Artık ne koltuk ne tesisat ne egsoz ne yürüyen hiçbişey almayacam zaten OZ da kapatsın şu satılık bölümüne girişimi.
Motora para ayıramıyorum![]()
karter contası, integra typer yağ pompası, integra typer su pompası, ana kol yatak seti, 81.25mm civic type-r PCT piston seti, mugen üst kapak contası,arp kapak saplaması, orjinal kolları kullanıcaksın sanırım o zaman arp kol saplamaları ve ana kep saplamaları almanı tavsiye ederim bu setupla ilerde yapıcağın üst kapak setup ile istediğin devirleri daha güvenli dönebilirsin.sıkıştırmayı yükselten subap seti alabilirsin. emme manifoldu ve gaz kelebeği egzantrik koymadan tavsiye etmem. güzel bir beyin çok daha fazla işini görür. ayrıca skunk2 yada crower yada X marka egzantrik kasnakları almanı tavsiye ederim. orjinal egzantriklerle de timing yapabilirsin. arabanın setup ını bilmiyorum ama hafif volan almanı da tavsiye ederim.
skunk2 nin b serisi stock size high cr. valve seti parça kodu: 310-05-2320
crower ın da valve springs ve ti. retainers ını alabilirsin madem motor bir kere açılıcak.
bir tek egzantrik kalır geriye onuda ilerde alır takarsın.
atmosferik çok zevkli ya bak gaza geldim![]()
Failure is not an option.
bu valve set in pro serisi olanıda varmış yine stock size high cr. parça kodu:310-05-5320
Failure is not an option.
evet kullanırsın 81mm conta ile. yatakları alırken oşluklarını ölçüp ona göre renklerini siperiş vermen yada buradaysa alman gerekecek açmadan ne renk olacağı söylenemez. o yüzden motor açıldığında eğer amerikadan sipariş vericeksen her türlü bekleyeceksin.
Failure is not an option.
Walla ben aldigim yerden dolayi ole dedim.
Gozlerinle gor.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...ksid=p3907.m29
Honda motorları için yorumda bulanamayacağım ama söylemek istediğim birşey var madem ki motoru standart ölçüleri dışında sıkıştıracaksın avans vericeksin oktan ile besleyeceksin ve burada istediğin ortalama olarak uzun ömür ile görece olarak iyi bir güç. O zaman işletim sistemine müdahale etmeden bu işler çok havada kalıcaktır. Chip'lenemeyen yani flash atılamayan beyinlere sahip olduğundan dolayı fabrikanın tüm emisyon değerleri garanti süresinde arıza çıkartmaması ve tüm dünya ülkelerinde en kötü benzin ve hava koşulları ile çalışmasına göre yazılmış yazılımın olduğu gibi kalıcak. Benzer bir setup herhangi bir peugeot için yapıldığında ne olursa olsun bir chip ile son nokta koyuluyor. Chip özel yazılmış olmasa dahil araçta bariz bir şekilde yapılan işlemlerin hakkını yazılım olmadan göremeyeceğimizi anladık. Bence senin şu P28 midir nedir OBD1 standartlarında flash atılabilen bir beyine yada S300 gibi standalone bişiye ihtiyacın var. Her iki şekildede hem ileriye yönelik (F/IC) hemde şuanki halinden daha verim almanı sağlayacak bir seçim olucak. Kaldıki harcadığın paralar ve zaman arasında yapılma zorluğu ve maddi olarak bu ürünler arada kaynayabilecek şeyler. Tabi genede bu benim çok bilgili olduğum bir marka değil.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)