User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
71 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: BHP Tuning VMax powered ECOTEC X20XEV

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    BHP Tuning VMax powered ECOTEC X20XEV

    Merhaba arkadaşlar dün BHP Tuning Vmax Türkiye yetkilisi Hakan kardeşim aracıma remap yapmak üzere İzmir'deydi kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunarım








    Astra G GSİ ecotec motora sahip orjinali 136 hp 188 nm güç üretmekte olan aracımda kent cam 278 profilli ec2002 supersport egzantrikler, derestricted airbox ,k&n panel filter ,irmscher headers,irmscher son susturucu bulunmakta; Aşağıdaki dyno verileri Vmax map sonrasında alınmış verilerdir .


  2. #2
    Z20LET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah cok guzel bir değer yakalanmış bence. araçta on numara duruyor bi tek kaputun uzerindeki solda duran sahsiyet ii durmamis aracin seklini semalini bozmus yaşasin dizel gardaşlığı...

  3. #3
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Çağdaş, süper bi gündü teşekkür ederim her şey için. Umarım memnun kalmışsındır. Daisy girle slmlar, Aracın daha artı 5-6hpsi var.180leri stock kapakla alacaz gibi, Onu da bi dahaki gelişimde ayarlayacaz artık. Z20let, 2.0tdi aldın gelirsin sen yakında. Annadın sen onu

  4. #4
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    momentte neden bi değişim yada artış yok?

  5. #5
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun

  6. #6
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    momentte neden bi değişim yada artış yok?
    Ekzantriklerin profili çok yüksek, aldığımda aracı tork çok daha azdı, yüksek profille yüksek tork yakalamak zor. bi kaç ölçümde 190nmleri verdi. Ama ortalama 188nm civarında.

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah bır kac denem gormek ısterım elıne saglık Hakan.. ewet derecelı egzantrık atmosferık olarak zaten torku dusurur guc egrısını yukarı tasıyarak aractan hp cıkartır.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    masallah bır kac denem gormek ısterım elıne saglık Hakan.. ewet derecelı egzantrık atmosferık olarak zaten torku dusurur guc egrısını yukarı tasıyarak aractan hp cıkartır.
    eywalla kanka tork dediğim gibi en fazla 190nm verdi. Longer duration ekzantriklerde tork yakalanmıyor zaten üst devirlerde hp artışı güsel oluyor. 7050 devirde max hp stock ecotech kapak için bence yeterli bi band....

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah gerçekten güzel hp ler yakalanmış! ecoteclerin böyle verimli oldugunu bilmiyordum

  10. #10
    BrakeHorsePower
    Misafir
    kasınca çıkıo bi şeyler...

  11. #11
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline sağlık vmax, kardeşim seninle de en yakın zmanda görüşücez inş merak ediyorum yeni halini maşallah.

  12. #12
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel veriler yalnız kapak olayınada gir derim çünkü aynı motorla ve irmsher egzantiriklerle (254) derece 178 hp almıştım

  13. #13
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah çağdaş güzel değerler..

  14. #14
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel veriler yalnız kapak olayınada gir derim çünkü aynı motorla ve irmsher egzantiriklerle (254) derece 178 hp almıştım
    eywalla kanka, Kapaka çagdaş karar verecektir. Yannız dediğim gibi biraz daha bu kapakla alacağımız hpler var gibi 5-6hp. 180HPleri yakalamak stock kapakla mümkün gözüküo. Kapağa girerse, güsel işçilikle yapılmış bi kapakla, bu ekzantriklerle 190hp gibi rakamı yakalarız gibi. Bakacaz...

  15. #15
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah güzel hp çıkmış

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eywalla kanka, Kapaka çagdaş karar verecektir. Yannız dediğim gibi biraz daha bu kapakla alacağımız hpler var gibi 5-6hp. 180HPleri yakalamak stock kapakla mümkün gözüküo. Kapağa girerse, güsel işçilikle yapılmış bi kapakla, bu ekzantriklerle 190hp gibi rakamı yakalarız gibi. Bakacaz...
    Kapağa yapılabilecekler neler acaba. Başka bir kapak takmakmı yoksa portpolish vede sıkıştırma artması için taşlamak mı ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Port polish yapılabilecekler arasında,sıkıştırma ise standart şuan ki egzos sistemi 51 mm lik borulardan oluşmakta önümüzdeki hafta 60 mm ye çıkarmayı planlıyorum ve bujiler değişecek sonra tekrar ölçüm alacağız . Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar .

  18. #18
    R-Turbo
    Misafir
    hadi hayırlı olsun süper oldu valla

    takip ediyodum haberleri alıyodum gün boyu en sonunda 172.3 hp duyunca sevindim açıkcası, harbiden sağlam oldu ecotecten güç alınamaz diye geçiyodu bir konuda o konu tekrar hortlasın ve herkes yorumlarını bi daha düşünsün bence

  19. #19
    On3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    448
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi yarımız ordaydı.Çok güzel rakamlar.Hayırlı olsun.
    R-Turbo

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •