User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
54 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: honda 16 ies 1-2-3-4 viteslerde max kaç km hız yapar

  1. #20
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmetfikri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lanet olsun öle şanzımana 4de 210 kesicide 5 e atıyosun araba 190a düşüyo
    crx 3-4-5 forever

  2. #21
    burak48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pcvirus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burak anlayamazsın
    evet anlayamam 1.6iES ler 8000 - 8500 devir ceviriyormus
    34 RRP 52

    1994 Honda Civic 1.6 Si Sedan (35 CUK 85)

    2003 Jeep Cherokee Liberty 3.7 Limited Edition (34 TS 2079)

    2005 Honda Civic 1.6 VTEC ES (07 CVC 11)

  3. #22

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burak48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet anlayamam 1.6iES ler 8000 - 8500 devir ceviriyormus
    örnek o iyi okuyun
    ...

  4. #23
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    D16Y4[edit]
    Found in:
    1998–2000 Civic 1.6 iES (Turkey)
    1996–2000 Civic CXi,GL,GLi (New Zealand,Australia)
    Bore and Stroke: see D16 Series Engines
    Displacement: see D16 Series Engines
    Compression: 9.4:1
    Power: 120 hp (88.0 kW) at 6,400 rpm
    Torque: 144 nm at 5,000 rpm
    Redline: 6,800 rpm
    Rev-limiter: 7,200 rpm
    Fuel Control: OBD-2 MPFI
    Head Code: P2A-2
    ECU Code: P2K
    Rod /Stroke Ratio: 1.52
    Rod Length: 152 mm
    Deck Height: 212
    tartısmaya gerek yok beyler wikipedia hiç bişey gozunuzde buyuttugunuz gıbı deıl
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  5. #24
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam turboluk
    powered by PowerTune

  6. #25
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkısıtırma düşük sanzıman oranları uzun
    temiz ciğerli bitane bulup 0.6 üflemelik bir motora sahip 250+ hp mis gibi binilir
    4te kesicide navigasyondan ölçtüğüm 206km idi kadran 215-220 arası birşey gösteriyordu 5 atınca devir düştüğünden dolayı güç yetersiz kalıyor ve arac hız kaybediyodu
    sanzıman oranları gercekten cok uzun ama uzun yolda sessiz ve ekonomik arac kullanmanızı saglıyor buda
    ies 2 viteste 110 yapıyorsa si 2 de 150 yapar diyen arkadasın mekanik anlayısını çözemedim

    gercek sanzıman oranı hesabı olarak eğrisi vardı ama bulamadım elinde olan arkadaslar paylaşıp son noktayı koyabilir

  7. #26
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bndede vardı nedense 2. vıtes hep 100 du kım bu 2. vıteste 110 120 gorenler

  8. #27
    burak48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkısıtırma düşük sanzıman oranları uzun
    temiz ciğerli bitane bulup 0.6 üflemelik bir motora sahip 250+ hp mis gibi binilir
    4te kesicide navigasyondan ölçtüğüm 206km idi kadran 215-220 arası birşey gösteriyordu 5 atınca devir düştüğünden dolayı güç yetersiz kalıyor ve arac hız kaybediyodu
    sanzıman oranları gercekten cok uzun ama uzun yolda sessiz ve ekonomik arac kullanmanızı saglıyor buda
    ies 2 viteste 110 yapıyorsa si 2 de 150 yapar diyen arkadasın mekanik anlayısını çözemedim

    gercek sanzıman oranı hesabı olarak eğrisi vardı ama bulamadım elinde olan arkadaslar paylaşıp son noktayı koyabilir

    benim o soyledigim ironi kardesim gayet acık ve net gorunuyor ironi oldugu. su stock 1.6iES lerle 2. viteste 120 km\h gormussunuz ya onların bir kanıt videolarını koyun da biz de gorelim
    34 RRP 52

    1994 Honda Civic 1.6 Si Sedan (35 CUK 85)

    2003 Jeep Cherokee Liberty 3.7 Limited Edition (34 TS 2079)

    2005 Honda Civic 1.6 VTEC ES (07 CVC 11)

  9. #28
    cemanafarta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    istabul
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler öncelikle yorumlar için tşk ler

    kendi aracım hakkında bilgi verim
    16 ies 2000 model
    ekstra olarak
    aem v2 cold air kit ( orjinal vti olan bir arkadaşımdan aldım)
    4-2-1 headers + 51 lık duz boru + 51 ss magnus replica
    ust kapak port polish ve ince conta var
    ankarada bronze baskı balata yapıldı 4 bakla + volant hafifletme.
    (fakat balata takalı 150 km oldu belli bir alışma süreci var deniyor genelde)
    + olarak avans,hava,sibob ayarları elden geçti.


    su anda aracım bu ekstralarla

    1- 50 km
    2- 85 - 90 km
    3- 140 - 145 km
    4- deneme fırsatım olmadı tam olarak ama 200 gorur gibi.

    su anda yapması gereken km leri yapmıyor. bunun nedenini cozemedik
    beni aydınlatırsanır sevinirim.

  10. #29
    cerkez_kral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2. vites 110 yapanlar olarak burdayız
    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=3&theater

    buda 1.6 ies aracım 4. vites 215 gibi bitiyordu

    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=3&theater
    Dilinin İddiasını Yüreğin İspatlamıyorsa Sükût Et..

  11. #30
    burak48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cerkez_kral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2. vites 110 yapanlar olarak burdayız
    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=3&theater

    buda 1.6 ies aracım 4. vites 215 gibi bitiyordu

    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=3&theater
    stock ve yazılımsız olanlardan bahsediyoruz kardesim yazılım 1.6 Si da durum cok cok daha farklı olur o acıdan bakarsan. konuyu bastan oku istersen
    34 RRP 52

    1994 Honda Civic 1.6 Si Sedan (35 CUK 85)

    2003 Jeep Cherokee Liberty 3.7 Limited Edition (34 TS 2079)

    2005 Honda Civic 1.6 VTEC ES (07 CVC 11)

  12. #31
    cerkez_kral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baştan sona okudum zaten 2. vites 110 yapan aracım 1.4 230 binde orjinal hiçbişey yoktu üzerinde
    Dilinin İddiasını Yüreğin İspatlamıyorsa Sükût Et..

  13. #32
    burak48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cerkez_kral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baştan sona okudum zaten 2. vites 110 yapan aracım 1.4 230 binde orjinal hiçbişey yoktu üzerinde
    1.4is le 8100 devir ceviriyorsun ve arac full stock diyorsun oyle mi? gerci burdaki konu 1.6iES lerle ilgili ama neyse aynı sey zaten
    34 RRP 52

    1994 Honda Civic 1.6 Si Sedan (35 CUK 85)

    2003 Jeep Cherokee Liberty 3.7 Limited Edition (34 TS 2079)

    2005 Honda Civic 1.6 VTEC ES (07 CVC 11)

  14. #33
    cerkez_kral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet kardes full stock 230 binde
    Dilinin İddiasını Yüreğin İspatlamıyorsa Sükût Et..

  15. #34
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fhe 7200 de kesiciye girerdi ,1-2-3 vites doldurduğu yetiyordu zaten,sattığım araba..
    210-5 arası 4 bitiyordu bi kaç kez denedim,daha da üstüne 5 te ne yapar diye denememiştim. ies gibi bi araçlar için gereksiz yüksek hızlar.

  16. #35
    burak48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cerkez_kral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet kardes full stock 230 binde

    lpg de var mı aracta
    34 RRP 52

    1994 Honda Civic 1.6 Si Sedan (35 CUK 85)

    2003 Jeep Cherokee Liberty 3.7 Limited Edition (34 TS 2079)

    2005 Honda Civic 1.6 VTEC ES (07 CVC 11)

  17. #36
    guwen_ar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    LuleBurgaz
    Mesaj
    2.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @burak48
    Niye takildin bu kadar ?

    Biri 120 yapar biri 90 yapar bunun tek mantikli aciklamasi kadran sapmalari.hemen hemen her aracta kadran hatasi mevcut.

    Ayrica kacinci viteste kac yaptigin onemli degil ne kadar zamanda yaptigin onemli.

    Bu arada stock bi type r 2 90-100 arasi kesiciye kalir

    İes'lerin durumlari oldukca kotuymus tam turboluk sanzuman
    İnstagram:
    guven_arabacioglu

  18. #37
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cemanafarta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler öncelikle yorumlar için tşk ler

    kendi aracım hakkında bilgi verim
    16 ies 2000 model
    ekstra olarak
    aem v2 cold air kit ( orjinal vti olan bir arkadaşımdan aldım)
    4-2-1 headers + 51 lık duz boru + 51 ss magnus replica
    ust kapak port polish ve ince conta var
    ankarada bronze baskı balata yapıldı 4 bakla + volant hafifletme.
    (fakat balata takalı 150 km oldu belli bir alışma süreci var deniyor genelde)
    + olarak avans,hava,sibob ayarları elden geçti.


    su anda aracım bu ekstralarla

    1- 50 km
    2- 85 - 90 km
    3- 140 - 145 km
    4- deneme fırsatım olmadı tam olarak ama 200 gorur gibi.

    su anda yapması gereken km leri yapmıyor. bunun nedenini cozemedik
    beni aydınlatırsanır sevinirim.
    Bence sizin araçta daha önceden şanzuman ile ilgili bir modifiye yapılmış. Gidişi nasıl hafiften de olsa bayılma var mı yoksa rahat rahat çeviriyor mu?

    Mesela siz bir konu açsanız aracımda bunlar bunlar var daha ne katabilirim diye, %90 crx 3-4-5 tak der. Şanzuman ne kadar kısa olursa motor o kadar kolay bitirebilir. Yani hız ile hızlanma çok farklı şeyler. Belki sizin araçta da böyle bir durum vardır. Başka bir ies ile deneyin en güzel karşılaştırma için.



    Bizim mahallede bir abinin Uno'su vardı, tavşan şanzuma takmışlar arabaya 1'de 110 görüyordu be. O zaman Tipo'lar 1'de.. Ufffff..

  19. #38
    cemanafarta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    istabul
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence sizin araçta daha önceden şanzuman ile ilgili bir modifiye yapılmış. Gidişi nasıl hafiften de olsa bayılma var mı yoksa rahat rahat çeviriyor mu?

    Mesela siz bir konu açsanız aracımda bunlar bunlar var daha ne katabilirim diye, %90 crx 3-4-5 tak der. Şanzuman ne kadar kısa olursa motor o kadar kolay bitirebilir. Yani hız ile hızlanma çok farklı şeyler. Belki sizin araçta da böyle bir durum vardır. Başka bir ies ile deneyin en güzel karşılaştırma için.



    Bizim mahallede bir abinin Uno'su vardı, tavşan şanzuma takmışlar arabaya 1'de 110 görüyordu be. O zaman Tipo'lar 1'de.. Ufffff..
    ben aracı izmirden aldım su anda araç istanbulda.
    yolda gelirken küçük denemeler yaptık o denemelerde herhangi bir yakıp yoktu.
    sanzuman komple stock araçta.
    su anda küçük denemeler yine yapıyorum ve ciddi bir şekilde yuruyor araç çok rahat çeviriyor. ama bu kayıbın denenini anlamadım. 1 2 3 viteslerde net 10 - 12 km arasında kayıp yapıyor yüksek devirlerde.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •