User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
87 sonuçtan 77 ile 87 arası

Konu: hafif volan-volan taşlatma + ları - leri

  1. #77
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.882
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için teşekkürler

  2. #78
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    spor debrıyaj takıp yanında volan almak gereklımıdır peki.orj volanla kullanılabılırmı.

  3. #79
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.882
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdiden merak etmeye başladım

  4. #80
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    spor debrıyaj takıp yanında volan almak gereklımıdır peki.orj volanla kullanılabılırmı.
    orjinal volan ile kullanılabilir hafif volan sadece hızlanmayı arttıracak ve top speed de orjinal volanlıya göre biraz performans farkı yaratacaktır.

    Yani ben 4 sonuna kadar önde gittiğim bir rollingte 5 de geri düşüp tekrar öne geçiyorum.

  5. #81
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal volan ile kullanılabilir hafif volan sadece hızlanmayı arttıracak ve top speed de orjinal volanlıya göre biraz performans farkı yaratacaktır.

    Yani ben 4 sonuna kadar önde gittiğim bir rollingte 5 de geri düşüp tekrar öne geçiyorum.
    saol kardeş

    sanırım avrupa tarafında oturuosun tayfun,pazar gunu ıst.daydım delı gıbı aradım herkesi.ya uzaktalardı yada açmadılar tlf nu.bılseydım senın numarayı alırıdm gorusurduk

  6. #82
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    volanları sanayi spec hafifletince birde balans yapılması gerekiyor...

  7. #83
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.705
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kamer alakasızız ama ben bile yardımcı olurdum istanbula kadar gelmişsin

  8. #84
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kamer alakasızız ama ben bile yardımcı olurdum istanbula kadar gelmişsin
    ya öle konu fln açmak ıstemedım "napak gelıosan" durumları olmasın dıe

    valla bılseydım kesın alırdım numaranı boş boş gezdım ole

    ama dur bakalım tunıng fuarınada gelıcem %80

  9. #85

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu hafif volan hep iyi değil sanırım. sürekli gazlanacaksa mantıklı ama top speed civarında geziliyorsa dezavantaj. hemde ayağı gazdan çekmede hemen bir yığılmaya neden olacak bu durumda var. vites atarken bile gaz kesmemek lazım sanırım.

  10. #86
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar volan bnm bildiğimkadarıyla yayıp gücü azaltıyor ama dynodakilerde dediğinize göre arttırmış volanı kasnağı yada krangı hafifletmek krank gucunu yola aktarırken yani motor gucunu o parçaları dondurmeye çalışacağına tekerleri döndüreceğinden kayıp güç azalır eksisi de mesela çeyrek gazla bi yokuşa geldiniz 120 km ile hiç deiştirmeden eski hali ile çıkıosanız km düşmeden volanı koyunca bu düşme olacaktır ama gaza basınca tepkiler hızlanacaktır devirlenmeside hızlanacaktır buda ivmlenmeye yansıyacaktır o dynodaki vteclere takıldım açıkçası motor gucunde ne yazdığı hiç onemli deil teker gücü whp onemli ama volan takıp teker gücü nasıl azalıyor bunu anlamıyorum bi terskilolmasın

  11. #87
    kosse
    Misafir
    arkadaşlar peki 7.250 kg gelen volantı hafif letelimmi agırlaştiralimmi. yani şunu sormak istiyorum 1600 bi araçta volant kaç kilo olursa verim alırız

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •