jdm rules ;)
Printable View
havanıza tüküriim tr de tek.. ohaaaaa :)
yapıcak bişi yok gariban TR de tek yakında gene TR de tek K24 EF :):):)
amerikalıların bir lafı vardır moruk bildin mi God Knows derler :D
bu swap işine benimde girmem lazım :D:D
sen geç bile kaldın burhan ..:D
b serisi düşünürsen bms ile görüş kardeşim b18c1 veya Atmosferik yüklü b18c5 tesisat,şanzuman,akisler hepsi var..
arkadaslar benım arastırmalarım sonucu yani cok asırı bı güç istiyorsak h22,,onun harıcınde k20 ister gönül ama bakalım arastırmaya devam,,, :)
cok asırı bır guc ıstersen h22 tr standartlarında mantıksız. ıstedıgın guc nedır. cok gucten kasttın. b serısı 1000hp cıkarıo. k serısı de cıkarıo... h serısı de cıkarıo. ama bu motorlar arasından bu hp lerı yakalamk ıcın en cok para harcadagın makına h22 :) yanı en mantıksızı. dry sump a gecmen fln lazım. bence honda da b serısı k serısı motorlar varken devır yetmezlıgı olan h22 cok mantıksız. he yok ben 500 hp fln ıstıosan b serısı tak hemde devır don keyıflı olsun. atmosferık ıstıosan zaten h22 den uzak dur kıcını kaldırmaz :)
b16 olur hatta b18 + kapak olur b18c (hangisi denk gelirse 1 5 6 :D) h22 ucuz yollu olur yürümez diil yürür ama bu kdr ii arabanın arasında kesinlikle yetersiz kalır ;)