tam olarak 7400rpm...
Printable View
tam olarak 7400rpm...
valla çok güzel güç alınmış tebrikler ecotech ecotech olalı görmedi bunları türkiyede sanırım :D sorunsuz dertsiz kullanmak nasip olsun ,,,maaşallah diyelim ...............
çok güzel değerler vallahi hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin
Emmeye vs girilirse zaten daha fazla güçler alınır. Ama şimdilik karar çağdaşın, stock kapakla güsel dereceli bi ekzantrikle max verim için uğraştık. Benim daha önce de belirttiğim gibi ecotech vs tartışması gereksiz. 200hp yi de geçer isterse 260 hp yi de...
egzos manifoldunda kaçak olduğunu tespit ettik ki dyno çıktısı bu şekilde alındı eksiklikler giderildiğinde bir ölçüm daha alınıp sizlerle paylaşmak istiyorum, yorumlar için de çok sağolun.
Tekrar tebrik ederim.Sorunsuz problemsiz sürüşler dilerim :icon_tup:
Elinize sağlık.
Video bekliyoruz.
ecotech kapak güzel bir port polishle fayda sağlar.
iyi günlerde kullanın
bujiler bosch platinium serisi ile değiecek ve 60 mm lik borulardan oluşan sisteme geçilecek sonrası hayırlısı bakalım
maşallah. güzel ve başarılı bir çalışma olmuş. güle güle kullan.
ophell lerin kapaklarını sanki stajer mühendisler işlemiş derlerdi , gerçekten çok zayıflar kapak konusunda , değişimi yada işleyişi birde emmesinin değişimi gerçekten çok güzel şeyler kazandırıyor araçlara.. Dynoda çok güzel , kazasız belasız sürüsler dilerim
egzos borularının 60 yapma ben denedimm alt devirler iyi oluyor ama yüksek süratda back pressure da düşme oluyor 10 km hız düşüyor.ikinci tavsiyem bir opelin bujisini asla değiştirme en iyisi sarı kutu ben splitfire buji kablosu ve bujı almıştım en iyisi orjinali ** buji kablosu alabilirsin faydalı olur
yok artık o kadar da deil;) Ecotech kapakların dezavantajı sfi kapağa göre daha küçük subap yuvalarına sahip olması. Kapak işlenirse zaten daha ii sonuçlar verecektir. Artı bu kadar kötü bi kapak olsaydı stock haliyle, sadece yüksek profilli bi ekzantrik ve yazılımla 36-37hpleri yakalayamazdı.
bujiler zaten kardeş bu motorlarda tune edildikten sonra kullanıbilinecek en ii bujilerden bahsedio çağdaş, dolayısıyla yeni bujilerle daha verimli hale gelecektir araç. Opel motorları buji konusunda çok seçicidir evet. Ekzost konusunda, bizim tavsiyemiz 60mm ye artık geçmesi yönünde, artı kapakla da oynanırsa daha güsel güçler gelecek. 60mm ye geçildikten sonra ki değerleri aktarırım burdan.
Evet Tolga'ya katılıorum bu kapak konusunda. Opel'leri iyi bilen bir arkadaşımızdır.. ;) Bu arada tekrar ellerinize sağlık BHP Tuning-Hakan.
Orj egzantrik derecesi kaç acaba?
278 ler ile rölanti durumu nedir?
X20XEV
1) 243º cam duration @ 0.1mm valve lift
2) 208º cam duration @ 1mm valve lift
3) 9.5mm MAX valve lift
4) 0.45mm valve lift @ TDC
Rölanti ise farkedilir derecede hareket ediyordu ama şehiriçi kullanımda rahatsızlık vermiyordu bence. Ben yeni yazılımdan sonra kullanmadım yanlız yeni durumu sahibi anlatır.
gökhan kardeşim vermiş orjinal egzantrik değerlerini sağolsun
rölanti 800 rpm de milim milim oynuyor, V-max yazılımdan sonra titreşim ise neredeyse ortadan kalktı, şehir içinde olsun şehir dışında olsun en ufak bir sıkıntı yaşamıyorum
konuyu yeni gördüm , hakan abim izmire gelmişinde haber vermemişsin diye bozuldum , ama ecotecten böyle güzelbi tork hp bandını görünce sevindim .. gayet güzel , arabada çok yakışıklı Allah kaza bela vermesin ..
şu an egzantirikler bende yazılım bekliyor rolanti sabit gayet keyifli hele 3000 devirden sonra ivmeyi hissediyorsunuz
gm hava filitresi mobil yağ shell benzin koni yay amortisör takımı
Hızlanma videosu var mı hiç?
x20xev'de açığa çıkarılmayı bekleyen beygirleri ortaya çıkarmışsın =) Çok güzel bir potansiyel var bu motorda. Maşallah.
Güzel sonuçlar çıkmış tebrikler. :)