bilgiler için saolun. daha çok örencemiz şey var desene honda hakkında ...
Printable View
eyv görki terazine tıkladım yavru :d
ha bi de vtecsiz B serisini vtec yapmak için direk vtecli kapak koyuyoruz dimi b16 lardan fln? başka ne gerekiyo?
sülüman kardeş, linkteki adreste hondalardaki B kodlu motorlar hakkında bilgiler var.
http://www.hondatuningmagazine.com/t...series_engine/
B20 nin iki çeşidi var; B20B ve B20Z. B20Z nin kompresyon oranı daha fazla..
b20 blokuna b16 krank ve kapagı mı uygulanıyor? baska ne yapılıyo acıklarsan sevinirim.
http://www.c-speedracing.com/howto/b20vtec/b20vtec.php
yukarıdaki linkte detaylı anlatılıyor.
yapılan işlem kabaca b20 bloka stock b20 krankı stock kol ve 11 sıkıştırmalı pistonla vtec kapağı konuyor tabi bi kaç işlemle beraber
cok sagol ;)
linkler süper :) sağolun varolun
yaa varya nerdeyse gidip arabayi dagitacam valla super linkler:icon_tup:
peki bu arabayı yaptın güzel oldu ..iidee kaçtı..peki bunu nasıl durduracan vede nasıl yol tutuşunu kuvvetlendirecen..bence bunlarıda iii düşünmek lazım.. dimiii
paranın açamayacagı kapı yoktur diosunuz(mod için kastettim):D:D:D:
heya her konuda money talks:)
canım çekti şinci biyerim şişcek... :D
hem de canım ööle b20ler felan diil sadece b16b çekti...
bu konuda neler yapmak gerekiyor..bildiğim kadarıyla b16a2yi b16b ye çevirmek nispeten daha basit...
işlemler neler? bütçe ne olur?
:soru:
b16b ye çevirmek için sanırım: ctr piston-cıvıctype-r egzantrik(tk.) -emme manifoltu-ecu 2,5-3bin ytl gider.ama onu yapacagına daha fazla güç almak için farklı piston ve egzantrik ile daha iyi neticeler alınır.ben ufak ufak almaya başladım şaşırtıcam bu arabayı:)
naaptın sölesene.. :)