User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
93 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2004 cıvıc'e k20 motor

  1. #1
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2004 cıvıc'e k20 motor

    arkadaslar 2004 civic için k20 motor dusunuyorum yalnız maliyetler ne durumda bilmek istedim burda k20 motor yapan arkadaslar var yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...

  2. #2
    ErayCerit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    01-33
    Mesaj
    1.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aramıza hoşgeldin..İlk önce bi kendinizi tanıtsaydınız motor kaçmıyor bu konuda arkadaşlar size yardımcı olacaktır

  3. #3
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selamlar o kasada biraz sıkıntılı olablir hele sedansa parça tedarik konusunda eski kasaları dene miniksin yaptığı gibi daha rahat edersin ama yinede çok masraflı bir iş bu komple motor şanzıman elektrik tesisatı beyin tüm bağlantı aparatları motor kulak vs montaj masrafın yürüyen aksam akslar rotlar fren ler ...

  4. #4
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slm eraycım serdar ben. bende tam uyeler bölümüne kendimi tanıtıyordum neyse burdanda tanışmış olduk

  5. #5
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslımda eski kasa yapıcaktım ama onu satıp yeni alınca elimizdekinii yapalım dedimm

  6. #6
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo yap derim daha masrafsız olur ama biraz dahariskli tabi
    ama elektrtoniği ve piston kol segman yağlama vs iyi yaparsan çokta abartmazsan sıkıntı yaşamazsın

  7. #7
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla arkadaslar bu kasada turbo yalan ben cok arastırdım yalnısım varsa duzeltin ama kim bu kasayı turbolamısta sağlam yurumus motorun doğru duzgun mod parcası yokki o yuzden bu motora bence yapılan masrafa yazık o yuzdendirki k20 dusundum ama astarı yuzunu gececekse gider bi typer alırım gerci gönlüm olmayanı yapmak ama neyse

  8. #8
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araba d16 motor değilmi sedan ?

  9. #9
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yürümemesinin sebebi elektronik ve motora girmedikleri için stok motora uyguladıkları için bence d16 soch turbolanınca masraftan kaçınılmazsa baya iyi güçler çıkarıyor parçasıda var gani gani

  10. #10
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağlama sorunu aşarsan bolt on olarak turbo kiti uygulayabilirsin. Bence çok yakışıklı bir kasa 2005 kasa civicler. Bunlara yurt dışında K20 yapan mevcut. Güzel olur ama biraz uğraştırır. Çokta ucuza mal olmaz ayrıca
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #11
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet d16 motor peki bunu turbolayıpta max. kaç hp alan var sonra biraz yuklu bi vti atlıyo ustunden varsa yapan arkadaslar önerilerinizi bekliyorum

  12. #12
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağlama sorunu aşarsan bolt on olarak turbo kiti uygulayabilirsin. Bence çok yakışıklı bir kasa 2005 kasa civicler. Bunlara yurt dışında K20 yapan mevcut. Güzel olur ama biraz uğraştırır. Çokta ucuza mal olmaz ayrıca
    10.000ytl yetermi

  13. #13
    _cAgdAsH_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tüm swap parçalarıyla bırlıkte k20 15000 dolara falan buraya gelıo ortalama ...

    burdan mtr sanzuman bulup koyman da cok zor yıne malıyet o cıvarlarda

    d16 turbolayıp 200hp cıvarı 0.5 0.6 yuruyen cvcler war baya da uzun zaman oldu sorun yasadıklarını duymadım stock motorla ..

  14. #14
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi buna düşük sıkıltırma piston ve basınca dayanıklı kollar kalın conta yağ pompanı bir modifiye etme şekli war bir şirket war adını öğrenirim yapacaın zaman yağ pompasının içindeki aparatı üretiyor aynı devirde dahaa yuksek basınç sağlıyor pompa yada direk yuksek basınçlı bir pompa lıyorsun kiti takıp güzel bir yazılım uyguluyorsun p28 ine güzel bir debriyaj seti iyi lastikler atladığım bişeyler wardır ama k20 ile aşaı yukarı aynı masrafa çıkabilir ama ciddi olur güçler

  15. #15
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    acl race yatakları unuttum

  16. #16
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu motor işi baya kafa yordurtcak bize heralde desenize arkadaslar

  17. #17
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet
    doğru karar
    verilen karar doğrultusunda bütçeyi doğru yere doğru şekilde harcama
    parça listesini tam çıkarma
    sonradan süprizle karşılalmama
    zaman ve
    biraz şans istiyor

  18. #18
    kwanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstediğin güç ne kadar bence onu belirle ilk başta. vtecII ler ıcın bırcok parca var yurtdısındakı d17 lerle uyumlu olarak.turbo içinde arkadasların dedıgı gıbı bolt on kıtlerle tatmınkar hale gelır araban.ben motorun ıcıne gırıcem dersen yapılmıs orneklerı gene var yurtdısında 400+hp ler alan.Özellikle fabtech in gt30r lı d17 sını bı ıncelemenı tavsıye ederım.simdiden kolay gelsın
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  19. #19
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    DIY: K20 Swap into 2001+ Civic(EM2)
    According to HASPORT.. These are the stuffs you will need

    Parts needed:
    Complete k20 motor changeover
    intermediate shaft
    subframe from a rsx or 02+si
    Hasport Mount Kit.. (other companies make em to)
    Hasport Wire Harness Conversion (I wont be using this, i will attpemt to wire it myself)

    parts needed from an RSX:
    shifter assembly and cables
    throttle cable
    fuel line
    brake booster line
    purge line
    clutch lines from master to slave cylinder
    high pressure power steering hose
    power steering return line

    parts needed from an 02+ civic si:
    ac line from compressor to condenser
    axles
    radiator and fans (RSX will fit but need trimming)
    upper and lower radiator hoses

    other stuff you will need:
    90 accord negative battery
    custom hood latch
    custom ac line from compressor to condensor
    92-95 power steering resevoir with bracket


    http://www.civicforums.com/forums/79...ming-soon.html

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •