAN E30 TURBO 11.7
    TUNED BY M.K.G

  4. #4
    cnkuyar26
    Misafir
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    36 m52 3.20 de bendede birebir aynı şey var. Stop etme varmı peki ?
    Stop etme bnde olmuyor ama arac sogukken rolentide bazen dalgalanma oluyor...yukarida yazdiklarima ilave egzozdan acayip bir benzin kokusu veriyor

  5. #5
    cnkuyar26
    Misafir
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorununuz tevzi makarasından, komple distbiritörü değiştirme şansınız varsa daha sağlıklı olur
    Orjinal tevzi makarasi elimde mevcut en kısa zamanda orj. takacağım...
    peki başka nereden kaynaklanabilir ?

  6. #6
    sde30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece ateşlemede aramayın hatayı içeri giren hava miktarı yanlış ölçülüyorsa fazla hava giriyorsa yine aynı sıkıntıları yaşatabilir bunun için varsa akışmetre rolanti valfi kontrol edilmeli
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene....

  7. #7
    cnkuyar26
    Misafir
    Alıntı sde30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece ateşlemede aramayın hatayı içeri giren hava miktarı yanlış ölçülüyorsa fazla hava giriyorsa yine aynı sıkıntıları yaşatabilir bunun için varsa akışmetre rolanti valfi kontrol edilmeli
    aracın üzerinde açık hava filitlresi var buda bir etkenmidir

  8. #8
    sde30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnkuyar26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın üzerinde açık hava filitlresi var buda bir etkenmidir
    Hayır açık hava filtresi bu tür sıkıntı vermez

    Akışmetre hatalı okuyor olabilir

    Rolanti valfin düzgün çalışmıyor olabilir söküp temizlemende fayda var
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene....

  9. #9
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben akışmetreyi degistirdim yine devam etti, bobin ve rolanti valfi dediler sadece onlar kaldı bakalım
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  10. #10
    cnkuyar26
    Misafir
    Alıntı sde30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır açık hava filtresi bu tür sıkıntı vermez

    Akışmetre hatalı okuyor olabilir

    Rolanti valfin düzgün çalışmıyor olabilir söküp temizlemende fayda var
    bilgiler için teşşekür ederim

  11. #11
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açık hava filtresi akışmetreyi etkileyebilir içeri giren hava miktarı değişeceği için.m20 motorda içerde zaten kıyamet gibi sıcak oluyor kaputun içinde motor.o açık hava filtresi hiç bir işe yaramaz ve performans kaybıda yaşatır küçükte olsa.bence derhal orjinal filtrenize dönün.Patırdama sorunu için orjinal tevzi makarasını takın devam ederse sorun komple distrübtör değiştirin.5500 de kesiciye düşmemesi lazım zaten
    Hakkı Can Eryüzlü...

  12. #12
    cnkuyar26
    Misafir
    Orijinal tevzi makarasini degistirdim 5500 de devir kesiciye girmiyor.ama patirdama sorunu devam ediyor...araba calisirken akismetrenin soketini soktum ve araba direk stop etti ve bir kac kere denedim ama calismadi..soketi taktiktan sonrada calismadi arac aku ucunu cikarip biraz bekledim ve sonradinda arabayi calistirdim yani sorunum hala devam ediyor..rolanti valfini ne hikmetse goremedim tam baglanti noktasina T boru takmislar

  13. #13
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnkuyar26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orijinal tevzi makarasini degistirdim 5500 de devir kesiciye girmiyor.ama patirdama sorunu devam ediyor...araba calisirken akismetrenin soketini soktum ve araba direk stop etti ve bir kac kere denedim ama calismadi..soketi taktiktan sonrada calismadi arac aku ucunu cikarip biraz bekledim ve sonradinda arabayi calistirdim yani sorunum hala devam ediyor..rolanti valfini ne hikmetse goremedim tam baglanti noktasina T boru takmislar
    tam emin değilim ama m10b18 motorda distrbtörden avans ayarı yapıyorduk bu patırdama sorunu için düzeliyordu.m20de böle bir durum söz konusumu bilmiyorum bi bilene sorsanız belki ondan olabilir.ama zaten distribtrden olduğu aşıkar sorununuzun
    Hakkı Can Eryüzlü...

  14. #14
    EVOII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    FRANKFURT
    Mesaj
    68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle Geçmiş olsun Aracınız Tesisat ve Beyniniz değişmediyse L-Jetronic tir o yüzden Rolanti valfi yoktur sorununuza gelicek olursak görmeden bişey demek yanlış olur ama olası problemler bence distiribitör kapağı ve bobin olabilir mümkünse tevzimakarası dahil orjinal ile degiştirmek bobinide mevcutta varsa deneyebilirsiniz ,muhtemelen elektriksel bir problem gibi ancak Avans ayarıda burada çok önemli patırdamanın diğer bir nedeni avanslada alakalı olabilir Debimetreniz ne kadar saglıklı bilmiyorum muhtemelen 031 yada 090 dır( sıkıntı abidesi debimetre )numarası sabit devirde motorda dalgalanmalar varmı sonrasında çiğ yakma problemi varmı Emme manifoltunda bulunan hava hortumlarının kontrol edin canı ciğeri hava Malumunuz,son olarak olmadı beyni deneme imkanınız varsa başka bir beyinle deneyin geçmiş olsun umarım kısa zamanda çözersiniz problemi.
    Jet Black II 323i.

  15. #15
    cnkuyar26
    Misafir
    Alıntı EVOII Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle Geçmiş olsun Aracınız Tesisat ve Beyniniz değişmediyse L-Jetronic tir o yüzden Rolanti valfi yoktur sorununuza gelicek olursak görmeden bişey demek yanlış olur ama olası problemler bence distiribitör kapağı ve bobin olabilir mümkünse tevzimakarası dahil orjinal ile degiştirmek bobinide mevcutta varsa deneyebilirsiniz ,muhtemelen elektriksel bir problem gibi ancak Avans ayarıda burada çok önemli patırdamanın diğer bir nedeni avanslada alakalı olabilir Debimetreniz ne kadar saglıklı bilmiyorum muhtemelen 031 yada 090 dır( sıkıntı abidesi debimetre )numarası sabit devirde motorda dalgalanmalar varmı sonrasında çiğ yakma problemi varmı Emme manifoltunda bulunan hava hortumlarının kontrol edin canı ciğeri hava Malumunuz,son olarak olmadı beyni deneme imkanınız varsa başka bir beyinle deneyin geçmiş olsun umarım kısa zamanda çözersiniz problemi.


    Bazen rolantide dalgalanmalar oluyor ama ufak ufak...egzozdan benzin kokusu geliyor...rolantide batirdama yok ama gaza bastigimda patirdama basliyor ve arac seyir halindeyken ilk gaza oturdugumda devir 2500 3000 gelesiye kadar patirdiyor ve araba inanilmaz silkeleniyor sonra sanki arabada bisey yokmus gibi firlayip gidiyor...

  16. #16
    cnkuyar26
    Misafir
    Bu arada hepiniz sagolun bilgiler icin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •