merhabalar başıma gelen bir hadiseyi anlatıyım,bi fikir çıkar diye düşünüyorum,ies 1.6 aracımda baskı balatayı değiştirdik aynı zamanda şanzıman yağınıda yeniledik,baskıyı orjinal exedy japan kullandım,volana baktığımızda öyle yanık çatlağı patlağı yoktu,temiz bir şekilde aracımızı topladık baskıyı ve volanı balata spreyi ile güzelce yüzeyini sildim temizledim,aracım bir iki gün çok iyiydi debriyaj kuş gibinasıl olsa değiştirdim,bir iki gazlıyım dedim yanlız sorun bitmek bilmedi,artık ısınıncamı diyim veya 3 -4 aracı yüksek devir kullandıktan sonra aşırı bir kaçırma başlıyo baskıda bildiğin motor boşa dönüyo artık aktarma çok çok az
düşünüyorum taşınıyorum biz nerde hata yaptık acaba, anlamadım
1 hafta beklesin herşey normale dönüyo yine bir süre kaçırmıyo biraz sıkıştırınca aracı sanki yağlanıyomuş gibi kaçırıyo




nasıl olsa değiştirdim,bir iki gazlıyım dedim yanlız sorun bitmek bilmedi,artık ısınıncamı diyim veya 3 -4 aracı yüksek devir kullandıktan sonra aşırı bir kaçırma başlıyo baskıda bildiğin motor boşa dönüyo artık aktarma çok çok az
Alıntı




hafta ici vakit bulursam bir bakmayi dusunuyorum,@stlegal abi valla yakin olsan ugriycam ama oralar bana uzak kaliyo
uzun lafin kisasi krank kecesi kacirmis,buda bizim sifir baski balatamizi yaglamis kavurmus
bir daha sanziman indi,kece ve baski balata degisti volanda biraz traslandi,kotu bir tecrube oldu,Allaha sukur sorun suanlik yok,maasin yarisini 2 baski balataya yatirdim,arabayi uzun uzun surerek test edemedim bir dahaki aya insallah

keçeyı ne kadara aldın oem mı kullandın ?