evet evet torque damper şart
toda olsun olmasın zaten her şekilde kullanmak gerek bence...
seko havalar bi adam olsa da güzel güzel çıksak denemeye :)
yoksa her haftasonu oradayım zaten :)
Printable View
evet evet torque damper şart
toda olsun olmasın zaten her şekilde kullanmak gerek bence...
seko havalar bi adam olsa da güzel güzel çıksak denemeye :)
yoksa her haftasonu oradayım zaten :)
ıyıde serkan bu muayneye gıttıgımde bakıyım hımmm ılk aldıgım gunku gıbı hıc bır sey olmamıs olayı degılkı typerın motoru ters oldugu ıcın motorda kuvvetlı oldugu ıcın sen vıtes atıp gaza yuklendıgın zaman o motor ıster ıstemez sert darbelerde esnıcektır buda senın aracının zayıf olan yerınden buda nedır ya sanjıman kulagı yada headersın bogazlarından ozellıkler ılk 1 bogazdan kopartır buda ses yapar sonuc olrak bır emek verıyosun ve para harcıyosun ıslem gorumus bır headersmı daha cabuk satılır yoksa tertemız kullanılmısmı ben o headersı 6 ay kullandım nokta hatası yoktu ertanda aynı sekılde senın ıyılıgın ıcın soledım ben yınede kendın bılırsın 150 $ lık bır parca ısıne yarar cıkmasını bulursan daha hesaplı olur.
hayırlı olsun serkan
Bende Aem cai- Dc Headers - 63 lük iskender borular aldım
sonu orjinal kullanıcam bir süre
2 haftaya taktırırım bunları bakalım benim dyno ne vericek
karşılaştırırız
dynolardan sonra elimizde fena bi database olacak :)
greddy catback boru ölçüleri ne? 60lık mı?
paşada yaptıralım dynoları
evet bence de , hepsi aynı yerde ölçülürse farkları - getirileri - götürüleri daha net görürüz...
zatene benimki de paşada yapılmıştı :)
30-40 tl böle bişi hatırlıyorum
o zaman çok büyük ihtimalle egemen'in arabasındakiyle boru çaplarınız aynı olacak
ama egemen oem son susturucu , sende greddy son susturucu olacak
ikinizde de aem cai olacak
headers ' lar farklı marka olacak haliyle :)
fer iki aracın da bu işlemlerden önceki dyno çıktıları da var...
ooooy....
al sana analiz işte...
:D
sizinkilerin standart dynoları varmı en boş hallerindeyken?