248 Tork çıkmaz abi tam saçmalık.. :)
Printable View
248 Tork çıkmaz abi tam saçmalık.. :)
Saolasın :)
Banada tork bıraz fazla geldı ama dc headers ve orta boru değişirsek zaten düşer :) Doğru ölçüm için az avalar ısınsın Uraz Boschta Maha yük tıpı var fakat dışarda duruyo adamlar bu soğukta ölçmeye üşeniyor o dynonun sonuçları hep doğruya yakın çıkıyordu:)
atmosferık yalan :D tek gercek turbo abı :)
abı erdemleydık cok keyıflı olmus arabası masallahı var typera bır daha asık oldum tabı bırde ER TYPER faktöru var :)
yarım saattir konuyu baştan sona okudum
şu anda arabada kutu içi mugen filtre dc headers 63 luk iskender araboru ve orjinal son susturucu var
Mayıs başında Aem filtre ve 63luk dc egzozu takıcam
Nasıl bir performans olur?
ayrıca dc sonu takmak yerine orjinal kalsam nasıl olur?
egemen , bu mevcut setup varken mi dyno yapmıştın?
kutu içi mugen+dc headers+63 iskender+orjinal son?
yoksa filtre hariç tamamen mi stock'tu?
Egemen guzel ve ucuz bir set up son sus. degisimi ole cok fark yaratacagını sanmıyorum ..
bir çık bakalım dynoya ne verecek aracın ?
standart arabaya 63 iskender+dc ile farkı cidden merak ettim..
ben de ileride gıdıklanırsam headers ve borulardan başka bişeyle oynamam diye tahmin ediyorum...
rbc+kpro da çok çekici ama şimdilik bana uzak ufuklar :D
6 Martta Type R Dyno Day Yapmıcakmıydık :)
yaptığım specler bana yeticek
ayrıca kprodaki devir çevirmeye yetişelim diye şanzımanı kırma gibi bir sıkıntıda çekmek istemiyorum