e36 3.20 ci , modifiye ?

Thread: e36 3.20 ci , modifiye ?

  1. e36 3.20 ci , modifiye ?

    TYFF said:

    Post e36 3.20 ci , modifiye ?

    arkdaşlar biliosunuz gerçi ama 3.20 v6 24v 150 hplik benzinli düzgün yürürlü 1 araç war, neler uygulanabilir bu araca atmosferik olarak egzantirik , manifold vb... warmıdır ?
     
  2. Eray Yümsel's Avatar

    Eray Yümsel said:
    bütçede sınır varmı yoksa ölesine bi modifyemi
     
  3. GuNeS's Avatar

    GuNeS said:
    motor tork konusunda sıkıntılı bi motor (190nm) ..işe ilk oradan bşlamalı bence 325 prçaları vs vs ..güzel sonuçlar elde edile bilir..
    sadce chip azda olsa tatmin etmişti beni ..hoş tatminlik söz konusu kullanıcıya kalmış bişi tabikide..
     
  4. ibrahim's Avatar

    ibrahim said:
    buişlerde eray ne derse ona inan damarlarında bmw kanı var
     
  5. OmerRS's Avatar

    OmerRS said:
    Standart yüksek BMW modellerinin parçaları ile ucuza iyi rakamlar alabilirsin. 325i emme manifoldu gaz kelebeği falan kullan mesela. Sonrasında güzel bir egzoz sistemi ve hava filtresinin üstüne çip yaparsın.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/
     
  6. grkm's Avatar

    grkm said:
    direk 2.9 stroke oluyor , en mantıklı adım
     
  7. OmerRS's Avatar

    OmerRS said:
    Quote Originally Posted by grkm View Post
    direk 2.9 stroke oluyor , en mantıklı adım
    Evet öyle bişeyler de olabilir de. o zaman piston kol krank değişecek. Sonrasında 2.0 kapağı çok kısıtlı kalacaktır o hacme ama ona da bi çare bulunur tabi bmw nin güzel yanı da o
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/
     
  8. Safak's Avatar

    Safak said:
    Quote Originally Posted by TYFF View Post
    arkdaşlar biliosunuz gerçi ama 3.20 v6 24v 150 hplik benzinli düzgün yürürlü 1 araç war, neler uygulanabilir bu araca atmosferik olarak egzantirik , manifold vb... warmıdır ?

    V6 olmuyor be, 2lt v6 motor eski Fordlarda, Maseratilerde çıkar BMW de V8 den küçük V yok Düz yani sıralı 6 BMW makinaları...

    e36'nın 2. el pazarında 3.20 ile 23, 25, 28 vs modelleri arasında büyük fiyat farkladı olmadığı için (gerçi 28 ler biraz yukardadır) kulağıma gelen böle niyetlerde ilk söyleyeceğim şey aracı değiştirmesi oluyor. Çünkü elde bulunan 3.20i yerine belki biraz ekleyelerek 2.5lt 192HP 3.25i modeline ya da gene 2.5lt olan 170HP 3.23i modeline binebilirsin...birinde 20 diğerinde 42HP karda olursun. 3.20i ye atmosferik 42HP güç almak için para harcarsan zaten sana 3.25i den pahalıya gelir

    Ama gene de tercij meselesi, yoksa egzantriğindne tut headersına kadar herşey takarsın, bunları marka alabilir ya da daha güçlü modellerinkilerden de temin edebilirsin, uyum derecesini de araştırısan şaşırtıcı şeyler çıkıyor.
     
  9. basar13's Avatar

    basar13 said:
    litreyi arttır bedava ucuza hp güzelde piston nosda basarsın denemelerde...
     
  10. cagatays's Avatar

    cagatays said:
    Quote Originally Posted by TYFF View Post
    arkdaşlar biliosunuz gerçi ama 3.20 v6 24v 150 hplik benzinli düzgün yürürlü 1 araç war, neler uygulanabilir bu araca atmosferik olarak egzantirik , manifold vb... warmıdır ?
    gercekten atmosferık dusunuyorsan sana guzel fıkırler sunabılırım ornegın 2.8 stroker kit yapıcaksın!!bende e36 286 lık m3 war benım yaklasık 1 yada .5 boy arkamdan gelıyordu ama sadece stroker la degıl kısa felanda takmıstık araca!!! 2 sene once e36 320 ye yaptık we ınanılmaz bı guc elde ettık !!!
     
  11. Eray Yümsel's Avatar

    Eray Yümsel said:
    öncelikle m50 veye m52 b20 motorunu açıyoruz... krank piston kapak vs komple b28 (328) in mütün malzemelerini giydiriyoruz. 2800cc oluyor. EK olarak dbilass ın m52 b28 ler için ürettiği 285derece egzantriğini sipariş geçiyorsun geliyo bi güzel takıyosun (tabi bu egzantrik kit olarak geliyo yay şapka sibop gibi ) ve e36 m3 ün headers ını bi güzel takıp arkaya kadar düz boru (63mm) ve son çıkışada kafana göre bir egzost takıyorsun. devamı olarak almanyadan superchips istiyosun spec lerini belirterek geliyor onuda taktıkmı. taktık

    sonuç : 280 290hp güç ek olarak birazda hafiflet aracı ki m3 ü geçmek için gerek yok ama kpro typer geçicem diyorsan biraz hafifletmek gerek alayına comolokko diyip dalıyosun rolling alemine REŞİT Tuning iyi biliyo bu 328 olaylarını
     
  12. maxpower's Avatar

    maxpower said:
    Quote Originally Posted by EKEray View Post
    öncelikle m50 veye m52 b20 motorunu açıyoruz... krank piston kapak vs komple b28 (328) in mütün malzemelerini giydiriyoruz. 2800cc oluyor. EK olarak dbilass ın m52 b28 ler için ürettiği 285derece egzantriğini sipariş geçiyorsun geliyo bi güzel takıyosun (tabi bu egzantrik kit olarak geliyo yay şapka sibop gibi ) ve e36 m3 ün headers ını bi güzel takıp arkaya kadar düz boru (63mm) ve son çıkışada kafana göre bir egzost takıyorsun. devamı olarak almanyadan superchips istiyosun spec lerini belirterek geliyor onuda taktıkmı. taktık

    sonuç : 280 290hp güç ek olarak birazda hafiflet aracı ki m3 ü geçmek için gerek yok ama kpro typer geçicem diyorsan biraz hafifletmek gerek alayına comolokko diyip dalıyosun rolling alemine REŞİT Tuning iyi biliyo bu 328 olaylarını

    bu dediklerinin maliyeti ne olur yaklaşık olarak?
     
  13. Eray Yümsel's Avatar

    Eray Yümsel said:
    motor 2.0 dan 2.8 e geçtiği için maliyet biraz fazla gözükür yani nerden baksan herşey dahil 5 6 lira giider...
     
  14. maxpower's Avatar

    maxpower said:
    320 varsa motor yaptırırken dediğin gibi yaptırmak lazım

    aklımda bunlar
     
  15. GuNeS's Avatar

    GuNeS said:
    Quote Originally Posted by EKEray View Post
    öncelikle m50 veye m52 b20 motorunu açıyoruz... krank piston kapak vs komple b28 (328) in mütün malzemelerini giydiriyoruz. 2800cc oluyor. EK olarak dbilass ın m52 b28 ler için ürettiği 285derece egzantriğini sipariş geçiyorsun geliyo bi güzel takıyosun (tabi bu egzantrik kit olarak geliyo yay şapka sibop gibi ) ve e36 m3 ün headers ını bi güzel takıp arkaya kadar düz boru (63mm) ve son çıkışada kafana göre bir egzost takıyorsun. devamı olarak almanyadan superchips istiyosun spec lerini belirterek geliyor onuda taktıkmı. taktık

    sonuç : 280 290hp güç ek olarak birazda hafiflet aracı ki m3 ü geçmek için gerek yok ama kpro typer geçicem diyorsan biraz hafifletmek gerek alayına comolokko diyip dalıyosun rolling alemine REŞİT Tuning iyi biliyo bu 328 olaylarını
    doğru söze ne hacet
     
  16. e36 3.20 ci , modifiye ?

    M3CSL said:
    ERAYIN söledıklerı hoş ama malıyet 5-6 yı gecmezse ıyı olur uygun fıat cunku..
    320lerın ust kapak sınırlı bıraz sanırım egzantrıge emmeye pek verımlı deıl..
    tek chıple bıle fena olmaz ama arac...
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
     
  17. e36 3.20 ci , modifiye ?

    M3CSL said:
    Quote Originally Posted by EKEray View Post

    sonuç : 280 290hp güç ek olarak birazda hafiflet aracı ki m3 ü geçmek için gerek yok ama kpro typer geçicem diyorsan biraz hafifletmek gerek alayına comolokko diyip dalıyosun rolling alemine REŞİT Tuning iyi biliyo bu 328 olaylarını
    reşit aga 255 260 aldı dıe bılıom 280 290 muazzammıs egzantrıklerden dolayımı dıon 285derece ıyı ama 270hpyı gecmez bence

    m3u yer bu specler tabı saglıklı bı uygulama yapılırsa reşit gecıodu bıldıgım
    kpro ctryı ztn gecer naptın
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
     
  18. OmerRS's Avatar

    OmerRS said:
    Quote Originally Posted by EKEray View Post
    öncelikle m50 veye m52 b20 motorunu açıyoruz... krank piston kapak vs komple b28 (328) in mütün malzemelerini giydiriyoruz. 2800cc oluyor. EK olarak dbilass ın m52 b28 ler için ürettiği 285derece egzantriğini sipariş geçiyorsun geliyo bi güzel takıyosun (tabi bu egzantrik kit olarak geliyo yay şapka sibop gibi ) ve e36 m3 ün headers ını bi güzel takıp arkaya kadar düz boru (63mm) ve son çıkışada kafana göre bir egzost takıyorsun. devamı olarak almanyadan superchips istiyosun spec lerini belirterek geliyor onuda taktıkmı. taktık

    sonuç : 280 290hp güç ek olarak birazda hafiflet aracı ki m3 ü geçmek için gerek yok ama kpro typer geçicem diyorsan biraz hafifletmek gerek alayına comolokko diyip dalıyosun rolling alemine REŞİT Tuning iyi biliyo bu 328 olaylarını
    Hmm oldukça güzel güçlerden bahsetmişsin. 328i alıp yüklemek lazım aslına
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/
     
  19. cembozbey's Avatar

    cembozbey said:
    Quote Originally Posted by EKEray View Post
    öncelikle m50 veye m52 b20 motorunu açıyoruz... krank piston kapak vs komple b28 (328) in mütün malzemelerini giydiriyoruz. 2800cc oluyor. EK olarak dbilass ın m52 b28 ler için ürettiği 285derece egzantriğini sipariş geçiyorsun geliyo bi güzel takıyosun (tabi bu egzantrik kit olarak geliyo yay şapka sibop gibi ) ve e36 m3 ün headers ını bi güzel takıp arkaya kadar düz boru (63mm) ve son çıkışada kafana göre bir egzost takıyorsun. devamı olarak almanyadan superchips istiyosun spec lerini belirterek geliyor onuda taktıkmı. taktık

    sonuç : 280 290hp güç ek olarak birazda hafiflet aracı ki m3 ü geçmek için gerek yok ama kpro typer geçicem diyorsan biraz hafifletmek gerek alayına comolokko diyip dalıyosun rolling alemine REŞİT Tuning iyi biliyo bu 328 olaylarını
    millet bosuna 325 alıo ozaman eray kanka alayına camalokkoysa =)
    BOZBEY