User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
59 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: vtec 2 headers seçimi

  1. #20
    Djalican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul Sarıyer
    Mesaj
    521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 kalmamıs...4-1 var gene megan racing sıfır 650 YTL...mehmet süzen adında arkadasımdada var aynısı...çok güzel bir ses ve performansında da memnun....
    34 KTS 55 HONDA CRX
    34 LNZ 85 SEDAN EG
    34 BF 7155 SOHC VTEC EG
    34 MEH 66 S2000
    34 HB 1367 MAZDA RX8 R3

  2. #21

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index...ic,3456.0.html buradan alıntıdır...

    EXHAUST:
    1. Header is a must. Dont use Megan (http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index....msg14803.html) you can use DC Sports 4-1 form the D17A2 model engine it will fit on D16. Or from Jperformance.

    kısacası DC 4-2-1 den şaşma hocam...

  3. #22
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya sese niye takılıyosunuz anlamadım iki seferdir ses konusu var header konularında iyi performans versin isterse sesi çıkmasın

    size göre sesinin iyi çıkması birazda header tasarımından sarnırım incelemedim ama tasarım kötüysede ses size iyi gelir

    DC alın bırakın meganı
    körler sağırlar

  4. #23
    Djalican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul Sarıyer
    Mesaj
    521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sesin yanı sıra performansıda iyi dedim ben..
    34 KTS 55 HONDA CRX
    34 LNZ 85 SEDAN EG
    34 BF 7155 SOHC VTEC EG
    34 MEH 66 S2000
    34 HB 1367 MAZDA RX8 R3

  5. #24
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Djalican Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megan Racing 4-1 deilde....megan Racing 4-2-1 tavsiye ediorum hemde şiddetle...megan headers kullanan arkadaslarım var VTEC2 lerde...4-1 de kullanan var 4-2-1 de kullanan var...alırsan çok memnun kalacagından emin ol....istersen elimizde sıfır var...
    Alıntı Djalican Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 kalmamıs...4-1 var gene megan racing sıfır 650 YTL...mehmet süzen adında arkadasımdada var aynısı...çok güzel bir ses ve performansında da memnun....
    Önce elde 4-2-1 var diye şiddetle tavsiye edilmiş sonra elde kalmadığı görülünce 4-1 önerilmiş. Anlamadığım nokta, verimli olan elde hangisi varsa o mu?

    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index...ic,3456.0.html buradan alıntıdır...

    EXHAUST:
    1. Header is a must. Dont use Megan (http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index....msg14803.html) you can use DC Sports 4-1 form the D17A2 model engine it will fit on D16. Or from Jperformance.

    kısacası DC 4-2-1 den şaşma hocam...
    Burda da 4-1 tavsiye edilmiş. ( linkteki resimde kırık bir megan görülüyor, adamlar megan almayın kalitesi resimde demiş ) Neden 4-2-1 tavsiye ediyorsunuz anlayamadım hala. Amaç performanssa bu araçta üst devirler kullanılacak, neden üst devirlerde max verim alınacak ürün yerine daha az bir verim alınacak ürün?

  6. #25
    Djalican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul Sarıyer
    Mesaj
    521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce elde 4-2-1 var diye şiddetle tavsiye edilmiş sonra elde kalmadığı görülünce 4-1 önerilmiş. Anlamadığım nokta, verimli olan elde hangisi varsa o mu?



    Burda da 4-1 tavsiye edilmiş. ( linkteki resimde kırık bir megan görülüyor, adamlar megan almayın kalitesi resimde demiş ) Neden 4-2-1 tavsiye ediyorsunuz anlayamadım hala. Amaç performanssa bu araçta üst devirler kullanılacak, neden üst devirlerde max verim alınacak ürün yerine daha az bir verim alınacak ürün?

    ben kullananların memnuniyetinden yola çıktım...4-2-1 az var zaten VTEC2 için...4-1 genellikle var piyasada Vtec2 için vede takan arkadaslarımda son hızlarından çok memnunlar....ikiside kullanılır ama ne amaçlı istendiğine baglı...

    yoksa elde olanı kakalamak gibi bi durum yok...yanlıs anlasılma olmasın...
    34 KTS 55 HONDA CRX
    34 LNZ 85 SEDAN EG
    34 BF 7155 SOHC VTEC EG
    34 MEH 66 S2000
    34 HB 1367 MAZDA RX8 R3

  7. #26

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    despe (emre) arkadaşımız 4-1 kullandı ve memnun kalmadı.. DC 4-2-1 e geçti aradaki farkı kendisi de gördü.. gerek malzeme kalitesi gerek perfomans olarak DC 4-2-1 Race D16V1 ler için daha mantıklıdır...

  8. #27
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 4-1 dc var. malesef 4-2-1 dc ile karşılaştırma şansım olmadı. alırken paşaoğlundan savaş beyle konuşma fırsatım olmuştu, ne önerirsiniz dediğimde dc olsun ve bulabilirsen 4-1 demişti. aynı araçta bidaha bidaha denemek lazım. ama 4-2-1 kullanma demedi tabi. dediğim gibi en doğru sonuç soner abinin de dediği gibi test. emre arkadaşım 4-1 ile farkı detaylı birşekilde anlattı daha önce de. ama onun kullandığı dc değildi bildiğim kadarıyla. ben en iyisi benim 4-1 i soner abiye gönderim o bir deneme yapsın, kargo 4-2-1 de daha zor çünkü. şimdi yine len beni yine deneme tahtası yaptınız deyip kızacak

  9. #28
    Çağrı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin/Mezitli
    Mesaj
    418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cember ole bı daralıyor kı bu konuda 4-2-1 pıyasada yok denıcek kadar az.ben 2 el cıkıcak diye beklemeye kalksam ne olur nasıl olur hiçç bilmiyorum

  10. #29
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evren bizim araçlarda senin dediğin gibi olmuyor 4-2-1 de altlar orjinal sisteme göre daha ölü üstler çok çok iyi. orjinal ve dc 4-2-1 le denedik orjinal olan araç 2. vites rollingte kornadan sonra neredeyse yarım boy kadar çıkıyor ama üst devirlere geçildiğinde ise 4-2-1 li olan alıp başımı gidiyor bariz.

    ben daha öncede yazdım yine yazıyorum ben megan racing replikeası 4-1 headers kullandım zannediyordum ki alt devirlerim ölmedi üstler canlandı. üstler çok iyiydi fakat altlarım baya bir ölmüş. bunuda dc 4-2-1 takınca anladım. çünkü dc 4-2-1 tepkisini anında veriyor 4-1 deki gibi üst devirleri beklemiyorsun alt devirlerden itibaren 4-1 e göre daha güzel tepki veriyor daha kararlı yani.

    bu şundan olabilir megan racing in bize yaptığı yurt dışında dx-lx diye geçen manifolt orjinalinden biraz daha uzun yani bu. yani 4-1 in kısa kalıp sonrasında çekilen 51 mm lik borudan. dc 4-2-1 ise katalizörün olduğu yere kadar gidiyor ve iç çap 57 mm. ve bundan sonraki sistem kendim için konuşuyorum 51 mm düz boru. alt devirler orjinal sisteme göre ölü 4-1 e göre canlı üstler yine 4-1 den daha canlı ve 4-1 ve dc 4-2-1 arasında 1 boy kadar fark oluyor. bunu megan replikası ve dc 4-2-1 kullandıktan sonra anladım. ama fiyatları megan ve dc yarı yarıya

    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  11. #30
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Şimdi rolling dersen, 3000 devirde basıyorsunuz. 3000'den 4500'e çıkana kadar 4-2-1 alır başını gider. 4-1 kendine gelene kadar 4-2-1 uzar. Gayet doğal. Ha sonradan 4-1 'in yakalaması şaşırtıcı olmaz.

    Orjinalle denediğinde ise, elbette orjinalin altı daha iyi olacak. elbette 4-2-1 in üstü orjinalden iyi olacak. Yani kornaya bastığında orjinalin uzaması, sonra senin arkadan gelip geçmen çok normal.

    Neden dersen, orjinalin altı olabilecek en iyi noktada. Üstleri ise ölü halde. Sen headers taktığında çapları genişletiyorsun. Altları 4-1'e kıyasla 4-2-1 taktığında daha canlı hale getiriyorsun. Ama orjinale kıyasla daha iyi yapmıyorsun. ÜStlerde ise orjinal o fındık kadar boruları ile tıkanıyor, sen ise daha geniş borulara sahip olma avantajı ile orjinali arkadan gelip geçiyorsun. O yüzden orjinalle kıyaslamak pek doğru değil.


    Bir de bendeki headers sizdekilerden farklı biraz. Benimki kat iptal tüpüyle beraber gelen bir set. Orjinal manifold ve kat sökülüyor, headers kat iptal tüpüyle onun yerine takılıyor. Bu resimdeki yarım headers, zaten onu en baştan beri tavsiye etmiyorum. Yarım headers ve tam olan arasında dağlar kadar fark var. Görkem ( VP plaka turbolanan ) kullanmıştı ilk balarda yarım, sonra tam headers aldığında aradaki farkın dağlar kadar olduğunu gördü. Alt devirleri ölmedi sanman psikolojik olmuş biraz , 4-1 taktığında cidden ölüyor altlar. Ha ama üstler de şahane oluyor ayrı.

    Yani bu resimdekiyse kullandığın 4-1, onla kıyaslama yapmam. ama kendi kullandığım tarz birşeyde üstlerde 4-2-1 in daha canlı olacağına ihtimal vermiyorum.

  12. #31
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet evren uzun olan 4-1 dediğin gibi daha performanslı olabilir. ben bu ikisini denedim ikisi arasında dc daha iyiydi. zaten piyasada şu an dc 4-2-1 ve senin dediğin headerstan bulmak zor.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  13. #32
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kısa olandan aman diyorum uzak durmak lazım. yarım headers diye geçiyor sanırım onlar. doğru düzgün bir +'sı yok

  14. #33

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun olanlar "Race" diye geçiyor...

  15. #34
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Verilen link teki Megan Racing Headers tamamen yanlış montaj dan dolayı kırılmış.Adamlar headers a dirsek kaynatmışlar.Amerika diye herşey doğru yapılıyor sanmayın arkadaşlar.
    Süpersonik sandığınız DC çatlamıyor mu ? 1 dakika google a baksaydınız sizde örneklerini bulurdunuz.Tr de Megan Racing i vurmadan çatlatan var mı ? Varsa ok diycem.








  16. #35
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kısa olandan aman diyorum uzak durmak lazım. yarım headers diye geçiyor sanırım onlar. doğru düzgün bir +'sı yok
    bendeki dc 4-1 kısa tip. ama performansından çok memnunum. hatta cai, 51mm komple boru, cat iptali ve ss varken bile araba yürümüyor diye yakınıp duruyordum. dc yi koyduğum an arabanın dünyası değişti. bir de cat iptal tüpünü çıkarıp düz boru koyunca dahada hırçınlaştı. tampon portu konusunda da senden bilgi almıştım hatta şimdi kısa tipin başarısız olmasıyla ilgili teknik bir açıklama var mıdır, tamamen tecrübe mi? benim arabaya neden ilaç gibi geldi?

  17. #36
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı racing3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bendeki dc 4-1 kısa tip. ama performansından çok memnunum. hatta cai, 51mm komple boru, cat iptali ve ss varken bile araba yürümüyor diye yakınıp duruyordum. dc yi koyduğum an arabanın dünyası değişti. bir de cat iptal tüpünü çıkarıp düz boru koyunca dahada hırçınlaştı. tampon portu konusunda da senden bilgi almıştım hatta şimdi kısa tipin başarısız olmasıyla ilgili teknik bir açıklama var mıdır, tamamen tecrübe mi? benim arabaya neden ilaç gibi geldi?
    Şimdi neyi ne ile kıyasladığımıza bakmak lazım. Orjinalden sonra 4-1 yarım headers şahane gelebilir, normaldir. Orjinal headersın boruları incecik, bunun yerine daha geniş ne koyarsan koy daha iyi gelecektir. Yarım headerstan sonra da tam headers koysan daha şahane gelir. Teknik açıklama yapmam için boru çaplarını yazmam lazım lâkin bilmiyorum. O yüzden teknik açıklamayı yapmayıp bireysel tecrübe diyorum.

  18. #37

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megan'la DC sports bence karşılaştırılmaz.. en az iki kat fiyat farkı var arada... Megan mutlaka OEM parçadan fazla performans verecektir.. Toda ile DC ne ise, DC ile Megan da odur bence..

  19. #38
    Çağrı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin/Mezitli
    Mesaj
    418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dc 4-2-1 bulundu fıyat 450 tl gorusemedık daha aksam musaıtmıs hafıf bı ezıgı war dedı sorun yasatmaz dedı sokulmemıs urun daha resımlerden ezık bellı olur.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •