Yakın bi arkadaşımın 97 model golf mk3 gti aracı var aracın üstünde
4-2-1 supersprint headers
chip tuning
custom hava filitre kiti var
Aracın gidişi ile 1 ci vitesteki kalkışının hiç alakası yok araç sıfırdan kalkarken 1 ci viteste redline civarı kavrama gerçekleştikten sonra inanılmaz derecede boğuluyor hatta 0 100 hızlanması 2 kişi ile ölçtüğümüzde 9.1-9.2 sn civarı çıktı.Aracın uzaması veya hızlanması gayet başarılı yalnız tek sıkıntı kalkış aşaması. Acaba bu aracın boğulma sebebi sonda orjinal susturucu ve öncesinde direkt geçişli spor 2 adet susturucu olmasından kaynaklanıyor olabilir mi üzerinde bulunan borular 51 lik biz bunu son susturucuya kadar 60 mm e çevirsek faydası olur mu ? Peki problem son susturucu gazın oraya kadar çok rahat gelipte sona çarpıp sıkışmasıyla kaynaklanıyor olabilir mi?![]()




Alıntı




bakalım kendisi zaten görünce buraya yorum yapar headers ın çıkışının kaç mm olduğu hakkında

Araçta şimdi Headers çıkışından sonra 51 mm boru başlıyor hemen çıkışın ardında direkt geçişli spor susturucu var sesi azaltmaya yönelik ardından orjinal orta susturucuyu iptal etmiştim onun yerinde yine direkt geçişli bir spor susturucu daha mevcut.Kalkışı bilemiyorum ama üst devirdeki kasılma sebring son susturucumu söküp orjinal son susturucumu taktıktan sonra başladı.Acaba kalkıştaki problemde devri sona dayayıp kalktığımdan dolayı bundan kaynaklanıyor olabilir mi? Kalkıyorum 6500-7000 devir arası ama 1 in sonuna kadar eskisi gibi sarması gerektiği yerde araba 5500 devire kadar düşüyor kalkarken.Hızlanma değerleri benim dışımdaki 2 kişinin ağırlığı 170 kilo ile beraber 9.1-9.2 saniye civarı, yine bir diğer hızlanma değeri benim dışımdaki 1 kişi 90 kilo ile beraber 8.4-8.5 saniye civarı.Yani hani bi insanın boğazına sarılırsınızda zor nefes alıp verir ya aynı onun gibi.Araç 3 tane susturucuyla yürüyor ve 51 lik borular mevcut sizce ne yapmalıyım? Yorumlarınız ve fikir alışverişleriniz için şimdiden sağolun.


egzozcunu asla dinleme işlerine ne geliyorsa onları yaparlar susturucu setini komple sök headerstan sona kadar 60mm düz boru çektir 60 lık flanşlar kullan dönüş yerlerinde flanşsız daha iyi olur derse egzostçu ben daha kötü seviyorum de sona kadar potsuz 60mm çektir sonada otto spec 60mm egzost koy filtreni son derece motordan uzak tutmaya çalış sıcak havayı hiç sevmez bu arabalar benzin filtreni değiştir yakıt hattını temizlet carbon clear ile motor içini katkı ile temizlet ve mobil1 in sitesine gir aracına tavsiye ettiği yağ ile yağ filtreni bujilerini orjinal sıfır olanı ile değiştir 97 oktan benzini koy ciğerini sök bakalım nasıl gidiyor araba



