180 civarı bir beygir istiyorsa 4000 lira harcar benceya devirdaim bile orijinal kalır o zaman
![]()
ama yok hardcore yapacak komple girişecem derse bu işin sonu yok deirm bende 10.000 de harcarsın
![]()
he ne güzel açıklamışsın sende arkadaşa vtec kapak koyarsan sıkıştırman düşer keyifsiz olur diye ne güzel
birde abi neden o kadar düşüyo sıkıştırma yawtam turbo kıvamına geliyo o zaman
sadece vtec olacaksa aracın bu parayı geçmez ama kol piston vs vs gireceksen oraya bi 3-4 binlira daha ekleyeceksin tabi burası kesin
bu arada çok yazdım bu konuya ama bence yapılan masraf çoook gereksiz
güzel bir usta eline düşmen şartı ile bolt on turbolasan bile çook daha fazla keyif alırsın![]()
anlaşılan bu vtec yapma işi 10 bini bulcak![]()
bana sorarsan git vtec alama sadece vtec sesini duyucam gerisi ilgilendirmez diosan 4lira yeter herhalde dedikleri gibi.
bağırır neden bağırmasın orijinali bile çiğeri inanılmaz tatlı gürlüyor heleki 5000 devire gelince torkun en yüksek olduğu devirde çıkan ses inanılmaz tahrik edici oluyor... pitbull gibi gürlüyor![]()
walla bakalım bu akşam bi düşünelim ne yapacağımızı
hemde nasıl bağırıyor ya çok tatlı bir sesi ar vtec integranın nazar değmesin. Bana hondayı sevdiren araba tegsıkıştırma okadar düşüyorsa contanı ince alırsın ne bilim belki ucundan kurtarır. Ha yüksek sıkıştırmalı alırsın sadece pistonla kola girmeden halletmeyi denersin ama hazır rektefiyeye girecekken kapak açılmışken faydası var tabi komple elden geçirmenin motoru
[SIGPIC][/SIGPIC]
"Diamond Star Motor" vehicles
Bunlarda sesleri![]()
B18A ların...
http://www.youtube.com/watch?v=wBUccZXhDJ8
Buda otomatiğin böğürmesi...
http://www.youtube.com/watch?v=-RzTLdUAuNI
Buda süslü integranın B18A motorlu yine biizm tegdekilerle aynı sadece OBD1 tesisatı var...
http://www.youtube.com/watch?v=VXJQt...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_ms01...eature=related
NON/VTECin sesi ve gürlemeside çok güzel![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)