d16v1'e ZC pistonu uygulansa ne olur peki sıkıstırma?
d16v1'e ZC pistonu uygulansa ne olur peki sıkıstırma?
Experience is what you get when you don't get what you want.
d16v1 hakkında bilgi yok blok yüksekliği piston çapı krank stroku silindir kapak hacmi lazım![]()
Failure is not an option.
d16v1 icin soylenen d17a2 ile ayni kapak elemanlarina sahip oldugu; ama alt tarafi soru isareti malesef...
Experience is what you get when you don't get what you want.
asıl alt tarafı uydurma çabasına girmek lazım aslında
yanlız yabancı forumlarda da araştırsak yine türkler çıkıyo hep bayılıyorum http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index...ic,1939.0.html burda mertcanın arabanın resmi var mesela
ECUTECH İstanbul
sen zaten alta i es blok takabiliyosun özgür ya da bizim eagle kollar da senin kranka uyuyo turbo için sende seçenek çok ama d17 olmaz gördüğüm en yüklüsü 78mm piston kullanıyo zaten o da büyük risk gömlek olmadıkça
ECUTECH İstanbul
maasallah hayırlı olsun
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
Maşallah Özgür. Güzel araç olucak eminim. O kilo ile özellikle çok can yakıcak. Şanzıman oranları standartmı kalıcak. Birde yüksek sıkıştırma ile beraber ince conta tehlikeli değilmi.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
özgür maaşallah cok güzel ya bayıldım arkandan geliyorum erkut abi sagolsun en kısa zaman da tanışmak dilegiyle![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)