User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: e30 325 3.0 Stroker Defransiyel Seçimi ??

  1. #1
    mpower52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/Ünye
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    e30 325 3.0 Stroker Defransiyel Seçimi ??

    S.a e30 3.25 aracımızı istanbul maslak erkan usta'ya 3.0 stroker yaptırdık,ancak defransiyel konusunda yardıma ihtiyacımız var. 3.15 Oranlı Defransiyel koyduk ancak biraz uzun geliyo,elimizde 3.64 var ustalar tutunamaz kısa gelir sarar diyorlar,sizce hangi orandaki defransiyeli koysak daha iyi verim alırız

    Aracın Spec'leri
    - 866 (3.30) Krank
    - 86 mm Piston
    - 105 Kol
    - 288 Dereceli Egzantrik
    - Headers
    - Komple Çift Giriş Çift Çıkış 51'lik Boru
    - El Yapımı Egzoz
    - Filtre
    - Yazılım
    - Bronz Balata

  2. #2
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bulunması zor bir oran vereyim 3:38... US spec M3 lerde çıkar bazen, ben şansıma bulup denemiştim, ne uzun ne kısa oranları başarılı bir diff tir tavsiye ederim...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #3

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracı nasıl kullanıyorsun ?

    Güzel güzel yanlayım diyorsan 3.64 oran güzeldir.

  4. #4
    mpower52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/Ünye
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bulunması zor bir oran vereyim 3:38... US spec M3 lerde çıkar bazen, ben şansıma bulup denemiştim, ne uzun ne kısa oranları başarılı bir diff tir tavsiye ederim...
    eğer 3.38 bulamazsak ki büyük ihtimal bulamayız, 3.46 koysak nasıl olur?

  5. #5
    mpower52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/Ünye
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracı nasıl kullanıyorsun ?

    Güzel güzel yanlayım diyorsan 3.64 oran güzeldir.
    Yanlamakdan ziyade yürüsün istiyoruz hatta koşsun

  6. #6

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önceki postta söylemiştin 1 yok diye. Bu diferansiyel oranıyla mı 1 komple sarıyor

  7. #7
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani nasıl bir beklentin var bilemiyorum ancak differansiyel olarak 3.15 uzunda tam ayarında olmalı şuan. 3.64le lastik bitirmekten ve mekaniği zorlamaktan başka bişey kazanamazsın ama fıldır fıldır döner. sen hızlı devir çevirince yürüyecek gibi düşünüyor olabilirsin ama zaten gerek aktarımda gerekte vites değişiminde yeteri kadar zaman kaybedeceksin. 3.38 bulma şansın çok ama çok zor. şans eseri bulursan bulursun. benim şahsi önerim 3.45 kilitli takman olur. ama yine sararmı açık konuşayım torka yönelik yapılmış bi motorsa evet sarar.

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.38 olmadı 3.46 , ama ne olursa olsun kilit.
    Form > Function

  9. #9
    EVOII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    FRANKFURT
    Mesaj
    68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    325 oranlı bir diff tatminkar bir hale getirebilir gibime geliyor .
    Jet Black II 323i.

  10. #10
    mpower52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/Ünye
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önceki postta söylemiştin 1 yok diye. Bu diferansiyel oranıyla mı 1 komple sarıyor
    araca yeni motor yapıldı önceki postta eski speclere göre konuşmuştum

  11. #11
    mpower52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/Ünye
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani nasıl bir beklentin var bilemiyorum ancak differansiyel olarak 3.15 uzunda tam ayarında olmalı şuan. 3.64le lastik bitirmekten ve mekaniği zorlamaktan başka bişey kazanamazsın ama fıldır fıldır döner. sen hızlı devir çevirince yürüyecek gibi düşünüyor olabilirsin ama zaten gerek aktarımda gerekte vites değişiminde yeteri kadar zaman kaybedeceksin. 3.38 bulma şansın çok ama çok zor. şans eseri bulursan bulursun. benim şahsi önerim 3.45 kilitli takman olur. ama yine sararmı açık konuşayım torka yönelik yapılmış bi motorsa evet sarar.
    teşekkürler

  12. #12
    mpower52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/Ünye
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EVOII Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    325 oranlı bir diff tatminkar bir hale getirebilir gibime geliyor .
    3.15 ve 3.25 arasında pek bi fark olacağını sanmıyorum aslında

  13. #13
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.45 güzel oran olur ancak. 200 hp den fazla güç üreten bir ünite için çokta tavsiye olunmaz.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  14. #14
    mpower52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/Ünye
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.45 güzel oran olur ancak. 200 hp den fazla güç üreten bir ünite için çokta tavsiye olunmaz.
    tavsiyeniz nedir

  15. #15
    egeeeomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    16
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracı nasıl kullanıyorsun ?

    Güzel güzel yanlayım diyorsan 3.64 oran güzeldir.

    E36 3.20 ve ustu İcin Hangi orani Onerirsiniz ?
    EGE Yemek Ve Ziyafet Hizmetleri ..

  16. #16
    egeeeomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    16
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bulunması zor bir oran vereyim 3:38... US spec M3 lerde çıkar bazen, ben şansıma bulup denemiştim, ne uzun ne kısa oranları başarılı bir diff tir tavsiye ederim...
    E36 3.20 ve ustu İcin Hangi orani Onerirsiniz ?
    EGE Yemek Ve Ziyafet Hizmetleri ..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •