User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
69 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: B18a2 ve Atmosferik Hakkında Bilgi

  1. #1
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    B18a2 ve Atmosferik Hakkında Bilgi

    Merhaba Arkadaşlar, B18a2 ye (integra 92) Atmosferik Besleme olarak Yapılabilecek olan alternatif uygulamalar nelerdir ?
    Örn.; Dereceli bulunabiliyormu ve Chip uyumu sağlanabiliyormu şeklinde, Yardımlarınız ve bilgileriniz için Teşekkür ederim şimdiden.

  2. #2
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    alternatif uygulama ne demek? neye alternatif? vtec yapmanın alternatifini mi soruyorsun?
    Failure is not an option.

  3. #3
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vtec Yapabilmek için neredeyse komple bir b16 gerek, o nedenle sadece atmosferik yüklemek amaçlı yapılabilir yöntemler nelerdir şeklinde sormuştum, zira integra biraz sıkıntılı parça konularında tr de, alternatif kelimesinin extrem bi özelliği yok yani cümle içinde

  4. #4
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en basit yolunu söyliyim benim sattığım hazır b20 vtec motorunu alıp takacaksın
    satılıklarda ilanı var

    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=4459

  5. #5
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onu Gördüm Zaten
    Siteyi ilk gezerken tıkladığım konu oydu B20VTEc yazısını görünce bir tuhaf oldum zaten ama ödeme koşulları bir anda zorlar şimdi beni, izmirdeydin sen sanırsam.
    Artı İntegra için çeşitli sorunlar çıkıyor vtec yapınca, mesela hidrolik direksiyon özelliği integrada km tel ile vteclerde ise sensörle olduğundan dolayı
    Ayrıca Vuruntu Sensörü ve yüksek devirlerde karışımlardan dolayı fakirleşme gibi problemler yaşandımı senin cihazda da ?
    Bu Tarz sorunlar nedeniyle vtec yapmaktan biraz çekiniyorum açıkcası , o nedenle Atmosferik beslemeyi artırmak için integraya yapılabilen şeyleri öğrenmek istiyorum ki ayrımı yapabileyim , fiyat ve performans açısından. VTEC ve ufak sorunlarmı , yoksa atmosferikmi.

  6. #6
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    b18a2 için crower ın ürettiği egzantrik yay retainer takımını alırsın üst kapağı port polished yaptırırsın alt bloğu elden geçirirsin yağ pompası su pompası yatakları. piston alırsın yüksek sıkıştırmalı. enjektor alırsın safc takarsın,beyin yazılım gerekicek. 4-1 headers dc sport un b serisi için alırsın( flange da problem olabilir ama yapılır). debriyaj seti hafif volan kısa son dişli. geri kalan çoğu şeyi aynı zaten vteclerle filtre egsoz vsvs hep uzar gider liste ama vtec gibi olmaz bana kalırsa. kolay gelsin şimdiden.
    Failure is not an option.

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mr.korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onu Gördüm Zaten
    Siteyi ilk gezerken tıkladığım konu oydu B20VTEc yazısını görünce bir tuhaf oldum zaten ama ödeme koşulları bir anda zorlar şimdi beni, izmirdeydin sen sanırsam.
    Artı İntegra için çeşitli sorunlar çıkıyor vtec yapınca, mesela hidrolik direksiyon özelliği integrada km tel ile vteclerde ise sensörle olduğundan dolayı
    Ayrıca Vuruntu Sensörü ve yüksek devirlerde karışımlardan dolayı fakirleşme gibi problemler yaşandımı senin cihazda da ?
    Bu Tarz sorunlar nedeniyle vtec yapmaktan biraz çekiniyorum açıkcası , o nedenle Atmosferik beslemeyi artırmak için integraya yapılabilen şeyleri öğrenmek istiyorum ki ayrımı yapabileyim , fiyat ve performans açısından. VTEC ve ufak sorunlarmı , yoksa atmosferikmi.

    Vtec te atmosferik
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabi canım kesin çözüm o aslında , ama hani atmosferik yapılabilecekleri yada yapanlarıda bi görseydik tam kararı verirdik.

  9. #9
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet ? Başka Atmosferik Önerileri olanlar yokmu yada yapanlar
    B18 e ?
    TK 777 - Agu Engine 2.0 Stroker GTX3076 Gen2
    FRK 02 - 2.0TFSI Stage 3 Golf MKV GTI DSG
    TK 757 - Mazda 323GTX AWD TURBO
    VTE 60 - Gen5 Prelude 2.2 Vti

  10. #10
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mr.korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet ? Başka Atmosferik Önerileri olanlar yokmu yada yapanlar
    B18 e ?
    bir üyemiz size zaten detayli cevap yazmis,
    akliniza yatmayan bölüm neresi?


    Alıntı NIF`Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18a2 için crower ın ürettiği egzantrik yay retainer takımını alırsın üst kapağı port polished yaptırırsın alt bloğu elden geçirirsin yağ pompası su pompası yatakları. piston alırsın yüksek sıkıştırmalı. enjektor alırsın safc takarsın,beyin yazılım gerekicek. 4-1 headers dc sport un b serisi için alırsın( flange da problem olabilir ama yapılır). debriyaj seti hafif volan kısa son dişli. geri kalan çoğu şeyi aynı zaten vteclerle filtre egsoz vsvs hep uzar gider liste ama vtec gibi olmaz bana kalırsa. kolay gelsin şimdiden.
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #11
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ls vtec yapan arkadaşlarımız var.....ama fiyat performans oranı çok başarılı değil açıkçası.....ayrıca adam akıllı bir ls vtec yapmaya kalkışılırsa motor ve şanzıman neredeyse komple değişiyor gibi....değişmeyen sadece motor kodunuz kalıyor....beyin ve harnesler da işin içine girince rakam 7/8 milyarlar arasında bir yere yaslanıyor....yani özetle eldekileri satıp birer vtec almak daha akıl karı gibi....
    gelelim diğer konuya...crower 'ın sitesinde bizim b18a lar için dereceli egzantrik milleri mevcut....garanti olmamakla birlikte +20 hp artıştan bahsediyorlar...eğer birde p28 veya p30 ecu'ya güzeeellll bir çip yazılırsa''tabii bunun için obd0/obd1 harnes ve p28 beyin lazım'' bu güçleri almak çok zor olmasa gerek...türkiyedeki integra moddelleri 130 hp....benimki 127 hp verdi dynoda....+ 20 hp gibi bir güç ve güzel bir tune ile vteclere kafa tutabilen bir integra sahibi olunabilir ''bu haliyle bile vtec açma seslerini oldukça yakından takip edebiliyorum ''....
    son olarakta değinmeden edemiycem....bizim b18a ların sıkıştırmaları çok uygun turbo uygulamaları için....eğer çok yorgun bir motora sahip değilseniz....stock motora 8 psi basarak çok ciddi ''200hp civarı'' güçler alabiliyorsunuz....çok abartmadan yapılacak uygulamada aşşağı yukarı ls vtec yapmakla aynı rakamlara çıkıyor...ama bu uygulama sonrasında type r ları üzebilecek bir integraya sahip olabiliyorsunuz...

  12. #12
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yardımlarınız ve bilginiz için çok teşekkür ederim, birde şu konu hakkında bir araştırma yaptım
    bendeki integra 92 model ve gördüğüm pek çok integradan bazı farkları var,ön tampon, 4 kollu direksiyon, arka stopların eğikliği , arka bagajdaki düz çizgi (stoplar arası) v.s. gibi
    Birkaç Servis bana , aracımın diğerlerinden farklı 140 hp lik versiyonu olduğunu ibare ettiler,
    aracım 160 binde orj.
    integraya turbo beslemesi yapmış olan kişiler mevcutmu tr de ?
    TK 777 - Agu Engine 2.0 Stroker GTX3076 Gen2
    FRK 02 - 2.0TFSI Stage 3 Golf MKV GTI DSG
    TK 757 - Mazda 323GTX AWD TURBO
    VTE 60 - Gen5 Prelude 2.2 Vti

