bende gelcem bende o kanını emcem senin :D
Printable View
abi üstteki postlara baksana :D
ulas al bendekı su egzantirkleri bak dua edicen sonra..:D
ben de biliyom 1.4is e nasıl kısa şanzıman yapılır.
1.4 nasıl kısalır şanzuman neler gereklı tam olarak
dedim ya yukarda crx 1234 si 5 dişlisi falan bi ton iş :D
CRX şanzumanı Sİ şanzumanı son dişli birazda ıvır zıvır dionuz yani :) Mehmet abi çok tehlikelisin...Bunları oku sonra görüşcez senle
güzel konu arkadaşlar .. hayrlı sohbetler .. SOHC VTEC benimde ilk arabamın ilk motoru ydu bendeki yeri ayrıdır .. hatta sanırsam benim kapak şu an da erkutta ankara da :D ..
hersey basit `mini-me` de .. TR deki 1.4 ve 1.6 96-00 civic lerdeki tek GICIK nokta saçma tesisatları :D ..2 soketli belli belirsiz OBD sistemi .. Bi kac ugrastan sonra obd1vtec plug larina cevrilmiyor deil ama.. uygun fiyata vti motor tesisati bulursanz hem zamannzdan hemde emeginizden kazanrsnz.. Gerci gecenlerde bir arkadasa sordum TR`de vti tesisat fiyatlari cok ucukmuş..
kapak seçeneği olarak jdm d15b yi tercih edin.. camshaft..port.. intake manifold falan dier lerne nazaran daha iyi..
Tabi asıl olay şanzıman da kopuyor .. arkadaşların da dediği gibi .. crx si şanzıman ın iç aksamlarını kullanarak kendi "hydro case" inize güzel bişey ler yapabilrsinz..
yok fuat benim kapak d16z6 o başkasında burada vti tesisat pahalı evet vti herşey pahalı çevirmeyi tercih ediyoruz az işkence sonucu oluyo buradaki crxlerin son dişli uzun 3.888 diğerleri kısa 4.25 ya da 4.43 finalle birleştiriyoruz
bu işlemler sonucunda performans ne düzyede oluyor? varmı örnek video vs?
aratırsanız + 40 hp aldık dynosu var videosu da 1.4 den
erkut abiyi tanidiktan sora si deilde ex almişm diorm kendi kendime :D
bms de oluruz araşalım o gün senden çok ben merak ediyorum
merak ettiğim bir konu var ..bizde fazla 106/saxo gti yok karşılaştırma şansımız olmadı ..
1.6 sohc vtec le 106 gti nası yürüyo ?
bide motorun hangi kasada oldugu önemlii .. ne de olsa 106 yı iasıl şin içine koyan kısa şanzımanı ve hafifliği bence ..
4 sene önce TR den gelen öğrenci bir arkadaş saxo sunu getrmişti kıbrıs a .. benm stock d15b jdm .. EG4 vti die geçiyor.. sadece filtre headers ım vardı .standard s20 jdm vti şanzıman.. onda da ise filtre ve yazılım vardı .. güzel kapışma oluyordu ..
sohc vtec ile filtre eksozlu 106 denedik...106 yorgunsa civic alıyordu rolldede stock vtidan 1-1.5boy arası yiyordu...
yok bee olm fazla oynamadık 4.vites 155-160
5.vites 200 kesici
zaten olay 2. viteste araba vtec açınca kopuyor o g.tünü kaldırmayan benim arabam vt açtıktan sonra patiye kalkıyo 3. vites arabayı daha bi değişik yapıyo anlamadım zaten koskoca 3000km lik bronzu 1 günde yedik bitirdik
neyse bu hafta hallettim onuda sıkıntı kalmadı
olm sen kaç devir dönüyosunda 5. kesiciye girdin döndüğün devir belli değilki
Yürü bea kim tutar :) Sen nezaman doldurmaya başlıyon ustad şaka bir tarafa. 3 leyelim.
zaten üçsünüz soytürkü unutmayalım di mi bi de hepinizi ben geçerim siz zahmet etmeyin :hahaha:
:D yarın bulvara abi bi görüşelim :D
ellerinde öyle imkanlar varki Mevlana pide kebap salonunda çok deli kapalı pideler yapılar :D
bi daha dododa türkçe yazarsanız uzaydan kendinize yer belirleyin