B18C5:USDM DC2 Acura Integra Type-R
B18C:JDM Honda Integra Type R
B18C1:1994-2001 Acura Integra GS-R (DC2)
JDM iyidir :) yüksek sıkıştırma,biraz daha fazla devir, kısa şanzıman ve az biraz hp farkı:)
B18C var artık güzel türkiyemizde ;)
Printable View
B18C6:1998-2001 Honda Integra UK and Euro Spec Type R
varmış demekki :)
h22 ucuzdur, torkuda mutlu eder ama okadar :)
eg ye en uygun m50b28 swaplarsın 5 liraya cuk 200hp bide rwd yaptınmı of tadından yenmez
bencede k24
Ford Duratec güzel olur. C20LET, VW 1.8T, 4G63 olabilir ya da abartıp Honda ya da Toyota V6 konulabilir sesi hoş olur.
Hangisini ucuza buluyosanız onu koyun gitsin.
r32 motoru dıorum bende o zmn fantezıyse sesıyle tadından yınmez:D
fantaziyse mercedesin 560 motorunu koyalım ucuz yollu :D 2 tanede turbo basalım üstüne en gt35 olanından :D bak o zmn werimi gör sn :D
k20 yalan suyu kacdı .artık. bence K24 abi en güzeli. ielrdekı projem yaza kısmetse.
k24 yapıp araca atmak k20 atmaktan cok daha malıyetlı. k24 un en verımlısı tsx k24a2 200hp. ama bu motordan atmosferık olarak guc almak ıstıyorsanız yaklasız 10.000$ motor ıcı malzemelere yatırmanız lazım. (350-400hp aralıgı ıcın) he yok ben turbo yapıcam dıyorsanız bu sefer 5000$-8000$ bır butce sadece moto ıcıne ayırmalısınız.(500hp-700hp icin) tabı bırde k24a2 makına almanız lazım onunda fıyatı 4500$ - 5500$ cıvarı gezınıo. bırde swap parcaları alınacak fıyatlar kımın yaptıgına baglı olarak degısır. getırmesı gumruk oturta motor ıscılık falan derken bı k24 dıyen arakadaslar malıyet cıkarsınlar :)
Eger hangı motor uygun olur soruna MANTIKLI olanı Bserısı olur derım. ama butcem musayıt onumu goruyorum kafam rahat olsun dersen Kserısı derım. atmosferık ypıcaksan hazır satılan longblock lar var garantılı. 300whp - 320whp degerlerı var. pump gas 291whp (93oktan) garantı edıyorlar. turbo yapıcaksan gene aynı sekılde satılan motorlar var.fırmalardan talep edebılırsın. tabı kımısı 10.000$ kımısı 15.000$ senın ıstedıgın spec lere kalmıs.
ama b serısı koyarsan hem motor TR de var (b16 - b18ls - b20 ıcın bahsedıyorm) hemde parca sıkıntısı cekmezsın. ne ıstersne atmosfeırk turbo hemen hemen her parca ıkıncı el dahı mevcut. o yuzde bu ıste mantıklısını sorarsan bana Bserısı derım.
B18c5 in montajını bilal abiler birkaç günde bitirdiler ve oturtmakta zorluk çekmediler diye hatırlıyorum hatta birçok kısım cuk diye oturmuştu.
motor içi elektrik tesisatı sağdan ve beyin tarafı soket girişleri yoktu, soldan ve tam olsaydı 1.5 günlük işi var hızlı çalışıldığında. elektrik tesisatı zaman kaybettirdi o kadar, yinede ona rahmen 3. günün akşamı marşa bastık egsoz sistemi de yapıldı bu arada:) minikslerinde yazdığı gibi b serisi para ve parça bakımına göre en uygun swap işlemi olucaktır.
motor b18c5 değil:) JDM motorlarda sayı gelmiyor. b16a,b16b,b18c,b20b,h22a vs. bunların arkasından rakam gelmiyor ve specleride farklı diğer motorlara göre, sıkıştırmaları daha yüksek daha gresif camlar vs vs.
ewet aynen oyle. jdm motorlar da rakam olmaz. benım k20a gıbı. ama tr dekılerde usa dekılerde k20a2 a3 gıbı sayılar vardır.
bılal ın motorda b18c sonunda numara yok. jdm oldugu ıcın. c5 ıle karıstırmayın cunku sıksıtırması egztrıklerı headers ı cart curt cogu seyı farklı ve daha guclu motor daha fazla devır. sanırım bılal ın motor benım kı gıbı TR de tek :)
aynen....:)