  13. #13
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim bildiğim türkiyeye sadece 130 hp lik integraların girdiği yönünde....arabanızdaki farklılıklar 92 yılında makyajlanan kasalardan olduğunu anlatıyor bana...ama motor kodunuz b18a2 olmalı...ki öyle ise bence sizde 130 hp lik bir arabaya biniyor olabilirsiniz....integraya turbo besleme yapmış kimseyle karşılaşmadım türkiyede....ama yurtdışında çok yaygın...özellikle ls vtec üzerine turbo uygulamış çoğu....düşük sıkıştırmalı ve vtec yapılmış bir motor bu uygulama için çok müsait.....stock motora 10 psi civarında basıyorlar genelde....230/240 hp güçlere ulaşabiliyorlar horn manifoltlar ile....

  14. #14
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ls vtec yapan arkadaşlarımız var.....ama fiyat performans oranı çok başarılı değil açıkçası.....ayrıca adam akıllı bir ls vtec yapmaya kalkışılırsa motor ve şanzıman neredeyse komple değişiyor gibi....değişmeyen sadece motor kodunuz kalıyor....beyin ve harnesler da işin içine girince rakam 7/8 milyarlar arasında bir yere yaslanıyor....yani özetle eldekileri satıp birer vtec almak daha akıl karı gibi....
    gelelim diğer konuya...crower 'ın sitesinde bizim b18a lar için dereceli egzantrik milleri mevcut....garanti olmamakla birlikte +20 hp artıştan bahsediyorlar...eğer birde p28 veya p30 ecu'ya güzeeellll bir çip yazılırsa''tabii bunun için obd0/obd1 harnes ve p28 beyin lazım'' bu güçleri almak çok zor olmasa gerek...türkiyedeki integra moddelleri 130 hp....benimki 127 hp verdi dynoda....+ 20 hp gibi bir güç ve güzel bir tune ile vteclere kafa tutabilen bir integra sahibi olunabilir ''bu haliyle bile vtec açma seslerini oldukça yakından takip edebiliyorum ''....
    son olarakta değinmeden edemiycem....bizim b18a ların sıkıştırmaları çok uygun turbo uygulamaları için....eğer çok yorgun bir motora sahip değilseniz....stock motora 8 psi basarak çok ciddi ''200hp civarı'' güçler alabiliyorsunuz....çok abartmadan yapılacak uygulamada aşşağı yukarı ls vtec yapmakla aynı rakamlara çıkıyor...ama bu uygulama sonrasında type r ları üzebilecek bir integraya sahip olabiliyorsunuz...
    integranın üzerindeki beyinde chiplenir pr4...
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  15. #15
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendi Beyini chiplenebiliyorsa , bu büyük bir avantaj olur sanırım.
    Butarz uygulamaları yapan kişiler var ise chip yazma gibi, paylaşabilirmisiniz ?
    TK 777 - Agu Engine 2.0 Stroker GTX3076 Gen2
    FRK 02 - 2.0TFSI Stage 3 Golf MKV GTI DSG
    TK 757 - Mazda 323GTX AWD TURBO
    VTE 60 - Gen5 Prelude 2.2 Vti

  16. #16
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selçuk bir kaç yerde obdo pr4 çiplenemiyor diye okudum....bu uygulamayı siz denedinizmi?

  17. #17
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuya oz'uda bekliyorum ))))))
    müdürüm ne olacak bizim bu integraların haliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........

  18. #18
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede , Güzel bir konu oldu , Tam bir bilgi deposu haline geleceğe benziyor, kobay olarakta benim aracı kullanırız olduda bitti ))
    TK 777 - Agu Engine 2.0 Stroker GTX3076 Gen2
    FRK 02 - 2.0TFSI Stage 3 Golf MKV GTI DSG
    TK 757 - Mazda 323GTX AWD TURBO
    VTE 60 - Gen5 Prelude 2.2 Vti

  19. #19
    H.bilgili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben atmosferık seven bırı olarak vtı yaptım cok keyıf aldım integrası olanlara vtı yapmalarını tavsıye ederım
    basmayınca az yakan basıncada gıtmem demıyen vtı ı ıcad edenlere tesekkur ederım

    hayat 5500 devırden sonra baslar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •