Merhaba
1998 200bindeki Aracımın üzerinde içi dağılmamış fabrıkasyon katları duruyor, iptal edip düz boru yapsak nasıl olur?alt devirleri kaybetmeden..
İstediğim bir miktar performans artışı, ses artışı pek olmasa iyi olur.
5-6 bg bile tatmin eder.
Merhaba
1998 200bindeki Aracımın üzerinde içi dağılmamış fabrıkasyon katları duruyor, iptal edip düz boru yapsak nasıl olur?alt devirleri kaybetmeden..
İstediğim bir miktar performans artışı, ses artışı pek olmasa iyi olur.
5-6 bg bile tatmin eder.
6 tokmak 28 de alt devir kaybedecekse batsın bu dünya
Hele hele bu yaş ve bu hacimde farkı hissetmemek mümkün değil
Güzel bir headers da bonus olur yakışır
Merhabalar, Aynı işlemi 525i e39 ve e53 x5 3.0i de yaptım arabalar 10 boy hızland varın gerisini siz düşününkeşke daha önce yaptırsaydım diyeceksiniz kesinlikle yaptırmalısınız. Sonrasında iyi bir yazılımcıda oksijen sensörlerini iptal ettirmeniz gerekiyor yoksa her 100 km de bir araç silindir kapatıp arızaya düşüyor obd varsa stop etmeden bile silip devam edebilirsiniz o ayrı
![]()
Aracın performansından memnun olunca acaba diyor insan, m52 sıkıstırma sever diye okuyunca bira tereddüte düştüm,yoksa ilk yapacağım iş, birde hiç ellenmemiş fabrıka logoları duruyor)
Sensörler kat öncesi bende, sorun olmaz diye düşünüyorum,tek vanos.. Yapacağız o zaman![]()
Bu motorların en doğru modifikasyonu swap dışında headers egzoz hava filtresi yazılım ve egzantrik.
IN BOOST WE TRUST
m52 tek vanos ise araç, m50b25 emme manifoldu, 4.4 kelebek + yazılım , headers x pipe ve 330 un emme eksantiriği m50b25 nonvanos un eksoz egzantiriği ile 230 240hp güç alabilirsin![]()
e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012
Tek vanos
4.4 Kelebek çok büyük gelmezmi 80mm üzerinde galiba? M50 manifold şimdilik düşünmüyorum alt orta devirlerde kayıp yaratıyormuş, şanzıman çok uzun zaten 2 125 3 180 4 255, araba genelde 3000 4500 aralığında dolanıyor oralarda daha keyifli olsun yeter.
Resonator var bunlarda iptal etsek drone vs çok yaratırmı acaba?Son susturucuda 2 tane yanyana sesi iyice kessin diye herhalde..
m52b28'den güç istiyorsan hava vermen lazım emme manifoldu ve gaz kelebeği küçük.. bu dediklerimi yaparsan alt devir üst devir çok güzel makina olur ve sağlıklı yürür..
resonator cıkarırsan cızırtı gelir biraz daha.. ama son susturucun orjinal olmalı ki basınç yapsın.. m54b30 aracımda 4.4 kelebek var elektronik 90mm m50b25 emme var headers var x pipe var yazılım var benim araç 6 ileri difo 3.38 1-2 aşırı canlı sıcak asfaltta 2 ile kalkıp yan yan gidiyorum direk..
e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012
Bu arada Yaptırdım, bundan sonra okuyacaklara da bilgilendirme olsun, çok test edemedim, çift boru ikiz katalizör var, iptal edip düz boru geçtik. Seste yuzde 20 gibi artış oldu ama ince cızırdama şeklinde, drone vs yok sabıt gazda rolantıde sıfır ses. 10 kg gibi hafifleme artısı..
Performans alt orda devirlerde rahatlama tork artışı var 4binden sonrada iyi gibi ama test edemedim 36 dereceydi![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)