Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba, aynı aracın 2001 modelini kullanmaktayım.

Öncelikle sadece zincir değişimi yapılırken, debimetre sensörünün de yanında değiştirilmesi çok garip bir durum. Zincir değişimi yapılmadan önce araçta problem yokken neden durduk yere debimetreyi değiştirdikleri gerçekten ilginç. Bu konuda dikkat etmenizde fayda var.

Eksantrik mili ya da krank sensöründe arıza olduğu vakit MB diagnoz cihazı bunu tespit edebilmektedir. Şayet cihaza bağlandığında bir arıza kodu görünmüyorsa sorun burada olmamalı.

Keza buji kablolarında - bobinde ya da bujilerde problem olduğu vakit bile arıza cihazında x. silindirde misfire var diye uyarmaktadır.

Tabi bu yukarıda dediklerim Mercedes'in arıza tespit cihazı için geçerli, diğer markalarda uyarıyor mu uyarmıyor mu bilgim yok.

Aracınızda sallanma-sarsıntı problemini rölantide yapmadığından ötürü enjektörleriniz sağlam durumda diye düşünüyorum.

Belirtmemde fayda var, aracı görmeden sadece burada okuduklarımızla net konuşmamak lazım, bizim yorumlarımız bu konumda "tahmin"den öteye gidemez.

Eğer dediğiniz parçalar gerçekten kontrol edildiyse ve onlarda bir sorun bulunmadıysa, sorun debimetre sensöründen gibi görünüyor. Makinaya bağladığımızda arıza kodu vermemesine rağmen, parça değişiminde sorunun ortadan kalktığını bizzat yaşamış biriyim. Aynı araç, aynı kasa, aynı motor.

++++++++++++1 bende aynısını 200 kompressorda yaşadım