User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
52 sonuçtan 39 ile 52 arası

Konu: Silindir Ovalleşme Hk.

  1. #39
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    miami,
    ust kapak standart kalicak demissin, en azindan hondata neptune falan dene, gercekten fark oluyor
    Aslında ben Blox Intake Manifold + Throttle Body de istiyorum ama işte girdimi gidiyorsun. Neptuıne RPT veya s300 de olur tabi bunlar zamanla. Geçen 250 usd ye skunk2 manifold buldum satan kişi tekrar arabasına takmış

    Fiyatlarıda çok uygun.


  2. #40
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Artık ne koltuk ne tesisat ne egsoz ne yürüyen hiçbişey almayacam zaten OZ da kapatsın şu satılık bölümüne girişimi.

    Motora para ayıramıyorum

  3. #41
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    karter contası, integra typer yağ pompası, integra typer su pompası, ana kol yatak seti, 81.25mm civic type-r PCT piston seti, mugen üst kapak contası,arp kapak saplaması, orjinal kolları kullanıcaksın sanırım o zaman arp kol saplamaları ve ana kep saplamaları almanı tavsiye ederim bu setupla ilerde yapıcağın üst kapak setup ile istediğin devirleri daha güvenli dönebilirsin.sıkıştırmayı yükselten subap seti alabilirsin. emme manifoldu ve gaz kelebeği egzantrik koymadan tavsiye etmem. güzel bir beyin çok daha fazla işini görür. ayrıca skunk2 yada crower yada X marka egzantrik kasnakları almanı tavsiye ederim. orjinal egzantriklerle de timing yapabilirsin. arabanın setup ını bilmiyorum ama hafif volan almanı da tavsiye ederim.

    skunk2 nin b serisi stock size high cr. valve seti parça kodu: 310-05-2320
    crower ın da valve springs ve ti. retainers ını alabilirsin madem motor bir kere açılıcak.
    bir tek egzantrik kalır geriye onuda ilerde alır takarsın.

    atmosferik çok zevkli ya bak gaza geldim
    Failure is not an option.

  4. #42
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    karter contası, integra typer yağ pompası, integra typer su pompası, ana kol yatak seti, 81.25mm civic type-r PCT piston seti, mugen üst kapak contası,arp kapak saplaması, orjinal kolları kullanıcaksın sanırım o zaman arp kol saplamaları ve ana kep saplamaları almanı tavsiye ederim bu setupla ilerde yapıcağın üst kapak setup ile istediğin devirleri daha güvenli dönebilirsin.sıkıştırmayı yükselten subap seti alabilirsin. emme manifoldu ve gaz kelebeği egzantrik koymadan tavsiye etmem. güzel bir beyin çok daha fazla işini görür.
    imzami atarim
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #43
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bu valve set in pro serisi olanıda varmış yine stock size high cr. parça kodu:310-05-5320
    Failure is not an option.

  6. #44
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence honlayıp devam. Hazır açılmışken.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  7. #45
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    81.25 oem ctr pıston set port polısh devam mıamı kasma fazla

  8. #46
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    81.25 oem ctr pıston set port polısh devam mıamı kasma fazla
    STP kasma diyorsunda olm bi defa açalım motoru gitsin uzun süre istiyorum.Peki 81.25 mm ctr piston set'i, 81 mm Conta ile kullanabilirmiyiz. Bide yataklar var onlarıda alacağız. Hepsi yeşilmi çıkart arada mor varmıdır acaba.

  9. #47
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    evet kullanırsın 81mm conta ile. yatakları alırken oşluklarını ölçüp ona göre renklerini siperiş vermen yada buradaysa alman gerekecek açmadan ne renk olacağı söylenemez. o yüzden motor açıldığında eğer amerikadan sipariş vericeksen her türlü bekleyeceksin.
    Failure is not an option.

  10. #48
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet kullanırsın 81mm conta ile. yatakları alırken oşluklarını ölçüp ona göre renklerini siperiş vermen yada buradaysa alman gerekecek açmadan ne renk olacağı söylenemez. o yüzden motor açıldığında eğer amerikadan sipariş vericeksen her türlü bekleyeceksin.
    Bilal teşekkür ederim. Sen beni unutmuşsundur askere gitmeden önce çok görüşürdük organizasyonlarda.

    Tayfun

  11. #49
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    doğrudur hatırlıyorum tayfun
    Failure is not an option.

  12. #50
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    81 mm Civic Type R pistonu 10:8:1 bizimkiler 10:2:1 tam emin değilim.
    İnce conta 0.5 mm yani orjinalden 0.2 mm daha ince. Gerçi redpunk burak o conta 0.4 mm diyor.

    CTR piston 10:8 + İnce contadan 0.3 mm kazanıyoruz diyelim sıkıştırma --- 10:2 den 11:1 'e çıkacak. Bana yeter gibi geliyor 100 oktanlada güzel güzel gideriz.


    Segmanlar ise pistonun içinden çıkıyor zaten ayrı bi segman almayalım.

    Sanırım 81,5mm honlatıp wiseco veya je piston ile iş çözülecek. O zaman sıkıştırma ne olur stock kapak ile subap yakalamadan nereye kadar çıkarız işin ehli insanlar yazarlar buraya zaten.
    Walla ben aldigim yerden dolayi ole dedim.

    Gozlerinle gor.

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...ksid=p3907.m29

  13. #51
    PoWeRHoNDa
    Misafir
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Bişey olmaz 81 mm al tak gitsinmi.



    Yorumlarınız.
    aynen bişi olursa dökerz benzini yakarız b20 getirtiriz amerikadan

  14. #52
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda motorları için yorumda bulanamayacağım ama söylemek istediğim birşey var madem ki motoru standart ölçüleri dışında sıkıştıracaksın avans vericeksin oktan ile besleyeceksin ve burada istediğin ortalama olarak uzun ömür ile görece olarak iyi bir güç. O zaman işletim sistemine müdahale etmeden bu işler çok havada kalıcaktır. Chip'lenemeyen yani flash atılamayan beyinlere sahip olduğundan dolayı fabrikanın tüm emisyon değerleri garanti süresinde arıza çıkartmaması ve tüm dünya ülkelerinde en kötü benzin ve hava koşulları ile çalışmasına göre yazılmış yazılımın olduğu gibi kalıcak. Benzer bir setup herhangi bir peugeot için yapıldığında ne olursa olsun bir chip ile son nokta koyuluyor. Chip özel yazılmış olmasa dahil araçta bariz bir şekilde yapılan işlemlerin hakkını yazılım olmadan göremeyeceğimizi anladık. Bence senin şu P28 midir nedir OBD1 standartlarında flash atılabilen bir beyine yada S300 gibi standalone bişiye ihtiyacın var. Her iki şekildede hem ileriye yönelik (F/IC) hemde şuanki halinden daha verim almanı sağlayacak bir seçim olucak. Kaldıki harcadığın paralar ve zaman arasında yapılma zorluğu ve maddi olarak bu ürünler arada kaynayabilecek şeyler. Tabi genede bu benim çok bilgili olduğum bir marka değil.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •