User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
46 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Sizce Bu Setup Sonucu Ne Olur?

  1. #20
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahanda aradaki fark bu kelebek aynı zamanda vts ve 106 gurubunda da kulanılıyor.



    açıkcası ben egzantrik değişimine pek sıcak bakmıyorum

    en sağda hortum ağzı war 106 nınkinde öle bişi yok üzerinde ama benziyo baya

  2. #21
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence egzantirikler yumuşak kalacak, yay şapka daha agresif egzantirik ve devir isterdim ben olsam. piston seçiminde cr: 12.5 dışında olanak bulamadım ben. genelde pist ve ralli arabalarını düşünülerek üretiliyor sanırım. rc pistonlarıyla o kapakta sıkıştırma kaç olur acaba? ya da custom piston yaptırıp 3 ay peşinde koşarsınız benim gibi. diğer bi öneri ince conta. ateşleme için birşey yapmaya gerek var mı bilmiyorum. yanlış bilmiyorsam cop var gtilarda rc lerdeki gibi
    ben yapamadım arabamı atmosferik içimde kaldı, siz yapın seyredelim
    ms planı pstondan bir adım önde şu an.yani önce ms, en son pston işi yapılacak.duruma göre 270 üzeri egzantrik koyabiliriz.piston konusunda bende seçenek bulamadığım için 12.5 e yöneldim.rc piston konusunda bi bigm yok ama değeceğini sanmıyorum?conta konusunda biraz araştırdık ama askıda kaldı.en güzeli pistonla kesim çözüm benc.ateşleme en son iş.yapcak bişe kalmayınca onun gibi şeylerle uraşcaz artık

    kısmetse bitiricez mustafa.yardımın olmasa zor idi işimiz ama

  3. #22
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en sağda hortum ağzı war 106 nınkinde öle bişi yok üzerinde ama benziyo baya
    evt.çok benziyor.ben ölçü konusunda demiştim aynısı die.1.6 motorla aynı boğaz kullanılmış 2.0 için.ama başka bi 2.0 da oldukça büyük bi boğaz kullanılmış.

  4. #23
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik olarak imkan varsa biraz daha agesif olan bir takım tavsiye ederim. yine orj yaylarla fln kullanılabilecek bir ürün vardır belki. 12.5 sıkıştırma ise bence fazla, orjinali kaç buarada?

  5. #24
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu satıp şunu al ifadesinden artık vazgeçelim.
    o zaman Hepimiz satıp ferrari alalım bu forum kapansın

  6. #25
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence eksantrikleri yükseltin yay şapka koyup devir çevirmek isteyen bi makine yapın pistonuda koyun boğazıda büyütmeyin tamamdır savaş abide timing ini yapsın oh mis sağlıklı sağlıklı yürüsün

    edit. rc manifoldunu satın aldıysanız takın tabi

  7. #26

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o egzantrıkle bi iş olmaz ztn
    streetfıredakı elemandan ne kulllandıgını ogrenmek lazım.. sanırsam 195 hp almıstı(pıstonsuz) cok guzelde kısası var elemanın makıne deli gidiyor..
    206gtı ın ust devirde yurumemesının nedenı ztn o kucuk kelebek ve dandık emme manıfoldu.. rcnın supaplarda buyuk sanırsam ama o kdr ugrasmazsınız sanırım..
    8000e kdr ındırıo elemanın araba dolu dolu mis...

  8. #27
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistonsuz 195 hp mi eğer gerçekten öyleyse emme eksantrik ve beyinle o güç iyiymiş ama pistonsuz zor gibi

  9. #28
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 gti'ın kelebeği bu
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  10. #29
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzantrik olarak imkan varsa biraz daha agesif olan bir takım tavsiye ederim. yine orj yaylarla fln kullanılabilecek bir ürün vardır belki. 12.5 sıkıştırma ise bence fazla, orjinali kaç buarada?
    10.8:1 diye biliyrum.rc ise 11.0:1.

    ercuz

    bu satıp şunu al ifadesinden artık vazgeçelim.
    o zaman Hepimiz satıp ferrari alalım bu forum kapansın
    aynen

    yiit

    bence eksantrikleri yükseltin yay şapka koyup devir çevirmek isteyen bi makine yapın pistonuda koyun boğazıda büyütmeyin tamamdır savaş abide timing ini yapsın oh mis sağlıklı sağlıklı yürüsün

    edit. rc manifoldunu satın aldıysanız takın tabi
    boğaz ve manifold büyümden hiçbirşey olmayacağına eminim.sanki araç gitmesin diye zenle yapılmış bir hamle.

    M3CSL

    o egzantrıkle bi iş olmaz ztn
    streetfıredakı elemandan ne kulllandıgını ogrenmek lazım.. sanırsam 195 hp almıstı(pıstonsuz) cok guzelde kısası var elemanın makıne deli gidiyor..
    206gtı ın ust devirde yurumemesının nedenı ztn o kucuk kelebek ve dandık emme manıfoldu.. rcnın supaplarda buyuk sanırsam ama o kdr ugrasmazsınız sanırım..
    8000e kdr ındırıo elemanın araba dolu dolu mis...
    278 derecelerde bişe kullanmıştı o eleman.kısası da partnerden çıkma idi.ve çok çıtır bişeydi.17x72 gibi bişeydi.bizimniyetiminz olan 15x64 oldukça farklı.

    yiit pistonsuz 195 hp mi eğer gerçekten öyleyse emme eksantrik ve beyinle o güç iyiymiş ama pistonsuz zor gibi
    pstonsuz ve beyinsiz 190 ları görüyorlar.ama sorası için şart.

    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106 gti'ın kelebeği bu
    gti ile aynı aşşa yukarı.

  11. #30

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    17 77 o elemanınkı 4:52,sızınkı 4.26 sanırım cadde ıcın 4.26 uygun dıerı pskopatlar ıcın

    bıde guzel bı fıltre sıstemı kullanmak lazım.. genıscene

  12. #31
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ön


    arka
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  13. #32
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende malzemelerimi aldım gaz kelebeğini büyültüyorum 2 seçeneğim var soldaki malzemeyi flanş yapıp gaz kelebeğini hiç bozmıcam yeni manifolda direk takıcam.2 seçenek en ağır basanı yeni gaz kelebeği yapılacak arkası 61mm olup önce könikmi deniyor öle gelicek malzemeleri aldım zaten manifold geldimi 2. seçenek için cnc yolları 1. seçenek için abim saolsun fotoları bilgileri paylaşırım.

    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  14. #33

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gokı kolay gelsın sana

    bıde eleman 278 kullanmıs ama markası ne, lıftı kaçkı?
    gtida orjınal gucu vermesı motorun saglıklı olması baya onemlı benımkı zamanında en ıyıgıdenlerdedı dandık fıltreyle 153 motor ve 201 tork vermıstı sadece chıple,

  15. #34
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    catcams'in 293/285 lift 10.5mm filandı öyle bir egzantiriği vardı, yay şpka itici filan baya ucuza geliyodu aslında. rc içindi ama gti a da vardır illaki
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  16. #35
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    278 varsa yada o civarda güzel olur, 270 altı için değiştirmeye değmez böyle bir projede. 10.8 sıkıştırmadan da 11e çıkmak da değmez yaptığın masrafa. 11.5 civarı ideal bence B. aktepe arkadaşın dediği gibi.

  17. #36
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne araştırdım o egzantirikle kısa şanzıman işlerini ama bir türlü yapamadım

    ama 4.27 kısa iidir savaş abi le ortak fikrimiz buydu

  18. #37

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu yeterlı gorunuo aslında
    catcamsın
    277 / 270°

    11.00 / 10.25mm lıft
    O.E.M. yay sapka ıle kullanılan max deger..
    emme lıfti olarak gayet iyi..

  19. #38
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 hp lere çıkarsak 4.26 kısa yeterli bence de.4.529 abartı olur gibi.

    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    bıde eleman 278 kullanmıs ama markası ne, lıftı kaçkı?,
    278 e 9.8 lif kullanmış.

    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    278 varsa yada o civarda güzel olur, 270 altı için değiştirmeye değmez böyle bir projede. 10.8 sıkıştırmadan da 11e çıkmak da değmez yaptığın masrafa. 11.5 civarı ideal bence B. aktepe arkadaşın dediği gibi.
    ayen.piston kousunda ise seçenek yok.tek seçenek 12.seçim nedeni bu.

    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu yeterlı gorunuo aslında
    catcamsın
    277 / 270°

    11.00 / 10.25mm lıft
    O.E.M. yay sapka ıle kullanılan max deger..
    emme lıfti olarak gayet iyi..
    bunardan dediğin gibi 277 oem olabilir.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •