User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: 2011 1.6 Lancer'a yapılabilecekler?

  1. #1
    recep07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 2011 1.6 Lancer'a yapılabilecekler?

    selam arkadaslar baslıktakı gıbı 1.6 lancer'a yapılabılecekler nedır turbolama nasıl yapabılırız ne gıbı sorunları ortaya cıkarır performansı kesmez oldu o yuzden yenı arayıslara gırdım ısın piri arkadaslar yardımcı olursa sevınırım turbolamada cok parca degısmesı gerekır dıyorlar dogrumudur?

  2. #2
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.916
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Açıkcası atmosferik olarak pek fazla bi şey yapılamıyor yeni nesil Lancerların motorlarına.Malezya'da chipliyorlar felan ama onun da pek fazla bi getirisi yok sanırsam.Turbolayan vardı Malezya'da ama TR'de çok maaliyetli olur o iş

  3. #3
    recep07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında sorun cıkarmazsa guzel olur malıyet cok onemlı degıl ama bılen duyan uygulayan yokmu arkadaslar

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klasik, eksoz ve hava filtresi dışında yapılabilecek fazla bir şey yok.Ciddi güçler için turbo şart.O da sorunsuz olmaz ve ona verilecek paraya araç satılıp güçlü bir araç alınabilir.

  5. #5
    vtec26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir- Eskişehir
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bodykit , filtre egzoz bence başka bişey olmaz
    Naturally Aspirated FTW
    e36 3.28 Coupe individual

  6. #6
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.916
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim hayalimde Colt CZT motoru swaplamak var ama uyar mı bilmiyorum : )

  7. #7
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    4.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı recep07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında sorun cıkarmazsa guzel olur malıyet cok onemlı degıl ama bılen duyan uygulayan yokmu arkadaslar
    Maliyet önemli değilse bi Evo X alsanız ?

  8. #8
    recep07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo x 70den baslıyor malıyet onemlı degıl derken 10 15 20 koyup cogu aracı turbolayabılırız bende oyle dusunmustum paramız anca evo 8lere yetıyor ayrıca aracımda yok yok kendımce bu kadar ugrasmısken performans konusunuda halledebılırım dıye dusunmustum

  9. #9
    BuğraTuna34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üzerinde çokça emeğiniz varsa atmosferik olarak beslemeniz kafa rahatlığı açısından daha iyi olacaktır. İlk olarak filtre, egzost , kat ,iptali ile başlayabilirsiniz.

  10. #10
    recep07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baska bir konuda boyle bırsey yazmıslar
    Blok benim arabamdakiyle aynı , brabus motor içi , üst kapak , egzantrik , headers-komple egsoz , yazılım ile 157 hp almış atmosferik
    Mivec'te , Vtec'e göre daha etkili ve verimli ayar yapabilmek mümkün , ancak türkiye de zorlanırsın bişeyler yaparken..
    dogru olabılırmı ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •